Yours

67.9K 364 3
                                    

"Assalamualaikum" tidak disahut. Eh mana pulak bini aku ni? Rief membuka pintu rumahnya. Aik tak kunci, berani betul ad ni. Dia kembali menutup pintu rumahnya setelah memasuki rumah syurga dia tu. Cewah


"Sayang." Dia ke dapur. Dilihat sekitar dapur masih senyap. Eh mana addin ni? Dia ke ruang tamu, memang sah sah la takde. Tadi nak masuk rumah pun lalu ruang tamu pe. Rief menaiki tangga untuk ke bilik.

Ditolaknya pintu bilik itu. "Sayang..?" Rief tercengang. Dayum san my wife is so sexy. Ad yang kelihatan hanya memakai baju tidur nipis itu tersenyum.

"Em..lamanya nak tunggu my husben balik..rindu tau." Ah sengaja nak manja2. Ad berjalan ke arah suaminya yg masih tercengang di pintu bilik itu. "Sayang.. Miss you so mu-" belum sempat rief menghabiskan ayatnya, ad sudah menerkam bibir itu.



"Tau pun rindu. Tinggal lagi bini lama lama eh?" "Saya outstation kan baby? 3hari je pun alolo dah rindu?" "Emhhm rindu nak.." Rief sudah mengerti dan laju saja dia menutup pintu bilik itu. Slow slow ad melonggarkan tie pada leher rief, dia membuka satu persatu butang kemeja rief dan menanggalkan kemeja itu. Rief pun mana boleh duduk diam, dia melucutkan baju tidur milik ad.


Shhhiiittttttt. She's wearing lingerie. Gaddaym serta merta dicknya terpacak dari dalam seluar. Senak rasanya uhh.


Ad menurunkan kakinya dan berlutut. Dia mencium perut rief yg masih berdiri itu dan dijilatnya dari bawah sampai ke dada. Dia kembali berdiri dan mencium bibir rief.

"Mmph.." Rief mengerang. Senang dilayan begitu. Rief memeluk pinggan Ad dan menghidu bau wangi di leher ad. Dicium lama disekitar leher isterinya dan digigit perlahan.

Dia kembali melihat setiap inci wajah isterinya. Rief menggigit bibirnya. Tak tahan sangat dah ni

Rief menolak isterinya ke atas katil. Slow slow baru best geng. Kskwkwkwkwks. Ok sambung

Dia menanggalkan seluarnya. Dibiarkan ianya jatuh di lantai. Rief terus duduk di atas ad yg sudah berbaring itu.

Rief menerkam ad dan menanggalkan panties nipis itu, dia mengangkang-kan kaki ad dan lidahnya dimainkan dicelah kangkang itu.

Bau pussy isterinya lagi menaikkan dick di bawah tu. Shshshhssh

Rief terus menjilat jilat pussy ad dengan rakus. "Emmmphhh yeah more plis yes shhh!t" ad mengerang dalam kenikmatan. Rief memainkan lidahnya dikelentit ad. Mengerang kuat wanita itu dibuatnya. Dia kemudian memberhentikan perbuatannya.



"Please me" kata rief. "Yes, please.." "Please who?" "Please daddy.. Fuck me" nakal..

Rief kembali menyambung eat his wife's pussy until she cum for taktau kali keberapa.



Setelah itu, rief duduk di atas ad dan mengeluarkan encik adiknya dari boxer dan ad terus membelai dgn lembut. ad meramas lembut kedua dua bola milik rief (bola ke entah taktau) "sayanhg..." Rief mengerang.



Ad kemudiannya menjilat dikawasan paling sensitif bagi lelaki. Di hujung batang rief. "Ssdtttt ahh..." Dimainkan lidahnya dikawasan itu. Rief bagaikan terkena renjatan elektrik "shit baby u made it." Terkeluar sedikit mayo dari situ. Mayo... Ahahahahah


Ad menelan semuanya. Taktau apa rasa. Ad kemudiannya memainkan tangannya pada batang rief. Digosoknya dari atas ke bawah, dari slow ke laju..



"Umph yeah shit!" Rief mengerang kesedapan. Lembut saja terasa tangan ad..menambahkan kegersangan rief. Ad mem-blowjob rief agak lama sehingga lelaki itu tak tentu arah dan finally.. Rief cum diatas muka ad. Ad menjilat kembali dick milik suaminya itu sehingga tiada lagi mayo disitu

"Sayang, jum.."




---

Jum kemana pulak? Ha tunggu tunggu. Satgi sambung.

SayangWhere stories live. Discover now