Гледната точка на момчетата

470 23 2
                                    

   *V
  Леле този бар е страхотен и мисля да поканя Ga на танц.
    -Йо Ga.
    -Да?
    -Един танц?-казах с мазна усмивка.
    -Оо не!Не мога да танцувам.
    -Пфф..не е трудно-казах й и започнах да танцувам с нея.
    -Видя ли!
    -Добре де..не съм чак толкова зле.
Засмях се и видях как Jin,Suga и Su се присъединиха към нас,докато другите си стояха.Започнахме да танцуваме,но Jin тръгна на някъде и останахме само ние четиримата.Бармана реши да ни почерпи,заради старото си приятелство със Suga.Всички си взехме от шотовете,който ни приготви,но аз си взех повече от едно и Ga също.
Su и Suga седнаха,за да си починат.Обърнах се и Ga се вихреше на дансинга..леле..дали,защото бях пиян,или защото просто я харесвах..тя изглеждаше сладка и някак привлекателна,въпреки че май и тя беше пияна.Изведнъж просто я хванах за ръка,отидохме в тоалетните и Suga ни видя,но не ми пукаше.
   -Ga!
   -Какво?
   -Обичам те!
   -Ти си пиян и не знаеш какво говориш-каза ми тя.
Повдигнах брадичката й,за да ме гледа в очите:
    -Ga,обичам те!- казах и я целунах и като го направих тя не се дръпна.Спрях и я попитах:
    -А ти обичаш ли ме?
    -V,ти си моят живот!Стига ли ти,за да си отговориш сам?
Усмихнах се и тръгнах да я целувам,когато видях Suga да ни прави снимки..Леле..ще го убия този.Излезнах от тоалетната,за да фрасна Suga,но тогава Ga просто ме бутна върху една маса и започна да целува врата ми:
    -Ga!Ga спри!
    -Какво има!
    -Аз..а..не ми е удобно на тази маса..тя се клати,като потъващ Титаник е.Да отидем да ме възбуждаш на бара и без тва бармана винаги е навън и пуши.
    Какво говорех по дяволите.Само алкохола говореше..Защо пих толкова шотове,мамка му.Но..беше приятно това чувство..когато Ga ме целуваше,всяка една целувка беше..направо откачах и съвсем забравих за Suga,който продължаваше да ни смима.Забелязах,че Su се гласеше да говори по телефона..Вероятно с Eun,но ако бях на нейно място нямаше да й звъня,защото сигурно е с J-Hope...той от дни мрънкаше колко харесва Eun,направо ми наду главата.
  Усетих как Ga вече не е върху мен.Видях как Su и дава да пие вода,за да се свести и Suga правеше същото с мен.
  Седнахме и усетих как се чувствах по-добре и Ga също излеждаше по-добре.Тогава тръгнахме към апартамента на момичетата и като стигнахме Su и Suga отидоха да викнат Eun и J-Hope.Тогава Ga хвана ръката ми и ме заведе в стаята й и за по-малко от 2 минути вече бяхме полуголи и се целувахме грубо.Тогава Suga ме фрасна с възглавница.На сутринта се оказах на дивана по бельо с адски мухмурлух.
  "Леле..главата ми ще се пръсне" казах си аз.
    -Познато.-извика Ga.
    -Какво правя тук?И помниш ли нещо от вчера?
    -Нищичко.Ga отиде на ми направи кафе и след около 30 минути дойде Su,после Eun и J-Hope и най-накрая.
    -Ние знаем какво дтана вчера,затова за добро утро ще разберете какво правихте!- казаха Su,Eun,J-Hope и Suga на един глас и това беше леко странно.
Те ми разказаха какви глупости сме направили с Ga и ние двама само стояхме,гледахме се и се хилихме,но когато стигнахa до частта,когато сме в стаята на Ga и сме били на път да..но са ни спрели,тя се изчерви и млъкна.За да я развеселя,просто й се усмихнах.Получи се..но какво значеше всичко станало от снощи..гаджета ли сме или просто сме били под влиянието на алкохола?

Мечтаните МомчетаWhere stories live. Discover now