Ние трите!

865 30 1
                                    

Беше проклет,леко хладен ден в L.A. Беше последната седмица до края на даскало и днес е понеделник следобед,но преди да ви разкажа за деня ни в училище ще ви разкажа малко за мен и за моитe откачени приятелки.Аз съм Su Bin..и сега ще ви кажа защо имам корейско име,а съм българка.Е майка ми е българка,а баща ми-кореец и от там-Su Bin...имам кефеви очи и коса,ходя на уроци по карате и обичам да рисувам(въпреки че, когато нямах муза за рисуване,рисувах някакви гаргаляци) На 17 съм също и моите приятелки.Най-якото беше,че и те бяха полукореици като мен.Ga Eun живееше на 10 минути път от вкъщи.Тя, също като мен,обича да рисува,но при нея се получава..Егати якото.Нейните очи са пъстри..светло зелени с малко кафяво,а косата й е кафява.За разлика от Ga,Eun Min живееше чак на 40 минути път.Тя е супер играч на бадминтон и естествено-рисува.И при нея е нещо като мен с рисуването,но по-добра.Тя е като мен..кафеви очи и коса.

А сега да се върнем към сутринта...

6:40
Събудих се от алармата и започнах да се оправям.Измих си зъбите и 15 минути се чудих какво да облека.Накрая избрах черни дънки с голи колене и
блуза с напис "Los Angelis".
Взех си телефона и писах на Ga.

*Ga Eun*
7:10
Събудих се,.....и пак заспах,но краткия ми сън бе прекъснат от майка ми,която влезе, запуши носа и извика:
-Ставай!
-По дяволите!Сънувах как с Тае...-изведнъж се усетих какво щях да кажа и се спрях.
-Какво?!-пита мама учудено.
-Просто сън.-казах и отидох до тоалетна,а след това си измих зъбите.Облякох се и се запътих към четката за коса,когато телефона ми иззвъня.Su ми писа.

Su: Блеее
Аз:WTF?😂😂😂
Su:Добро morning и на теб😂😂😂😂След малко тръгвам към вас.
Аз:Окей..ще пиша на Eun.
Su:Окей

Отидох и си направих кок,когато тъпата ми сестра дойде и дръпна косата ми...кока ми се разпадна(R.I.P)
-Ще те убия!!!!!-казах ядосано.
-Не можеш.-отговори ми съществото.
-Ще видим дали не мога,когато ТЕ ЗАПАЛЯ!!
Тя млъкна и отиде в другата стая.Нямах време трябваше да пиша на Eun..ще остана с пусната коса.

*Eun Min*
6:15
-Охххх тъпата аларма-казах аз сънена.
Станах и започнах да се оправям.Облякох се и отидох до банята,за да си измия зъбите,взех си и телефона.
Разглеждах си някакви статий,когато видях статия за BTS...погледнах я.

"BTS ЩЕ ОТЛОЖАТ ТУРНЕТО СИ"

Когато видях това изплюх всико и започнах да викам:
-КАКВОО?!
продължих да чета нататък

"BTS ще отложат турнето си,заради фенка,скочила на гърба на J-Hope.Тя се засилва и при скока J-Hope пада и си изкълчва крака."

Като прочетох това първата ми мисъл беше:
-ЩЕ Я УБИЯ ТАЗИ..КАК СМЕЕ!!!

Тъкмо приключих със закуската си и тогава Ga ми писа:

Ga:Ари ма със Su сме пред вас СЛИЗАЙ,че ще те ЗАПАЛЯ!
Аз:Ухх..Добре де ида! ;)

Запътихме сме към дасксло и,за да се разсъним и,за да ни беше забавно през целия път слушахме BTS и ЕХО.

Мале дано ви хареса тва..нямам идея какво пиша,но дано ви харесва😂😂😂

Мечтаните МомчетаWhere stories live. Discover now