"Τι θα φαμε;" Ρωταει η Λια και εγω συνεχιζω να γυριζω την κουταλα γυρω γυρω στην κατσαρολα.
"Κοκκινιστο παιδι μου" Απανταω και της χαμογελαω.
"Ενταξει... Εμμ... Μαμα;" Μου λεει. Το ξερω αυτο το βλεμμα Λια μου!
"Ριχτο" Της λεω και χαμογελαει.
"Σημερα ο Ακης εχει παρτι. Και ξες... Μπορω να παω;" Μου λεει και καθετε διπλα μου στον παγκο.
"Λια, ρωτα τον πατερα σου. Αν πει ναι τοτε μπορεις" Λεω επιφυλακτικα. Ειδαμε και την πρωηγουμενη φορα, δεκαεξι χρονων κοπελα ειχε μεθυσει σαν μην πω και εγω τι!
"Ακουσα το ονομα μου;" Λεει ο Δημος και καθεται στο τραπεζι με το λαπτοπ και τα γιαλια του.
"Λια, πες στον μπαμπα σου τι θελεις" Την ενθαρινω και αυτη καθαριζει τον λαιμο της.
"Μπαμπακα μου! Τι ομορφιες ειναι αυτες σημερα;" Λεει χαζογελοντας και ολοι μαζι γελαμε. Ιδια ο μπαμπας της ωρες ωρες!
"Ελα Λια δεν εχω πολυ ωρα μωρο μου. Πες μου" Την παρακαλαει και συνεχιζει να κοιταει την οθονη.
"Ε να. Απλα... Ο Ακης εχει παρτι σημερα. Και θα σε παρακαλουσα, αν... Λεω αν! Θα μπορουσα να παω. Βεβαια ΑΝ μου το επιτρεπεις" Λεει δηθεν λυπημενη και ο Δημος βγαζει τα γιαλια του κοιτοντας με με ενα χαμογελο.
"Και ποιος ειναι ο Ακης;" Ρωταει και η μικρη κοκκινιζει.
"Ειναι ενα αγορι" Ψελιζει και αν μπορουσαν να βγουν καρδουλες απο τα ματια της αληθεια θα το εκαναν.
"Μαλιστα. Ιωαννα; Εσυ τι λες;" Με ρωταει και εγω ανασηκωνω τους ωμους μου.
"Κοιτα" Αρχιζω. Η μικρη πρεπει να παει σε αυτο το παρτι.
"Αν το δουμε απο την καλη πλευρα. Ειναι απλα ενα παρτι μωρε! Και ουτοσιαλος ξερουμε πως η Λια μας ποτε δεν θα εκανε κατι που δεν πρεπει σε τετοια ηλικια! Λια θα ειναι και η Ελπιδα;" Την ρωταω και αυτη νευει.
"Αν ειναι η Ελπιδα που σαν κολλητη της την αγαπαει πολυ και δεν θα την αφηνε ποτε να κανει κατι κακο για αυτην. Νομιζω ειναι κομπλε" Λεω γυριζοντας ακομα μια φορα την κουταλα στην κατσαρολα.
"Ενταξει" Λεει ο Δημος χαμογελοντας και αυτη σηκωνεται σαν ελατηριο απο την καρεκλα της.
"Ευχαριστω ευχαριστω ευχαριστω ευχαριστω!!" Τσιριζει και παει να φυγει αλλα μπροστα της κατι την εμποδιζει.
ESTÁS LEYENDO
Καταλάθος αδερφός
Novela JuvenilΟ Δημος. Η Ιωαννα. Δυο παιδια. Αδερφια. Ισως και οχι! Μπορει να νομιζουν οτι ειναι αδερφια. Ενας πλατωνικος ερωτας ομως πως θα μπορεσει να χωθει στην αδερφικη τους σχεση; Θα βγει σε καλο; Πως θα ανριδρασουν συνιδητοποιωντας την κατασταση αυτη; Διαβα...