YoonGi
Mana Yoon pergi ni? Takkanlah pergi lawat makam Hanna lama sangat dari pagi tadi dah.
Aku yakin dia melencong ke tempat lain ni. Memang nak kena.
" Ehh? Dorang dah balik? Wait! Chill. Aku adakan? "
Hah! Tu suara Yoon. Panjang umur kau nak. Baru sebut dah muncul.
Tapi, dia macam ada bawa seseorang je. Tetamu kot.
Aku pandang pintu masuk. Bukan aku sorang. Tapi, kesemua Bangtan. Kami nak tengok siapa tetamu yang Yoon bawa ni.
" Jimin?! "
Apa Jimin buat kat sini hah?!
" Jimin! Apa kau buat kat sini hah?! Berani betul kau jejakkan kaki kau ke rumah YoonGi! Baik kau blah sekarang! "
Jerit Jin. Ehh? Dia pula yang terlebih dahulu. Ahh! Tak kisahlah. Yang penting sekarang aku nak Jimin keluar sekarang!
" Jimin akan tinggal dengan kita. Yoon yang suruh dia pindah masuk sini. Yoon yang paksa dia. "
What?! Yoon, kau tak faham lagi ke yang Bangtan dah benci sangat dekat Jimin?!
" Yoon, kau mari sini! "
" Lepaslah Tae! Sakit tahu tak?! "
" Yoon! "
Okay. Serious aku tak sengaja tinggikan suara. Hilang habis swag I.
" Please. Kali ini je. Tolong hormat keputusan Yoon. Jeball! Dan, berilah Jimin peluang kedua. Everyone deserve a second chance. Jiminnie, kau nak atas dulu. Lock pintu bilik kau. "
Yoon. Kau sebelahkan Jimin? Kau lupa ke yang dia penyebab kawan baik kau Hanna mati.
" Jimin, kalau kau jejak lagi selangkah, aku tak akan was-was untuk tumbuk kau! "
Namjoon, kqu nak tumbuk budak tak guna tu pergilah. Tapi, bukan dalam rumah aku.
" Jimin go! "
PPAP!--
----
YoonRa
PPAP!--
Satu tamparan kuat hinggap tepat di pipiku.
YoonGi oppa? Dia.. Dia tampar aku?
Sanggup dia tampar aku semata-mata dia marah aku bawa Jimin? Sanggup?
Aku dapat rasa air mataku jatuh dengan deras. Air mata yang aku tahan dari masa YoonGi oppa meninggikan suaranya tadi.
Kelihat wajah Bangtan yang pada mulanya marah, kini berubah terkejut. Jimin yang baru menaiki beberapa anak tangga pun memandang terkejut.
" Sanggup...sanggup oppa tampar Yoon. Kenapa oppa benci sangat dekat Jimin? Sampai oppa tak dapat kawal kemarahan oppa? Kalau macam ni perangai oppa, oppa sama je dengan Jimin yang lalu. "
PPAP!--
Satu lagi tamparan hinggap di pipiku. Aku dapat rasa ada cecair yang mengalir dari bibirku. Darah mungkin.
" Oppa, Yoon tak harapkan benda lain. Yoon cuma nak oppa bagi Jimin peluang kedua. Everyone deserve it. Second chance bukan hanya untuk orang 'baik' macam oppa dan Bangtan je. "
PPAP!--
" Siapa yang ajar Yoon kurang ajar dengan oppa? Jimin? "
" Takda siapa yang ajar Yoon. Cuma, oppa yang paksa Yoon untuk kurang ajar dengan oppa. Jimin tak 'sejahat' tu. "
YOU ARE READING
[ Love Hate Tears ]
Fanfiction+ Please jangan buat macam ni Jimin + + Maafkan kami Jimin + + Kau dah permainan hati dia Joshua + + I'm here for you + + Yoon aku suka kau! + ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ → Ideas : @swagkumamon- → Covers : @swagkumamon- → No CopyCat from other...