*в тези 30 минути,в които Ga и V бяха сами*
*V
Събудих се на някакъв диван:
-Леле имам адски мухмурлук-казах си аз.
-Познато!-обърнах се и видях Ga..явно сме в апартамента на момичетата:
-Какво правя тук?И помниш ли нещо от вчера?
-Нищичко.
Другите още спяха и бяхме само аз и тя.
-Ще направя кафе.-каза тя и ми се усмихна.
-Добре.
Стояхме,пихме кафе и усетих как мухмурлук стана малко по-поносим.
-Ga!
-Да?
-Нямам идея какво сме правили вчера,но те обичам от мига,когато ми спаси задника от онези фенки.
-И аз те обичам,Тае!-каза тя и ме целуна.
-По-добре ли си?-попита ме тя.
-Да,защо?
-Защото стаята ми е зад теб!-тя намекна ли ми току-що?
-Добре тогава!-аз я забих в стената,повдигнах я и тя обви крака около кръста ми. Влязохме в стаята й и я поставих да легне на леглото.
-Ами ако някой се събуди?- попитах все още надвесил се над нея.
-Какво ти пука!- каза G а и ме целуна страстно.
-Само искам да ти кажа, че това ще ми е първия път, затова моля те бъди малко по....-и сам се сетих за какво става дума.
Не я оставих да довърши като слях устните ни в още една страстна и изпепеляваща целувка.
-Ня се притеснявай,ще го направя колкото се може по-нежно.- видях как лъчезарна усмивка се изписа на лицето й.
Целунах я отново като започнах да слизам на долу, докато не стигнах врата, където захапах няколко пъти оставяйки синкави петна. Продължих и засмуках точно под адамовата ябълка. До ушите ми стигнаха тихите й стенания, които ме възбудиха още повече и на бързо я съблякох като остана само по черното си дантелено бельо.
-Мамка му...така си дори по- секси- видях как се изчерви леко и аз отново я целунах. Докато се целувахме не разбвах кога съм останал без дрехи и на всичкото отгоре ,Gа беше над мен и облизваше коремните ми плочки. Усещах как члена ми се пръска по шевовете от възбуда. Мисля че ако продължава така няма да съм мил и добричак за още дълго. Толкова много ме влудява с това си действие.
-Знаеш ли...ама изобщо не ти личи че си девствена- аз се засмях и тя надигна глава и видях мръсната усмивка разляла се по лицето на й.
Е не... това беше няма го доброто Тае вече. Завъртях я под мен и с едно движение свалих и останалия плат от тялото й.
Целувах я, докосвах я, а тя стенеше и леко скубеше косата ми.
Плъзнах езика си по корема й като го завъртях около пъпа й, а тя се изви като дъга.
-Ах..Тае...искам...-подсмихнах се и реших да се направя на ударен.
-Какво искаш Gа? Кажи ми иначе няма как да разбера-прошепнах го в ухото й, а после захапах меката част.
-Таееее...я не се прави на ударен, че да не те ударя аз. Много добре знаеш, че искам да ме чукаш.- засмях се на начина,по който се изрази. Не тактична както винаги.
-Толкова много ли го искаш?-тя само поклати глава и ми стана ясно.. положителен отговор, а аз само това и чаках. Застанах между краката на Ga и забелязах, че не само аз съм много възбуден. Тя се беше подмокрила и нямаше нужда да я подготвям и направо навлязох съвсем малко в нея.
-Тае..б...боли...м...м...много боли.-видях как от окото и се появи една сълза и аз я избърсах с опакото за ръката си.
-Знам, но скоро ще спре да те боли,затова се отпусни.-тя послуша съвета ми и се отпусна на меките завивки. Изчаках малко докато свикне и след като получих знак от нея започнах да се движа с леки тласаци. Постепено забързвах и като гледам тя не възразяваше, а даже и харесваше много.
-Още...Т...Тае искам още...моля те...по-бързо.-аз забързах и нейните стенания станаха по-силни. Наведох се и докато се движех слях устните ни в поредната страстна целувка. Gа вплете ръце в косата ми и я дръпна леко.-Аааахх...пак...и...и..искам...п...пак там.- явно нацелих -точката й, защото се изви и с нокти раздра гърба ми. Аз продължавах безмилостно да се движа в нея,а тя стенеше мръснишки. Усетих, че съм към края си и тъкмо щях да изляза от нея когато ме хвана за ръката.
-Направи го в мен.- бях изненадан от искането, но не се въспротивих и след още няколко силни тласака се изпразних на дълбоко в нея. Изморен се отпуснах на леглото до нея и я придърпах по-близо.
-Аз съм първия изследвал дълбините наречени Ga Eun.-тя се засмя, обърна се към мен и ме целуна нежно.
-Да ти си първия.- тя стана от леглото, а аз само я гледах как се движи гола из стаята. Видях как извади шишенце, отвори го и изпи едно от хапчетата. Нямапе нужда да питам бях на ясно за какво бяха. Gа се върна на леглото и се сгуши в мен и аз обвих ръце около слабото и кръстче и така заспахме,но за кратко.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Мечтаните Момчета
ФанфикТова е история за три най-добри приятелки,които са луди по ЕХО и BTS.Всяка си има идол и от двете групи,но итрите си обещават да отидат до Корея,Сеул,за да видят идолите си.Но дали това беше само обещание,което няма да бъде спазено и какво ще стане...