Benim olanı benden almaya kimin gücü yeterdi.. Tanrının hatırına.. Benim olanı almaya O'ndan başka dedim kimin gücü yeterdi ... Tanrının yüce hatrına... Benim olanı benden zorla almaya kimin gücü yeterdi.... Tanrı aşkına... Yetti işte... Tanrının yüce hatrına...Fütursuzca... Yetti işte...
Ama hatır mı kaldı artık!.. Dayanamadığım bu acıyla boğuşmaktan ... Boğuşup her geçen dakika yenilmekten. Yenilip yeniden başlamaktan başka geriye ne kaldı? Boğuşamadığım acılardan, derin ızdırap zindanlarından başka geriye ne kaldı?...
Gözümle gördüğüm.. Kulağımla duyduğum... Ya ruhum?... Ruhum ne halde var mı bilen ? Deliyim? Serseriyim? O gitti Ben ne haldeyim.. Var mı bilen?.. Çocukluğum, ilk burukluğum.. Kalp çarpıntım.. Ruhum... O gitti ne haldeyim? Bilen var mı? Peki ya umursayan? Acımaktan öte bir kelam konuşan?... Avareyim... Serseriyim.. Hatta Keşim... Kim bilebilir daha ötesini?...
Anlat dediklerinde oluşan o boğaz düğümlenmesi.. O faranjit yangısı.. Gözümün önünden geçen o korkunç geceye dair o pis hatıralar... İniltiler... Kan ve Gözyaşı... ... Sonrası beyin sarsıntıları...
Suuuusssssss..... Tanrı'nın o geniş hatrına... Susssss ..... Kapat gazeteleri.... Kapat o gözlerini..... Sus... . Delilik yaftasına sarın ve sonuna kadar sus artık ... Tanrı'nın o geniş hatrına Sus...
YAZARIN NOTU: Biliyorsunuz bayağıdır yazmak istiyordum... Susmak susmak ve sadece yazmak.. Ama Nasıl? Ve Ne yazmak? Kafamda hep ikilem oluşturmuştu... Şimdi İlk hikayemi ilk bölümüyle sunuyorum... Ne heyecanlıyım... Ne de devam edip etmemek konusunda kararlı... Sadece sizinle paylaşmak istedim...Yorumlarınızı merak ettim... Kitabın adına da karar verebilmiş değilim... Bu yüzden YORUMLARINIZA , ÖNERİLERİNİZE ihtiyacım var... Buraya kadar sabırla okuduğunuz için Teşekkürler... Yorumlarda görüşmek üzere... (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GiTARIN LÂL TELi
Mystery / ThrillerNe ağzından sigarası ne elinden gitarı eksik olurdu... Tıpkı yüreğine sinen tütsü kokulu acısı gibi... Aşk yok, dibine kadar acı.. Sokaklarda kavga, küfür... Onun dilindeyse şarkıları vardı.... Bunun haricinde sâde bir sükûn...