*Suga'nın anlatımından*
Pratik odasına geri döndüğümde herkes suratıma merakla bakıyordu. Çünkü Soo Min ile konuşup onun sesini duyduğumdan beri aptal gibi sırıtıyordum. Diğer üyelerin bakışlarını umursamayarak Jimin'in yanına gidip ona telefonunu verdim. Telefonunu aldı ve incelemeye başladı. Ben de J-Hope ile Rap Monster'ın ortasına oturdum. Hepsi hala bana meraklı bakışlarını atıyorlardı. J-Hope sonunda dayanamamış olacak ki konuştu.
"Ne yaptın telefonla? " dedi bana dönüp.
"Hiçbir şey" dedim onu geliştirerek. O sırada Jimin bana seslendi.
"Yoongi Hyung, Soo Min'in telefon numarasını silmişsin! " Bana şaşkınlık içinde bakarken omuz silktim ve konuştum.
"Onun numarası sana gerekmiyor. "
Bunda diğer üyelerin bakışlarındaki merak gitmiş yerine Munzur bir bakış ve yüz ifadesi gelmişti.
"Suga Hyung sen Soo Min'i mi kıskanıyorsun? " Taehyung sırıtarak bu soruyu sorunca sinirlerim iyice gerilmişti. Kıskanmak mı ? Ben ? Yok daha neler.
"Uğraşcak başka birini bul. Şuanda seni dövmek istemiyorum Taehyung"
Bu ortama daha fazla katlanamaycağımı anladığımda ayağa kalktı ve kapıya yöneldim. Kapıyı açmadan önce konuştum.
"Ben yurda gidiyorum." Dedim ve kapıyı açtım. Tam o sırada gelen bildirim sesi ile durdum ve telefonumu aldım. Mesaj Soo Min'dendi !!! Hızla mesajı açtım. Mesajı okuyunca telefonum yer ile buluşmuştu. Çünkü mesajda tam olarak şu yazıyordu;
Mrs.Aptal : Bugün gece, saat 2 de sizin yurda geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Aptal // MİN YOONGİ - Texting
FanfictionOnların birleşmesi ayrılması kadar zordu.