Jedno vreme posmatram Nikolu i ne progovaram. Lice mu je bilo udaljeno svega par centimetara od mog. Mogla sam osetiti njegov vreo dah pomešan sa mirisom peperminta. Ruke su mu idalje stajale na mojim kukovima. Naše oči su imale neku neraskidivu vezu. Ne znam šta mi se desilo. Prava ja bi sigurno ga odgurnula od sebe i krenula da se dere na njega, ali ova nova ja, koju prvi put vidim, nemože ni da se mrdne. Kao da sam zacarana. Stajali smo tako još par minuta.
"Oho golupcici. Šta ima?"- I tad ko da me je neko polio hladnom vodom. Okrenula sam glavu i videla Aleksu kako nas gleda sa osmehom na licu. Nikola i ja smo se u isto vreme odmakli jedno od drugog. Uputili smo jednom drugom čudne poglede, te sam se ja za još jedan korak odmakla i otrcala u kupatilo. Kad san došla do kupatila ušla sam i stala pred ogledalo. Kad sam se Pogledala bila sam sva crvena u licu. Koji djavo, šta se to upravo desilo? Malo sam se umila, kako bi se povratila nazad. Okej sad ću otići tamo i pretvarati se kao da se ništa nije desilo.
Nikola pov.
Nakon što je odjurila, Aleksa mi je prišao i potapsao me po ramenu.
"E moj brate, ili se meni cini ili se ti polako zaljubljujes u onu moju ludu sestru."- Okrenem se ka njemu i pogledam ga.
"Čini ti se brate. Ja ne mogu da se zaljubim."- Nasmejao se, pa smo pošli ka njihovom separeu. Iako ne želim da priznam, ali osetio sam nešto kad sam ugledao na podijumu kako se uvija u ritmu muzike. Neka sila me je vodila ka njoj. A kad je moja koža dotakla njenu, imao sam osećaj kao da je struja proletela moji telom. Moje razmišljanje je prekinula konobarica. Nosila je kratku suknju koja joj je otkrivala pola dupeta, a delkote joj je bio ogromn. Klasična kurva. I baš takve sam voleo. Znale su šta mi treba i samo je na tome ostalo. Znale su da ne želim nikakvu vezu. I zašto bi. Sve one jure samo za jednom stvari. Novac.
Ali ne i Defne
Pa ona će se udati za mene zbog novca. O čemu ti pričaš, i ona je kao one.
Ne nije. Ti to dobro znaš. A sto se tiče veridbu njena majka ju je prodala.
Uf kako me nerviras. Koliko sam se zamislio nisam ni primetio da me Aleksa doziva.
"Nikola covece, šta ti je?"- Pogledao sam i video da ona konobarica idalje tu stoji. Naručio dam jedan viski a ona mi se osmehnula i namignula.
"Zamislio si se."- Reče Aleksa.
"Da zamislio sam se. U tom trenutku ugledam Defne kako nam prilazi.
Defne pov.
Nakon što sam popravila malo sminke i progurala se kroz masu konačno sam ugledala onu dvojicu. Sedeli su za našim separeom i pričali o nečemu. Moj pogled se ubrzo susreo sa Nikolinim. U meni je ponovo nešto prostrujalo. Ovi već nije normalno. Mora da imam temperaturu. A i ne čudi me. Sva ova drama me je već izmorila. Prolazim im i sedam za sto.
"Khm ovaj Defne, mogu li da popričam sa tobom."- Upitao me je Nikola ne skidaju ci pogled sa mene.
"Nemamo o čemu da pričamo. A sad me izvinite idem da nastavim ono u čemu ste me prekinuli."
"Defne"- Nikola je zarezao, a ja sam se ukopala u mestu. Ne zato što sam se uplašila, već sam se htela ubiti kad mi je kroz glavu prosla misao "kako je seksi zvucao sad". Ok zvanično sam luda. Okrenula sam se ka njemu i upitno ga pogledala.
"Šta je Nikola?"- Besno me je pogledao i ustao.
"Ne opiri se nego kreni."-Pošto shvatim da ne mogu da se opirem kliknem glavom kao znak da pristajem. Taman kad smo krenuli prišla nam je jedna od konobarica. Po izgledu mogli bi se reci da je, da ne bi bili bezobrazni sa rečnikom, žena koja juri za momcima samo kako bi ispunila svoje fantazije. Takve mrzim. Prišla nam je i stavila piće na sto i potom se osmehnula i namignula Nikoli. On joj se samo nasmesio, i sve to predamnom.
Zašto bi čoveka bilo briga da li si ti tu ili ne.
Pa možda zato jer sam mu zarucnica
Da, zarucnica koju ne voli.
Bas ti hvala
Zgadjeno sam ih pogledala i otišla do podijuma. Dok sam išla sudarila sam se sa nekim momkom. Kad sam podigla glavu susrela sam se sa krupnim crnim očima. Imao je čvrstu, spicastu vilicu i savršene crte lica. Pune usne i prcast nos. Nosio je belu majci na kojima su se jasno ocrtavali mišići.
"Oprosti te, nisam vas video."- Rekao je decko, osmehnuvsi mi se i time pokazujuci red belih bisera.
"Ma ništa. Nego..."- Taman kad sam htela da se krenem i odem spazila sam Nikolu kako idalje stoji sa onom konobaricom, ali pogled mu je bio usmeren ka meni. Zašto se ne bi zabavili.
"Nego jesi li za ples možda?"- Upitam ga i on mi se ponovo nasmesi.
"Naravno"- Sa tom rečenicom hvatam ga za ruku i počinjemo da se provlacimo kroz masu.
Ovo sam uspela da napišem i jedva sam našla internet. Nadam se da vam se sviđa, uputio svima želim Sretnu novu godinu. Sve najlepše💖💖💖💖
YOU ARE READING
UGOVOREN BRAK
HumorDefne je obicna devojka, veoma vredna koja daje sve od sebe da odrzi porodicu koja zudi za novcem. Jednog dana i njen i zivot njene porodice ce se promeniti kad se u njihovom zivotu pojavi mladi Nikola koji da bi nasledio veliko bogatstvo treba da s...