Hyeri ile yurda gidince saatlerce ağlamıştık. Ben ondan milyonlarca kez özür dilemiştim içki içtiğim için. O da benden milyonlarca kez özür dilemişti çektiğim acıların farkında olmadığı için. Aklıma gelen intikam fikriyle konuştum
"Hyeri ben onu pişman etmek istiyorum. "
Kaşlarını çattı ve konuştu.
"Yine içki, sigara falan filan içerek mi? Asla olmaz. Nayn, Never, imkansız. Izin vermiyorum. "
Gülümsedim.
"Bunda kendimi olduğumdan daha düşük biri gibi gösterecek o iğrenç davranışları yapmayacağım. Taehyung'un söyledikleri aklıma başıma getirdi. Her ne kadar ağzıma sıçarak da olsa gerçekleri fark etmemi sağladı. Bunda ona gerçekte kim olduğumu göstereceğim."dedim kararlılıkla. Hyeri bana kararsız bir bakış attı ve yanıma yaklaştı.
"Kendine zarar vermeyeceksen neden olmasın. Aklında bir intikam planı var gibi. Ne planlıyorsun? " dedi. Ben hangi hatayı yaparsam yapayım yanımda duran mükemmel bir dosttu Hyeri. Benim en ufak mimiğimden ve gözlerimdeki her ifadeden her şeyi anlardı. Dürüsttü ve aşırı güzel bir kızdı. Benim kızıl saçlı Kore ve Avusturya melezi bir annem vardı onun ise renkli gözlü Kanada ve Kore melezi bir annesi vardı. İkimizde has Koreli değildik ama doğup büyüdüğümüz yerdi burası.
"Hyeri benim sesim nasıl? " dedim ayağa kalkıp odada dolaşırken. Kafa karışıklığı ile cevapladı sorumu.
"Güzel fakat konumuz ile ne alakası var. Sen benim sordum soruya cevap ve-" derken Planımın ne olduğunu anlamıştı. Ayağa kalktı ve bana inanmazca baktı.
"Bighit seçmelerine katılcaksın...." dedi. Gülümseyen kafam ile onayladım. Idol seçmelerinde 3 şeyi dikkate alıyorlardı; Güzellik, dans ve ses. Sesim öyle abartılacak kadar güzel değildi, dansım ortaydı, güzelliğim ise...... pek yoktu. Odamızdaki aynanın önüne geçtim ve kendime baktım.
"Dansım nasıl?"dedim kendime bakmaya devam ederken.
"Orta, ama çalışırsan düzelir. "Dedi Hyeri de aynada yanıma gelip bana bakarken.
"Şimdi hadi beni güzelleştirebiliyor muyuz deneyelim!" Dedim Hyeri'yi omuzlarından tutup bana makyaj yapması için makyaj aynası önüne çekerken. Hyeri bana şaşkın bakışlar atarken makyaj aynası önüne oturdum ve gözlerimi kapattım.
Artık biraz kız olmanın vakti gelmişti değil mi?
Yoongi'nin beni terk ettiği gün başlayan nefret yönetiyordu artık beni. Ona olan aşkım bir yerlere saklanmıştı. Gülümsedim. Hatırladığım son anlarda Taehyung'un dediği gibi bir ucube değil, herkesin hatırlaığı bir idol olacaktım.
Telefonumu elime aldım ve BTS üyelerine attığım engelleri kaldırdım. Sonuçta artık acı çeken o ucube yoktu. Artık kendine özgüveni olan yıkılmaz kız vardı.
Hyeri bana makyaj Yapmak için malzeme seçerken ben de telefonumla uğraşıyordum. Telefonuma Kakaotalk gelen bildirimle orayı açtım. Taehyung mesaj atmıştı.
Taelipop : ENGELİ KALDIRMIŞSIN!
OHA!
Neyse daha önemli konumuz var şuan
Şey o dediklerim için özür dilerim
O an çok sinirliydim
Mrs.Aptal : Sana da merhaba Taehyung
Ve önemli değil haklıydın zaten
Haklıydı ama öyle söylemesi gerekmezdi. Diyen kalbimi susturup Taehyung ile konuşmaya devam ettim.
Taelipop : Beni affedince rahatladım
Bu arada sen nasılsın?
Yani o olaydan sonra
Mrs.Aptal : Düzelmeye çalışıyorum
"Soo Min hadi başlıyoruz. Bırak telefonu" Hyeri'yi seslenişi ile Taehyung'a bir mesaj atıp kapattım.
Mrs.Aptal : Gitmem lazım Hyeri bana makyaj yapcak
Taelipop : MAKYAJ YAPMAK! ?!
SANA?!!