*Eun
Когато се прибрахме след срещата ни с BTS си мислих само за J-Hope.Той дали щеше да ме целуне,ако Jin не ни откри...Какво си мислиш Eun, слез на Земята.Прибрахме се и всяка по стаите.Беше рано,но се чувствахме изморени.Аз,естествено,стоях до 5 сутринта и после някак съм заспала.Събудих се към 12 и другите не бяха станали.За Ga разбирам,но Su винаги ставаше преди нас..Еее явно стават чудеса.Какво да правя сега?Ще отида до магазина за някакви закуски..бих сготвила,но ме мързеше твърде много.Измих си зъбите и стоях пред гардероба,мислейки какво по дяволите да облека.След дълго 10 минутно мислене обух любимите ми раздрани
дънки,черна тениска и сив суитчер и обух черни converse.
Тъкмо излезнах от стаята и видях Su и Ga.
-Ооо кой се събуди.-каза Su
-Будна съм от половин час,но се оправях.
-Супер,значи си готова.Момчетата идват след минути и давайте да слизаме.
-каза Ga.
Момчетата дойдоха пеша:
-Уу пеша сте,а?-казах аз и се засмях.
-Ами да стига с този джип.-каза Куки.
-Ее аз предлагам да отидем да хапнем,защото умирам от глад.-каза Su и всички се съгласиха.
Отидохме до един ресторант и всички се чудеха какво да си поръчат.
След дълго мислене:
-Готови ли сте?-попита ни любезно сервитьорката.
-Амии..
-Ъмм..
-Май не..каза Jimin,но бе прекъснат от Su
- Дa готови сме.Донесете ни лют рамен-каза Su и се усмихна на всички.
-Всъщност,това е добра идея.-казаха всички.
Наядохме се и отидохме в един бар.Беше рано и нямаше никой и това беше супер.
Аз седнах и Su и Ga ми предложиха да танцуваме,но аз отказах и ги гледах как танцуваха с V,Suga и Jin, а Jimin,Jungkook и RapMonster стояха на една маса и си поръчваха нещо.Но къде е J-Hope започнах да се оглеждам,когато..
-Па!-извика Хопи зад мен
-Да умра ли искаш!Не ме плаши така!-казах аз ядосано.
-Спокойно,страхливке.За мен ли се оглеждаше?-пита той сядайки до мен.
-Да бе,точно.Търсих бармана.-лекоо излъгах..
Тогава бармана дойде и тъкмо тръгвах да си поръчвам,но Хопи ме изпревари:
-Хей,бяло вино за мен и дамата.
Дамата?Неговата дама ли..
-Ехо!Земята вика Eun.-каза ми Хопи.
-Ааа!Какво?
-Питах дали нямаш нищо против,че поръчах и за двама ни.
-Ооо!Не,не споко.
-Ще ми разкажеш ли малко за себе си?-пита той и ме погледна със сладка усмивка.
-Ами добре.Какво искаш да знаеш?
-Например...имаш ли си приятел?
Защо му пукаше дали си имам гадже..дали ме харесва?!
-Пфф..-засмях се аз-Не..може би щях да си имам,но всички са грозни.
-Дори и аз ли?-пита Хопи леко тъжен.
-Ти!Грозен?Шегуваш ли се?!Ти си страхотен!-казах му аз без капка колебание.
Той се засмя и ми каза:
-Eun..а..аз трябва да ти кажа нещо.
-Какво има?-попитах загрижено,но тогава Jimin дойде и ни прекъсна:
-Хей влюбени гълъбчета аз,Jungkook,Jin и RapMonster ще тръгваме.Шефовете се обадиха.
-Сериозно ли?И какво казаха?-пита Хопи.
-Споко..просто да репетираме гласове,ще ви покрием.-каза RapMonstet.
-Длъжници сме ви,а?-каза Хопи.
-И питаш?-каза Куки и се засмяхме.
И така те си тръгнаха и ние останахме насаме.
-Та какво щеше да кажеш?-попитах аз по-любопитна от всякога.
-Знаеш ли..не е нищо сериозно.
-Хайдеее..Кажии..КАЖИИ ХОПИ!-казах аз смеейки се и удряйки го леко по рамото.
-Добре досадно човече такова.Аз просто...харесвам те ясно..от както те видях и те хванах,когато играхме на нашето място..откакто те придърпах към себе си..ти си в главата ми постоянно Eun.
Ооо АЙГО!!!Това наистина ли ставаше..Хопи ме харесва.
-Сериозно ли ме харесваш?!
-Да,напълно съм сериозен!
