*Su
Събудих се рано,но дядо Шуга още спеше.Не исках да го будя,беше толкова сладък докато спи.Исках да стана и да му направя нещо за хапване,но ме мързеше твърде много.Затова останах и се замислих за случилото се с Шуга вчера:
-Това истина ли беше?-не се усетих и го казах на глас
Ееее браво бе уруд..събудих го,а знам колко обича да спи. Шуга отвори очи и ме погледна и ми се усмихна:
-Да истина е,Su.И ако не вярваш..:каза той, стана и сля устните ни. Започна да хапе долната ми устна и от нея се стече тънка струйка кръв, но явно на Шуга не му пукаше изобщо.
-Сега ще се позабавляваме малко.-чух как казва на милиметри разтояние от ухото ми.
-Нямам търпение.- усмихнах се мазно и отново го целунах.
Той свали тениската си, а аз прекарах пръсти през плоския му корем, прехапах устна и го хванах за колана на дънките.
-Явно нямаш търпение да вляза в теб.- видях мазната усмивка изписана на лицето му преди да ме целуне отново.
-Ако кажа, че е така ще побързаш ли?-поставих едната си ръка на тила му, а другата вплетох в меката му коса.
-Тогава да започваме без много бавене.-видях как очите му бяха потъмнели от възбуда. Целунах го стастно и му дадох достъп до устата си и той започна да увива езика си около моя и от една обикновена целувка се превърна в много лигава и дори мога да кажа много възбуждаща.Шуга се отдели от устните ми и се спусна към врата. Усещах влажния му език как минава през кожата ми и настръхнах. Той ближеше и захапваше на места като оставяше червеникави петна след себе си.
-Знаеш ли имам една идея!- той се изправи и излезе от стаята. Не мина много време и Шуга се върна държейки нещо в ръцете си.
-Какво е това,което донесе?
-След малко ще разбереш.- пак тази мазна усмивка. Толкова ме....възбуждаше. Той дойде на леглото и докато ме целуваше събличаше всяка една дреха от тялото ми бавно и съблазнително.
След като останах чисто гола пред него той ме събори назад ,докато не легнах на меките завивки. Видях как Шуга се протегна и взе нещо от нощното шкафче. След миг усетих нещо около двете си китки, погледнах и видях, че са вързани в едно не много дебело въже.
-Какво смяташ да правиш?-незнайно защо ме обзе паника.
-Не се притеснявай сладкиш няма да те убия и след това да правя секс с тялото ти. Аз не съм некрофил.- и двамата се засмяхме на това му изказване.
-А сега нека да започваме с веселието.-видях как извади ледче от една стъклена чаша за вино,която бе донесъл. Постави го между устните си и се наведе към мен. Усетих как леда минава от врата ми и продължава да се смъква на долу като след себе си оставя мокра следа. Вече дишах накъсано и треперех от възбуда в ръцете на Шуга.
-Аааа... Ш... Шуга стига си си... и... играл вече.-едвам казах без да изстена,а той само ми се засмя.
-Ти дори незнаеш, че аз сега почвам с играта.- докато възприема казаното вече не виждах нищо. Очевидно не му стигнаха ръцете ами сега и очите. Защо ли имам усещането че разиграваме сценка от 50 нюанса сиво.(щот е тъй😂😂😂)
Сега не виждах какво прави, но все още усещах студените следи,които Шуга оставяше по кожата ми с леда. Вече беше на корема ми и се спря за малко. За момент усетих, че се надигна и издрънча нещо.
-Има чувството, че това няма да го забравиш никога.-чух как се засмя и постави едната си ръка на бедрото ми като го повдигна и се намести между краката ми.
-Мислиш ли, че се забр....аааааххх- докато говорех усетих нещо студено там,където трябваше вече да е нещо друго.
-К... какво е... т... т... това?- усетих дъха му до ухото си:
-Пробвай да познаеш какво сложих там.- усетих как леко духна и след това захапа меката част.
-Ама ти сериозно ли ми навря лед в....- той не ме остави да довърша като слепи устните ни за поредната лигава целувка.
-Омръзна ми да си играем вече. Нека да преминем към любимата ми част.
-еее най-накрая да се съглася с него. Усещах как се наместа,за да му е по-удобно и накрая единственото,което усетих беше адска болка. Не можех да си поема въздух от болката, която завладя цялото ми тяло.
-Отпусни се и болката ще изчезне по-бързо.- да нека го видя как той ще отпусне с пишка завряна в задника,макар че неговата не беше в заднииа ми,ноо....Все пак се опитах да се отпусна и някак си успях. След няма и 5 минути острата болка изчезна и бе заместина единствено от зверско удоволствие и желание за още.
-Мамка му.... Шуга... бавен си като охлюв... искам по-бързо.-все още бях с вързани очи, но много добре знаех, че се е усмихнал мазно. Той ме послуша и тласъците му ставаха по-бързи и по-бързи, а моите стенания све по-силни.
-Още...искам по-бързо...по-бързо!!! Шугаааа...аааахххх...мммммхххх
-не спирах да стена и да стискам въжето около китките си.Той отново забърза и този път леглото се задвижи в нашия див ритъм. Въпреки,че усещах как леглото ще се счупи и ще паднем,аз го помолих за още. В цялата стая както и може би в целия квартал се чуваха стенанията ми и звука на срещата на плът с плът. Усетих как движенията му станаха по-накъсани и по-дълбоки. Явно бе към своя край.
-Су.... а... аз ще... свърша...ммммм
- като отговор аз просто изстенах отново. Щуга забърза с бясна скорост, а леглото скърцаше под нас. Той излезе от мен и секунди след това усетих как нещо топли се разля по корема ми. Нямаше нужда да питам много добре се сещах какво е това.
-Сега ще ме отвържеш ли?
-Разбира се.- Шуга първо махна превръзмата и след това отвърза ръцете ми.
-Беше ли нужно да ме връзваш?- извиках в лицето му, а той се засмя и се приближи до мен.
-Не, но на теб ти хареса.- сега няма как да отрека, че беше страшно възбуждащо.
-Да вярно е.- усмихнах се и скочих на врата му като го целунах леко.
-Какво ще кажеш за един топъл душ и после за един здрав сън?
-Ами ще кажа, че това е една много добра идея.- двамата отидохме и се изкъвахме, сменихме чершафите и гушнати се дадохме на съня да ни завладее.
YOU ARE READING
Мечтаните Момчета
FanfictionТова е история за три най-добри приятелки,които са луди по ЕХО и BTS.Всяка си има идол и от двете групи,но итрите си обещават да отидат до Корея,Сеул,за да видят идолите си.Но дали това беше само обещание,което няма да бъде спазено и какво ще стане...