Suga dans pratik odasından çıktığında her şeyi anlatmıştım BTS'e.
"Salak kız, neden bize haber vermesin ki seçmelere katılacağını." Jungkook olayı anlattığımdan beri beni azarlıyordu. Birazdan ayağa kalkıp onu boğabilirdim bunun için.
"Yeter ya. Bir sus. "Dedim atarla. Jin yaslandığı duvardan bana doğru bakıp konuştu.
"Bence o kadar üzülmene gerek yok. Ben de seçmelere katıldığımda dansım beenilmemişti. Ama bak ne oldu ? Şuan dansıyla dünyaca ünlü bir grubun içindeyim. "
Jin'in tesellisi beni güldürmüştü.
"Jin Hyung senin dansın zaten kötü. "Dedi J-Hope kahkahaları arasında. Herkes Jin'in yersiz tesellisine gülerken Jin somurtuyordu.
"Soo Min? Eğer sorun olmayacaksa Jurilerin önünde yaptıklarını bize de yapar mısın? Biz de bir değerlendirelim. " dedi Rap Monster ona başımı sakladım ve çekingence şarkı söylemeye başladım. Hepsi beni pür dikkat dinliyordu. (Medya ; Son Min'in söylediği şarkı. ) Şarkıyı söylemeyi bitirdiğimde suratlarında pek bir ifade yoktu. Onlarda beğenmedi işte. Şarkı söylemek senin neyine Soo Min?
"Sesin....... Neyse bunu sonra konuşuruz dans pratiğimize 5 dakika var. O zamana kadar bize dansını da göster sonra biz yorumumuzu da yapalım. "Dedi Jimin. Başım ile onaylayıp onların kendi şarkılarının bulunduğu müzik çaların yanına gittim. J-Hope'un şaşkın fısıldayışını duydum.
"Bizim dansımızı mı yapmış? "
Hafifçe güldüm ve 'I need U' şarkısını açtım. Dansını yaparken her yeri aynalarla kaplı olan odada üyelerin ifadesini izliyordum. Suratlarından tek bir duygu bir duygu bile okunmuyordu. Dansı bitirdiğimde ellerimi dizime koydum ve nefes nefese onlara döndüm. Sormaya korktuğum soruyu sordum.
"Nasıldı? " dedim. Rap Monster tam ağzını açmış bir şey söyleecekken kapı açıldı ve içeri Yoongi girdi. O içeri girince herkes apar topar ayağa kalktı.
"Dans pratiğine başlamamız lazım Soo Min. "Dedi Jungkook. Bana cevap vermekten kaçındıkları belliydi. Ben de kurcalamadım ve ayağa kalktım.
"O zaman size iyi pratikler. Ben gidiyorum. " Suratımda buruk bir gülümsemeyle söylemiştim cümleyi. Hepsi el salladıklarında kapıya yöneldim. Tüm düşündüklerimi alt üst eden şey kapıdan çıktıkdan hemen sonra duyduklarımdı.
"Jurilerin tepkilerini söyleyince yeteneksiz olduğunu düşünmüştüm. Sesi hem rap yapmaya hem de vokale uygun. Dansı da iyi. Zaten yüzü iyi. Onu kaçırmayacakları kesin. Eğer suratına söylediğimde havalanmayacağını bilseydim suratına söylerdim. Ama hepimizin bildiği gibi bunu ona söyleseydim 'ablan star' diye günlerce başınızın etini yerdi. "
Duyduklarım ile Suratımda ufak bir gülümseme oluşmuştu. Yoongi'nin dediklerine kadar.
"Yalnız cehennemi boylayacaksın yakında. Fazla yalan söyleme. Sesi detone olmuştu, vücudu odun gibiydi ve dans hareketlerini ikide bir karıştırdı. Ben de sizi burdaki kamera sayesinde güvenlik odasından izledim. "
Yüzümdeki gülümseme solarken Yoongi'nin dediklerini düşündüm. Haklı olabilir miydi?
Finale az kaldığını söylememe gerek var mı?