"Και;" Ρωταω με ανυπομωνισια και αυτη καθεται στο κρεβατι μου.
"Ε και... Ξες τα παρεπομενα δεν χριαζεται να σου εξηγησω με λεπτομεριες ρε Ιωαννα!" Λεει λυπημενα και καθομαι διπλα της.
"Τι σκοπευεις να κανεις;" Την ρωταω ψαχνοντας μια λυση στο... Προβλημα ισως;
"Δεν ξερω... Ο Φοιβος δεν ξερει τιποτα και αν μαθει κατι ο πατερας μου... Ω Θεε μου, ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω! Τι θα κανω;" Ρωταει και την πιανουν τα κλαμματα. Οχι! Δεν θα την αφησω να κλαιει μπροστα μου! Κατι πρεπει να κανω.
"Λοιπον! Σηκω. Πρεπει να το μαθει" Της λεω αποφασιστηκα και αυτη με κοιταει μπερδεμενη. Ειναι και λιγο το γκαγκα το μυαλο σε τετοιες καταστασεις δεεεν ειναι να της λες δυσκολα πραγματα πρεπει να τα προσδιοριζεις!
"Ο Φοιβος!" Λεω μετα και αυτη κανει ενα "ααα" με το στομα της βουβα και σηκωνετε. Πηγαινουμε στο σαλονι και εκει ειναι η Δαναη με τον Λουκα και φασωνοντε. Ε ΡΕ ΤΡΕΛΑ! ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΝΑΗ!
"Να σας πω; Σημερα που ειναι μερα φασωματος δεν σημαινει πως πρεπει να φασωνεστε δημοσια! Τραβατε πανω!" Φωναζω νεριασμενη και αυτοι πηγαινουν χερι χερι σαν την χαιντι πανω. Ωχ Παναγια μου!
"Παρ'τον τηλεφωνο" Λεω και της δινω το τηλεφωνο.
"Μα...μα εγω... Δεν μπορω" Λεει και μου το δινει πισω. Α. Τι λεει αυτη ρε; Παλι εγω θα ξελασπωσω την γατα δηλαδι; Αααα οχι κουκλιτσα μου.
"Παρε τωρα! Εισαι μια ανεξαρτητη γυναικα που αναλαμβανει τις ευθηνες του, εξυπνη και δυναμικη! Μπορεις να το κανεις!" Που φτασαμε ρε μαλακα δηλαδι, να λεω στην Μαντα οτι της κοφτει.
Αυτη νευει και σμηγει τα φιδια της. Πληκτρολογει τον αριθμο και παταει την κληση. Ετσι σε θελω κουκλαρα μου!
"Μουνοπανο..." Ξεκιναει. Ααιιντεεεε σε λιγο θα του πει κανα " μπασταρδο να πεις την πρωτη σου την κορη" και θα γελανε και οι αρκουδες!
"Πιο ηρεμα!!!" Φωναζω εγω αλλα μονο ετσι ωστε να το ακουσει αυτη και κουναει τα χερια της περα δοθε. Καταλαβα. Παλι θα γινει χαμος.
"Ελα εδω τωρα! Και μην τολμισεις και δεν ερθεις γιατι αν το κανεις, το μικρο πραγματακι θα κοπει με μαγικο τροπο! Καπις;Αντε ακομα εκει εισαι;" Φωναζει και να λεμε την αληθεια αν δεν ειμασταν σε αυτη την κατασταση θα ειχα ξεσπασει στα γελια. Αλλα τωρα δεν ειναι καλη στιγμη να γελασω θα μου ερθει απο εκει που δεμ το περιμενω με δαυτην εδω!
YOU ARE READING
Καταλάθος αδερφός
Teen FictionΟ Δημος. Η Ιωαννα. Δυο παιδια. Αδερφια. Ισως και οχι! Μπορει να νομιζουν οτι ειναι αδερφια. Ενας πλατωνικος ερωτας ομως πως θα μπορεσει να χωθει στην αδερφικη τους σχεση; Θα βγει σε καλο; Πως θα ανριδρασουν συνιδητοποιωντας την κατασταση αυτη; Διαβα...