-KAÇIŞ-

35 2 1
                                    

Kendime geldiğimde bi sandalyeye  bağlı olarak buldum  kendimi. Bileklerimdeki ipler canımı acitiyordu . Terk edilmiş bir depoya benziyordu burası.
Bu düşüncelerle etrafıma  bakinirken  iceriye Ahmet önde  arkasinda 5 kisi içeriye girdiler.
-Ooo Küçük hanim uyandınız demek?
-Pislik herif! Surdqn bir kurtulayım  ben sana yapacağımı bilmiyorum! !!
-Ne yapacaksın  çok korktum  söyle de önceden önlem alayım. ..
Hic bisey yapamazdim ona . Aciz kizin tekiyim ben .  Tek  umudum bunu fark etmemesiydi. Oylesine konuşuyordum simdi . Bana ne yapacağından habersiz laflarimla aklini karistirmaya kalkmıştım  kemdimce. Tabi hiçbir sözüm etkliemedi bu cani herifi.
-Senden nefret ediyorum Ahmet nefret ediyorum....
-2gun önce  oyle demiyordun ama seker sey.
-Benimle düzgün konus yok sekermis  yok suymus yok buymus. Adam ol once oyle gel buraya .Tek basina.
Napcan bu kadar acinasi erkegi. Beni mi dovcen ?Herhalde günahına alet etcen onları. Bu kadar gunah bana  fazla ben sunu bi paylasiyim bi dk....
Bunu dememle sevgili sandalyemle birlikte yere düştüm
Bayılmışım.  Uyandigimda o depoda değil  yumsacik bir yatakta yatarken buldum kendimi  . Korkmalı mıyım bilmiyorum.  Kıyafetlerim üzerimde  sorun yok
Ama neden burdayım  kim getirdi  nasil geldim  aklimda deli sorular. ...
Ben bunlari düşünürken  bay kibirli (yani Ahmet)  elinde bir tepsiyle içeri girdi.
-ye şunları
-Sana mı soracağım  neyi yiyip yemeyecegimi  . Yemiyecegim iste al şunu  önümden  .
-Kızım bi de seninle uğraşmayayım ye sunu.
Daha arkasindan bağiracaktim ama cekti gitti bay kibirli. 
Yemedim tabiki hicbirsey.  Ne oldugu belli degil  .yemedim  yemedim de açlıktan basim dönmeye başladı  ne yapacagimi bilemedim.  Uyumayı  tercih ettim bende
Belki  acligimi unuturum diye.  

      **************************
Buyuk bir gürültü  ile uyandım.  Belliki birileri kavga ediyordu . Sonra iceriye 3-4 tane erkek girdi birisi  eşyalarımı topiyor  diğeri  beni kucagina almak icin ugrasiyordu   geri kalan ikisi de bay kibirli ile kavga ediyor du
Ama karşılık  veremiyordum sesimi bile çıkaramıyordum  ne oldugunu anlayamadan bi arabada buldum kendimi  songaz ilerliyorduk . Herseyin farkındaydim gorebiliyorrdum az cik da duyuyordum ama sesimi çıkaramıyordum  birisinin bana igne yaptigini hissettim  sonra  sonra ... sonrası yok  hatırlamıyorum

Uyandigimda  biraz daha iyi gibiyidim   . Etreftaki sesleri daha cok duyuyordum yada insanlar daha cok bagiriyordu.   Biraz daha zaman gecince o insanlarin bizimkiler oldugunu gordum yanlarinda erkeklerde vardi 
. Ben kacirilayim   bunlar sevgili yapsin
Neyse bunları dusunecek vakit değil. Kızlar  uyandigimi gorunce hemen doktora  haber verdi . Evet hastehanedeydim getirdiklerinde ose yari komadaymisim Allahtan yolda   ilk tedavi  olarak o iğneyi  yapmışlar.
He ne ise muayene falan öyle gecti gunum bir hafta burda kalmam gerekiyormus . Dayanabilirim  sonunda burdan kurtulmak var çünkü  ..

♧♧♧♧♧♧♧

Her gun biri durdu basimda hic yanliz bırakmadılar beni   . Hersey gayet guzel  hemsireme dahi alistim . Ama bu gün o gelmedi . Baska bir kiz geldi ve o hemsirenin ayrildigini falan söyledi  pek inandirici gelmedi bana ama inanmaktan başka carem yoktu.  Bu kiz yine de cok garip geliyor bana  . Yaptığı  igne bile farkli gibiydi . Şimdi bunu diğerlerine  soylesem sen ignene de mi dikkat  ediyorsun  diye  dalga gecerler benimle . Kimseye bir sey soylemedim . Am yavas yavas garip davranışları  daha da belli oluyor  bana da yansidi bu gariplik normalde uykum kacar uyuyamazdım  igneden sonra ama simdi uyuyorum.  Ama bi değişik  sanki ruyalarimda sacma sapan seyler görmeye  başladım  . Pembe  renkli    bir zürafa ile  aksam yemegine ciktim ondan sonra iceriye  teröristler geldi herkesin tabagina bomba  koydular  bombalar patladı ama kimse ölmedi herkes gülüyor du ..
Bayağı  sacma seylwr gormeye başladım  . Bide gecen gun  uyumuyordum bile odada yanloz olmama rağmen  bir sürü insan varmis gibi geldi bana seslendigim halde ses de vermiyorlardı bana  . Kendimi gevsemis gibi hissediyodum bide bu var evet   .
Son zamanlarda ilaclarımi getirmesi icin ben cagirir oldum hemsireyi. Sanki onlar icin buyuk bir istek duyuyordum.
Nedenini bilmedigim sacma  davranislarim  arkadaşlarim tarafindan da fark edilmis  daha cok ilgileniyorlar benimle  bu duruma sevinsem mi uzulsem mi bemedim
Artik bir hafta bitmek uzere iylesmis olmam lazim   degisik davranan tek  kisi ben    degilim artık . Kizlar ve sevgilileri de farjlilar bana karsi . Kimse burdan cikmamla alakali birşey  söylemiyor  bana  .ben soruncada konuyu degistiriyorlar .
Ve sonunda neden  böyle davrandiklarini ogrenmis oldum  . Uzun bir sure daha burdaymisim.
Bunu doktor dan ogreniyorum . Ve birde sonradan  bana bakan garip hemşirenin gercek bir hemsire olmadigini daa . Ahmet bozuntusun adamiymis bana hergun uyisturucu vermis öyle diyor  doktor  ona dda inanasim gelmiyor  ama burdan cikmak icin inanmis gibi gozukmem sart
Aradan biraz  zaman gecince  buadan kaçmak zorundayım uyuşturucu bağımlısı falan değilim ben  . Bunu onlara da göstereceğim.  Ama şimdilik sadece zaman gerekli .....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kahpe Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin