*Suga'nın anlatımından*
Jimin'in telefonunu açtım ve rehber kısmına girdim S harfinin olduğu kısma geldiğimde yavaşladım ve Soo Min ismini aradım. Bulamamıştım. Yani onu ismiyle kaydetmemişti. Bu beni daha ada sinirlendirirken telefonu sıktım ve en baştan tüm isimleri okumaya başladım. Sonunda SooSoo yazısını bulduğumda o olduğunu anladım. Çünkü diğerleri benim de tanıdığım kişilerdi. Hızla numarayı kendi telefonuma kaydettim ve Jimin'in telefonundan sildim. Hangi akılla onun telefon numarasını benden izinsiz alıyordu ki zaten. Bunlar birde özelden konuşmuşlardı değil mi? İçimdeki öfke her an büyürken sinirle Kakaotalk uygulamasına girdim ve Soo Min ile Jimin'in konuşmalarını okumaya başladım.
Pjm95 : Heyoooo
Mrs.Aptal : Ne oldu lan
Pjm95 : Kibar ol biraz
Gören lisede PES oynadığım arkadaşım ile konuştuğumu sancak
Mrs.Aptal : 1. Uykumdan uyandırılınca kibar olamıyorum
2. Ben kibar olamıyorum
Pjm95 : Ne uykusu öğlen öğlen
Mrs.Aptal : Dün hastanede sabahladım o yüzden uykusuzum
Ne hastanesinden bahsediyordu bu ? Yoksa hasta mıydı ? Hızla okumaya devam ettim.
Pjm95 : Ne hastanesi ? Hasta mı oldun ?
Mrs.Aptal : Yok
Ben stajyerim
Ve dün sabah derste gece de hastanede kaldım
Yeni geldim eve
Tam uyuyacaktım sen mesaj attın
Pjm95 : Pardon
O zaman şöyle yapalım ben seni 3 saat sonra arayayım o zaman konuşalım
Olur mu ?
Mrs.Aptal : Benim telefon numaram sen de yokki
Ve ben bugün uyanacağımı sanmıyorum
Ben numarayı atıyorum
Yarın ararsın
05..........
Pjm95 : Tamam o zaman ben seni yarın ararım
05..........
Bu da benim numaram
Mrs.Aptal : BB
Kanka ben uyucam
Pjm95 : Zıbar
BB
Biri bana Jimin'i gördüğümde onu dövmem gerektiğini hatırlatsın. Hızla arama listesine girip SooSoo ismini aradım ama yoktu. Bu içimi bir nebze de olsa rahatlatırken Jimin'in telefonunu kapatıp cebime koydum. O telefonla işim bitmişti. Kendi telefonumu aldım ve Soo Min'in yeni kaydettiğim numarasını tuşladım. Beni sadece Kakaotalk dan engellediğini için burdan arayabiliyordum.
"Alo"
Karşı hattan duyduğum ince sesle kalbim hızlandı.
"Alo. Merhaba ben Suga"
"NE!? YA KAKAOTALKDA O KADAR GÖMDÜN. ALÇALTTIN. HAKARET ETTİN. BR DE BURDAN MI HAKARET EDECEKSİN??. NE İSTİYORSUN BENDEN!? YETMEDİ Mİ ÜZDÜĞÜN!? "
Ağlamaklı bir şekilde bağırdığında kötü hissetmiştim. Cidden bunları mı düşünüyordu ? Anlamıyor muydu onu sevdiğimi?
"Sadece benim olmanı istiyorum desem yapar mısın? " Sesimi kısarak bunları dedikten sonra telefonu kapattım.