-Хопи от кога се чудя дали ме харесваш и ти най-накрая ми каза..Боже и аз те харесвам..МНОГО!
Не се сдържах и го прегърнах.Малко след като го прегърнах усетих как ръцете му ме хващат и придърпват към него.Сърцето ми заби толкова силно.
-Еun?
-Да?
-Искаш ли да се разходим само двамата?
-Да-казах много радостно.
Излезнахме и се разхождамхе,когато моята способност да се спъвам на най-глаткото се задейства.
Хопи ме хвана моментално и успя да предоврати срещата на лицето ми със земята.
-Имам дежавю заради теб-засмя се Хопи.
-Ами..непохватна съм не ме вини-захилихме се.
Гледахме се в очите,сърцето ми биеше като лудо,усетих нещо в гърдите си..дамм..ОТКАЧАХ.
Тъкмо да ме целуне,но НЕЕ.Телефона ми звънна.Беше Su..мале ще я УБИЯ!
-Ало?
-Eun,къде си по дяволите?Нямаш идея какво изпускаш.V и Ga се напиха и...ами..правят разни работи..Пфф трябва да ги видиш.-каза тя хилийки се супер силно.
-С Хопи съм Su!
-Ooo Айго!Прекъснах ли ви?-попита тя виновно.
-Пффф..КАКВО??НЕЕ!
-Добре,добре съжалявам!
И,за да ти сареварширам имам план.Ще остана да наглеждам V и Ga и ще пробваме със Suga да ги поосвестим малко.Ще се забавим,затова идете в стаята ти и правете..каквото искате.(мазна усмивка😁😁😁)Става ли?
-Su ОБИЧАМ ТЕ!Въпреки,че искам да те убия задето ни прекъсна.
-Да,дааа.Поредната заплаха,която няма да стане..а сега върви и се забавлявайте.
Затворих и се обърнах към Хопи.Без да мисля просто го хванах за ръката и казах:
-Отиваме вкъщи!Сега!
-Чакай,но..-прекъснах го.
-Никакво "но" J-Hope!
Той се засмя и ме погледна ухилен.
Влезнахме вкъщи като не бързах и го разведох из апартамента,като оставих стаята си за най-накрая.
-Ии това е стаята ми.
Проклятие заправих да махма плаката на J-Hope мамка му.
-Пфф..Сериозно ли?-засмя се Хопи гледайки плаката.
-Млъкни!-казах аз
-Или какво?-каза J-Hope идвайки към мен и опирайки ме до стената.
-Ето това!
Омръзна ми всеки път да ни прекъсват и просто не издържах.Слях устните ни като от нежна целувка,J-Hope я превърна в груба целувка.
Ние спряхме,защото не ни достигаше въздух,но след като си поехме се целунахме отново.
J-Hope бавно започва да ме бута към леглото.Аз скочих хващай го с крака през кръстта и паднахме на леглото.Той започна да ме целува по врата,но целувката започваше да става смучка.J-Hope се спря и ме погледна.
-Сигурна ли си?-попита той загрижено.
-Напълно!-отговорих и го целунах и естествено Su и Ga се прибраха..Стига де тъкмо стана интересно.
-Слезте веднага!-извикаха Su и Suga в един глас.
Тъкмо Хопи се запъти да слиза,но го хванах за ръка го попитах:
-Какво значи това между нас?
-Значи,че си моя и имаме несвършена работа!-каза той уверено и ме целуна-А сега хайде да слизаме.
Отидохме в стаята на Ga и какво да видя!Ga и V бяха полуголи и се целуваха страстно,когато Suga удари V с възглавница,но V беше толкова пиян,че каза:
-Мамо,ако ме удариш още веднъж ще ти напръскам безценните растения с препарат за смърт или там к'вот беше.
Засмяхме се всички и Suga и J-Hope взеха V и го сложиха на дивана,докато аз и Su стояхме с Ga докато не заспа.
-Какво стана с тези двамата?-попита Хопи.
-Нямате си и представа.-каза Suga и извади телефона си,за да ни покаже снимките.
АЙГО!Тези направо са се напили до шушка.Бяха се наврели в тоалетна и се натискаха,натискаха се също и на маса в бара..и на самия бар!Какво по дяволите е вършило това извънземно и тази откачалка?
YOU ARE READING
Мечтаните Момчета
FanfictionТова е история за три най-добри приятелки,които са луди по ЕХО и BTS.Всяка си има идол и от двете групи,но итрите си обещават да отидат до Корея,Сеул,за да видят идолите си.Но дали това беше само обещание,което няма да бъде спазено и какво ще стане...