*Su
Събудих се много рано(типично за мен) и не знаех какво ми се прави,затова просто си стоях в леглото и мързелувах.Омръзна ми да стоя и започнах да се оправям и най-важния въпрос беше в главата ми:
"-Да остана ли по пижама?"
Иии се отказах и се преоблякох.Днес беше топъл ден и затова облякох любимите ми къси панталонки,черен потник с надпис "I'm little crazy"(въпреки че при мен не е никак little crazy) и черни converse.
Слезнах долу и двете ми приятелки още спяха.Направих палачинки,защото и без това нямаше какво да правя.Чух,че някакъв телефон звъни.Беше телефона на Ga,който тя бе зарязала на масата.Отидох да видя кой е-това беше V.Реших да не вдигам..все пак тя сигурно ще ме запали,ако дори само ме види да гледам V.
Той спря да звъни,но не за дълго.Той звънеше пак и просто вдигнах,защото ако не бях,той щеше да продължава да звъни,пък и можеше да си помисли,че се е случило нещо.
-Ало,Ga.
-Не V,аз съм Su.Ga още спи.
-Ох,това момиче.Реших,че има нещо.
-Да,досетих се,че може да си помислиш нещо и именно затова ти вдигнах.
-Досетлива си.Аз само исках да кажа,че довечера компанията ни BigHit празнува и ще правим парти и реших,че ще искате да дойдете.
-Уха!Купон звучи супер V!Но няма ли да стане нещо..смисъл вие сте звезди,а ако фенките ви видят,че сте с момичета..
-Не се тревожи за това.Има охрана и сме ги предопретили да пазят от феновете,пък и винаги си слагаме маски..Ооо и сме казали и за вас на охраната.
-Какво за нас?
-Че сте поканени и няма да ви изритат.-засмяхме се и двамата.
-Добре тогава.Към колко да дойдем?
-Ооо спокойно ритащата.Ще дойда да ви звема.-викаше от някъде Suga като откачалка,както винаги.
-Добре идиот.Не ми викай!-засмяхме се.
-Suga ще дойде към 17:30.
-Добре V,до тогава.
-Чао Su.
Довечера сме на парти..яко,но нямам какво да облека.Затова оставих бележка на момичетата:
"Хей кучки довечера сме на парти при BTS,Suga ще ни вземе.Направих ви палачинки варете и плюскайте.Аз отидох за дрехи и ще се върна към 13."
Колко съм мила,а?
И така тръгнах да обикалям магазините.*Ga
Леле..то вече е обяд.Станах и тръгнах към банята,когато видях палачинки и бележката върху тях.
Ооо на парти сме супер,но сега искам палачинкии.Хапнах и отидох да се изкъпя и да си измия зъбите.
-"Днес е топъл ден.Какво да облека?"
Мислих около 10 минути и чух Eun да чупи нещо:
-Ко напрай ма?!
-Тествах гравитацията!Ти ко мислиш,че стана?!Счупих една чаша,докато си сипвах вода това е.
-Ща спъна и ще тестваш пак гравитацията! Добре ли си?
-Малко се порязах,но съм добре малка рана е.Отивам да се преоблека,че се олях цялата.
-Добре..явно аз ще събирам стъкла-казах тихо.
Оправих кашата на Eun и отидох да се облека.И минаха други 10 минути и най-накрая избрах.Черна тениска с надпис "Dirty Minds",черна дънки с голи колене,риза на кръста и кецове.
" -Къде ми е телефона?"
Казах си и тръгнах да го търся,беше на дивана.Имам 2 пропуснати от V.Ще му звънна..дава заето..ооо какво ли прави.Е ще изчакам да ми се обади.Седнах си на дивана и гледах малко корейска драма.
YOU ARE READING
Мечтаните Момчета
FanfictionТова е история за три най-добри приятелки,които са луди по ЕХО и BTS.Всяка си има идол и от двете групи,но итрите си обещават да отидат до Корея,Сеул,за да видят идолите си.Но дали това беше само обещание,което няма да бъде спазено и какво ще стане...