Ting
Rief melihat telefon bimbitnya.
Sayang💖
- Hi, buat apa tu? Taknak masuk ke? :p
Terus rief menutup tv, kipas dan lampu depan. Laju je masuk bilik. Siapa tak kenal rief gais. Siapa tak kenal boleh baca dari bab 1 siapa rief ya.
Hahahahaha.
Kelihatan suaminya membuka pintu bilik. Ditutupnya perlahan. Samar samar kelihatan wajah rief.. Tampan. Kacak. Daddy material. Dia nampak matang.
Rief merangkak ke atas ad. Ad tersenyum. Lampu sudah dipadam, namun masih boleh dilihat wajah rief itu dalam kelam. "Hai, rindu." Kata rief. "Miss you more, daddy." Bisik ad perlahan sambil membelai pipi rief di atasnya.
Seraya itu, rief terus menerkam bibir ad.. Lembut. Mereka berciuman. Rief memainkan lidahnya dengan lidah ad. Bilik itu hanya kedengaran bunyi ciuman mereka sahaja..
Ad bermain dengan rambut rief yang agak separa panjang itu sambil berkucupan. Rief beralih ke buah dada idamannya. Bau susu.
Dia membuka baju isterinya, ad tidak memakai bra..tak selesa pakai waktu malam. Rief menerkam buah dada itu. Sebelah tangannya bermain dgn breast itu.. "Mmmph.." Dia menghisap puting isterinya. Sambil itu, dia memainkan lidahnya pada puting ad.. "Ahhh..bie.." Rief suka melihat ad seperti itu.
Dia menjilat jilat sebelah lagi puting isterinya, menghisap dan mengigit kuat sehingga ad mengerang sakit..dan nikmat. "Sakit la.. Hayyan dah gigit awak pulak gigit" "hehe.." Kedengaran rief tersengih. "Sedap sangat sayang." Katanya. Kau gila tak sedap?
Ad cuba untuk membuka kain pelikat suaminya.. "Sabar la sayang.. Gelojoh kenapa ni? B kasi.." Kata rief, nakal dan manja bunyinya.
Setelah kain pelikatnya dibuka, bajunya juga dilurutkan. Oleh kerana shirt Addin besar, dia hanya memakai baju dan panties sahaja.. Rief membuka panties isterinya.
"Dah lama bie tak sentuh wife bie ni.." Dia mencium bibir ad kembali. Bibir mereka bertaut kembali. Lama. Rief mengangkangkan kaki ad. "Mmmph.. Smell good."
Dia mencium bibir pussy ad dan.. "Yeah..shht" ad mengerang. Dimainkan lidahnya di bahagian sensitif itu. Dia menjilat dan mencium lama pussy isterinya. "Wet baby.."
Ad hanya menahan nikmat dari tadi. Rief menggosok pussy ad dan membiarkan juice itu mengalir lagi.. Dia memasukkan jari hantu ke dalam pussy isterinya. "Urgh.. Mm" rief menolak dan menarik dan dilakukan banyak kali sehingga ad tak tahan..
Rief memasukkan dua jari pula ke dalam pussy isterinya. Jarinya laju keluar masuk pussy itu. Air semakin banyak keluar.. "Ahhhh... Yes.. Mmmmphh" ad menahan nikmat.
Rief kemudian berhenti dan menjilat semua air mazi yg keluar dari pussy isterinya sehingga habis. Dapp. Dap ke?
"Sayang pusing." Ad tidak melawan dan hanya mengikut perintah. Rief menggosok perlahan ereksinya dan dgn perlahan juga dia memasukkan ke dalam lubang belakang ad. "Ahhhh.." "So tight baby, you're fuckin tight" kata rief kepada ad.
Rief membenamkan ereksinya ke dalam dgn perlahan dan dibiarkan. Rief berada di atas ad pada posisi doggy. "Sedap sayang?" Dia berbisik. Sambil itu dia menghayun depan belakang ereksinya..
"Mmmphh emmh yes.. Ah.." Ad menahan sakot dan nikmat yg tak terkata apabila rief melajukan dayungannya. Rief tidak berhenti keluar masuk senjatanya ke dalam mahkota ad. Sedap. Nikmat. Itu yg dirasakannya.
"Ahh ah.. Yes almost ssyang.." Kata rief tersekat sekat menahan sedap. Rief menghayun laju sambil tangannya memegang kedua dua belah buah dada isterinya. Dia menggentel2 puting itu.
"Ahh yes yes please do me.." Ad merayu. "Yes sayang..yes" rief melajukan lagi hayunannya. Tangannya pula menggosok pussy perlahan. Ad tidak tahu berapa kali dia klimaks.
Shhhhhhrrttt shhrttt shhhhhhrtt.. Terasa air pekat likat yg panas itu mengalir di dalam organ addin.. After an hour fighting..
Rief mengeluarkan ereksinya dan terbaring di sebelah ad. Ad sudah tidak larat lagi. Dia penat uruskan rumah, anak, dan sekarang tugasnya melayan suami.
"Nanti kalau terbangun, kejut b subuh.." Ayat terakhir yg didengari oleh ad sebelum mereka menutupkan mata.
---
So macamana puas ke?