BTS

541 25 3
                                    

На другата сутрин
   *Eun
Станах преди Su и Ga и реших да направя палачинки за закуска.Започнах и час по-късно Su слезе при мен:
      -Мирише вкусно-каза тя ходейки като зомби към палачинките.
      -Нее!Не пипай!Ще изкачаме Ga.
     -Луда ли си!Тя ще стане в 14..ЧАКАЙ..Забравих,че ще излизаме с BTS и..ии Е...Е...ЕХО!
   Засмях се на изтеричния й поглед.
    -Ти продължавай с палачинките,аз отивам да я фрасна с възглавница,за да става.
    -Добре-казах хилейки се.

   *Su
  Това момиче защо не ми даде поне една палачинка..умирам от глад.Както и да е,сега нека да събудим спящата...ъм нещо друго,но не и красавица.Взех една възглавница и я фраснах:
     -Ставаййй!
     -Ъъъъ..-измрънка Ga
     -Ставай,че закъсняваме за срещата с BTS и EXO..14:15 е!
      -Каквоооо!-каза Ga и се струполи от леглото.
      -Защо не ме събудихте малко ПО-РАНО!!?!
      Захилих като ненормална и  й показах колко всъщност е часа.
      -9 ЧАСА Е!ЩЕ ТЕ УБИЯ!
Ga взе една възглавница и почна да ме гони,за да ме убие.Слезнахме долу и се скрих зад Eun.
     -Малее Eun къде ли отиде Su?-попита тя реторично.
     -Нямам си идея,но сега пусни бавно и внимателно уреда за мъчение(възглавницата)и елата да закусим.-каза Eun.
     -Този път те спасиха Su!-каза Ga гледайки ме злобно.
А аз си сложих една мазна усмивка(любимата ми фраза😂😂)
     След закуска,момичетата нямаха представа какво да правят тъй като беше едва 10:30.
     *Eun
      -Оффф..Ga обади се на гаджето си,за да идват по-бързо и аз да срещна моето.
      Засмяха се и трите:
     -Всъщност,да обади се на V,че вече не мога..просто трябва да видя Beakhyun.-сложи една мазна усмивка Su.
     -Млъкнете и двете..аз..аз няма да му звъня.-засрами се Ga.
    -Оооо,явно някой го е срам да се обади на гаджето,а??-казах с мазна усмивка.
    -Млъкни,за да не те убия и теб!-засмя се Ga.
    В този момент телефона на Ga звънна.
   -Това е..V!- каза Ga,a ние със Su се спогледахме и казахме на един глас:
   - ВДИГНИ МАМКА МУ!

   *Тае
Събудих целият мокър,защото бях полят от J-Hope.
      -По дяволите J-Hope!
      -Какво има V,искаше да си с тези дрехи на срещата с гаджето ти ли?
     -Гадост!Ga не ми e гадже идиот такъв.
    -Да..щом казваш..Отивам да събудя Куки и Шуга.После пак ще ти досаждам.-каза ми J-Hope.
Щях да го убия този,но както и да е.Влязох да си взема душ и след това се преоблякох.Беше едва 10 и не знаех какво да правя до 14.
Дали да не й се обадя и да й кажа да се срещнем по-рано..нее тя сигурно спи.
Отидох при момчета като фраснах J-Hope задето ме събуди с вода.Седнах до Куки и да всички почнахме да си говорим:
    -Йо V.Как се запозна с тази Ga Eun?-попита ме RapMonster.
    -Aми първо се блъснах в нея и се държах като задник, а после тя ми спаси задника от едни фенки и така.
    -Какво съвпадение да се срещнете отново и тя да ти помогне,а?-каза Suga.
    -А ние къде ще ходим..И няма ли да й е малко неловко с толкова момчета?-каза Jin
   -Всъщност тя ще доведе някакви нейни приятелки.
   -Ооо а те как се казват?-попита Jimin.
   -Нямам идея-и всички се засмяха.Телефона ми звънна и си помисли,че е Ga,но беше Baekhyun.
     -Aло V!
     -Да Baek
     -Ние ще пропуснем срещата.
     -Какво?Защо?Станало ли е нещо?
     -Не е нищо сериозно,просто D.О,Sehun и Kai не се чувстват много добре,затова ще останем с тях.
     -Разбирам.Дано не е нищо сериозно.Доскoро Baek.
     -Доскоро V.

Мечтаните МомчетаWhere stories live. Discover now