Колежът не е зле

307 18 3
                                    

За тази една седмица се случиха много неща

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

За тази една седмица се случиха много неща.Ga се върна от болницата,момчетата заминаха на турне за две седмици и най-гадното..Време е за колеж.Утре беше първият ни ден и днес трябваше да отидем,защото имаше "Отворени врати" и ще ни разведат из колежа.Аз,Su и Ga бяхме готови и тръгнахме към колежа.Хубавато беше,че ни беше на около 10 минути път.
Пред колежа имаше доста хора и ни разпределиха на няколко групи.Започнахме със столовата и там имаше всякакви неща за ядене,от някакви си дъвки,до всякакъв вид закуски.После ни разведоха из етажите и моята класна стая беше на третия етаж.Защо моята?Е за мой огромен "късмет" с момичетата не сме в едни и същи класове.Стаята на Su беше на петия етаж,а тази на Ga е на първия етаж и тя няма да изкачва стълби..не е честно *засмях се*.После отидохме на двора и директорката започна да мрънка нещо си
    "-Ученици добре дошли.."
Бла бла бла бла
    "-Утре Ви очакваме в 8:00 часа."
Бла Бла Бла и след дългата и скучна реч тръгнахме към нас,но първи минахме през ресторанта до нас и хапнахме.Прибрахме се и всяка по стаите..сега ни беше доста гадно и на трите без BTS.Настройх си алармата за 7 и заспах.

~На сутринта~
Алармата ми би и веднага скочих от леглото.Измих си зъбите,оправих си косата и се облякох.Слезнах долу и Su и Ga пиеха кафе:
    -Добро утро-казах усмихната
    -Хей Eun.Кафе?-попита ме Su и аз и кимнах.
    -Офф ко ще правя сама в тоз клас?-каза хем леко ядосано,хем натъжено Ga.
    -Ще бягам по стълбите през междучасията като кон и ще се виждаме!-каза Su и се засмяхме.
    -Къде да се срещаме?-попитах.
    -Според мен ще е най-добре на 3-ят етаж.-каза Ga.
    -Добре значи!Ще се виждаме всяко голямо междучасие на третия етаж.-казах и се зарадвах..та моята стая бе на този етаж и ще е по-лесно за мен.
Стана 7:30 и решихме да тръгваме.7:40 вече бяхме пред колежа,гушнахме се групове и се запътихме всяка към стаята си.

*Su
Не ми се учи.(на кой му се)
Всъщност колежа е добра идея да забравя за Suga,защото като си мисля за него и как не е тук се натъжавам.Но сега трябва да се съсредотуча върху ученето...поне в началото, не искам даскалите да искат много от мен.Влезнах в стаята си и всички се бяха наредили пред вратата. Защо никой не е седнал?Тогава учителката влезе и се представи:
    -Добро утро,клас!Аз съм госпожа Mi-Young Soo.Може и просто Soo.Благодаря, че сте спазили това,което са ви казали вчера и сте ме изчакали.
Какво са казали вчера?Не ми пукаше..мислех за Suga и се пак мисля за него,но Soo ме измъкна от мислите ми.
    -Сега да ви наредим по номера.
Тя взе дневника и почна да казва имената ни и да ни нареджа.Местата са 38,а ще съм най-отзад с това S,с което започвам.
Минаха няколко минути и най-накрая каза името ми:
    -Su Bin Park,място 37.
Леле предпоследно място..яко.Отидох и си седнах.
На носледното място до мен седна някакво момче,но не го забелязвах,а от другата ми страна седна момиче,но не беше азиатка.
    -Добре клас,днес няма да Ви тормозя с уроци и домашни още от първият ден,затова се забавлявайте!
Баси яката класна супер ще съм с такава класна.
    -Тази е много яка!-каза ми момичето до мен.
    -Ооо,да!Аз съм Su междудругото.
    -Сейдж,приятно ми е!
    -И на мен.Иии корейския ти е много добър,но ако се затрудниш ми говори на английски.-засмях се и добавих-Ааа от къде си?
    -От L.A съм,но дойдох тук заради биснеса на баща ми и трябваше да уча някъде.
    -Ясно!Чакай от L.A..и аз съм от там..е не точно,но живеех там.Къде учеше?
    -Ами в гимназията по науките,а ти?
    -В тази по изкуствата.
    -Значи рисуваш?
    -Не много добре,но става като да мина за нещо като художник.
    -Ще ми нарисуваш ли нещо?-тя извади един малък лист и молив и ги побутна към мен.
    -Добрем ще пробвам,но ми дай тема и да е лесна,за да мога да свърша бързо.
    -Ами,ами,ами...Ооо сетих се.Вълк.
    -Добре.
(Сетих се за Wolf-EXO😂)
     -Готово!
     -Дай да видя-грабна листа от ръката ми и се загледа във вълка.
     -Леле страхотен е
     -Да бе да..Виж му лапата,прилича на някое чарво-засмяхме се.
     -Не,не прилича.Млъкни добре си е.
     -Добре щом казваш-засмях се и се облегнах.
Сейдж отиде до тоалетната,а аз си стоях и след малко щях да умра на стола.Онесох се и почти щях да падна,но тогава някой ме хвана за ръката и ме дръпна.
     -Хей добре ли си сънливке?-
оо това е съседа по стол...
         
        ~Ki Hong Lee~

Мечтаните МомчетаWhere stories live. Discover now