Κεφαλαιο 15ο

6K 447 63
                                    

Πως μπορεσε ρε φιλε; Εγω του εκανα δωρο και αυτος πηγε και φιλησε αυτη την... Αντε μην πω! Ορθια πατσαβουρα!

Η πορτα χτυπαει και ανοιγει αλλα πριν εμφανιστει καποιος η Λιζα γαβγιζει και πηδαει πανω στο κρεβατι.

"Ναι;" Λεω σοβαρη και μπαινει μεσα ο Δημος. Καθετε διπλα μου στο κραβτι και με κοιταει. Εγω βεβαια σιγα μην μπορουσα να τον κοιταξω!!! Κοιταω κατω δηθεν οτι παιζω με την Λιζα.

"Ιωαννα... Συγνωμη... Εγω δεν" Παει να απολογιθει αλλα τον διακοπτω αμεσως. Δςν χριαζεται να απολογιθει κανεις, για τιποτα.

"Δεν χριαζεται. Μπορεις να φυγεις;" Του λεω και συνεχιζω να παιζω με την Λιζα. Αυτος καθετε και το σκεφτεται. Ε βεβαια δεν μπορει να σκεφτει παραπανω απο δυο πραγματα ταυτοχρονα θα του πεσει ο κωλος!

"Ειπα... Μπορεις να φυγεις" Λεω πιο θυμωμενα αυτη την φορα και αυτος σηκωνετε ορθιος.

"Οχι γαμω δεν θα φυγω. Δεν θα φυγω ποτε! Αληθεια σου λεν δεν ηξερα τι εγινε εκει εξω, ηρθε αυτη με φικησε εγω δεν εκανα τιποτα. Και δεν αντεδρασα στο φιλι της. Επειδη απο οτι φενεται ειμαξ ερωτευμενος. Λες και ξερω τι παει να πει ερωτευμενος δηλαδι, ετσι νομιζω τουλαχιστον" Λεει και πηγαινει περα δοθε στο δωματιο. Ερωτευμενος; Με ποια; Ε βεβαια. Με αυτη την την... Την τσουλα! Ε δεν ηθελα να το πω αλλαααα... ΑΛΛΑΑΑ!!!

"Αχα" Λεω δηθεν αδιαφορη και ξαπλωνω πισω κοιτοντας γυρο γυρο.

"Τι αχα γαμωτο δεν θα πεις κατι;" Με ρωταει και εγω ανασηκωνω τους ωμους μου. Αυτος καθετε στο κρεβατι διπλα μου και στιριζει το κεφαλι του με τα χερια του, ενω οι αγγονες του ακουμπαν τα γονατα του.

"Και ποια ειναι... Η τυχαιρη;" Ρωταω μετα απο λιγη ωρα επειδη θα σκασω.

"Μια... Δεν την ξες" Λεει και γελαει. Πως μπορει και γελαει τωρα ρε φιλε; Η καρδια μου εχει γινει χιλια κομματακια και εχει πεσει κατω στο πατωμα. Σε λογο θα βακω και ταμπελα " πεοσοχη κινδυνος κοψιματος απο σπασμενη καρδια"

"Πες μου ποια ειναι!!" Του λεω και τον ξαπλωνω στο κρεβατι. Το δαχτυλο μου δειχνει το πρωσοπο τοι απειλιτικα και ειμαι τοσο θυμωμενη μαζι του!!

"Αλλιως;" Με ρωταει και εχει ενα ηλιθιο χαμογελο. Οοο θα στο σβησω αυτο το χαμογελο αγορακι!

Καταλάθος αδερφόςWhere stories live. Discover now