High heels

700 35 12
                                    

Pa dobro, i nisam bas ovako zamislila prvi izlazak ali sto da ne. Upravo sedim u Nikolinoj kancrlariji, zapravo mislim da to nisam dobro rekla. Vec dva sata sedim u Nikolinoj kancrlariji cekajuci da završi sa poslom. Ako sam ranije mislila da je ovaj covek lud, sad sam to samo potvrdila.
" Znas Nikola, kada decko pozove devojku na izlazak, obično idu u neki kafic ili bioskop, a ne sede u kancrlariji dva sata." - Pogledam ga u nadi da ce shvatiti, ali jebiga ocekujem previše od nekog sa pilecim mozgom.
" Pa Defne, rekla si da ne znas nista o meni, pa sam ti ja hteo pokazati ko sam. "- Da bas si mi lepo pokazao kako si uvrnuto ljudsko bice opsednuto poslom. Joj zivot, ako si mi vec uskratio slobodu, pa mogao si mi dati nekog romanticnijeg, a ne ovo.
"Ii..... Gotovo." - Uzviknu Nikola, gaseci kompjuter.
" Urdu, zavrsio sam, pa sad mozemo raditi sta ti hoces." - Aa Boze haval ti.
"Pa sad kad si vec rekao imam nesto u planu."

Nikola pov.

Okej ovo definitivno nisam ocekivao.
"Nikola srce dodji vamo."- Definitivno cu poludeti. Prilazim Defne i uzimam vec jednu stotu kesu. Koliko ova devojka moze da kupuje, u zivotu nisam ovo video.
" Defne zasto smo mi ovde?"
"Pa rekao si da ne znas nista o meni, pa sam htela da ti pokazem ko sam ja."- Zlobno se nasmeje i nastavi da trazi jos odece. Ha vidim koristi moju taktiku. Ova devojka ce me mejkemi oterati u grob.
" Nikola dodji vamo, idemo sad u H&m, ima velika rasprodaja."- Neka me neko spasi.
----------
Posle pola sata, ja idalje cekam Defne u H&m da izadje iz svalacionice. Sta ona uopste tamo toliko radi. Nike kao da je neka naucna fantastika navuci haljinu.

Posto sacekam jos pet minuta, smuci mo se cekanje i taman kad krenuh da je pozovem, cujem  povlacenje zavesa i ubrzo ispred mene se stvori Defne.

Iskreno zanemeo sam cim sam je ugledao. Bila je obukla bordo usku haljinu koja je savrseno isticala njenu figuru. Izgleda prelepo. Jedva sam uspeo skinuti pogked sa nje.

"Nikola.... um.. ovaj sta mislis?" - Ne znam kako sam nasao snage ali jedva sam uspeo da jij odgovorim na pitanje i veruj te mi nije bila srecna.

"Okej je ali.... Video sam i lepse." -, Joj Nikola ti idiote. Kako mogu tako nesto reci devojci. Nakon mog odgovora u ocima sam joj mogao videti bes i... tugu? Brzo je uletela u svalcionicu i ljuto navukla zavese. Sranjee.

___________

Nakon onog icidenta Defne nije progovorila ni rec. Samo je brzo izletela iz svlacionice i otisli smo do aute. Sad se vozimo do kuce, i verujte mi da mi u zivotu nije bilo neprijatnije.

"Um Defne... Ovaj, hteo sam da ti kazemm..."
"Ne moras nista da mi kazes, razumem. Sve sam shvatila, a sad istavi se toga." - Rece ni ne pogledajuci me u oci. Celo jwbeno vreme bulji kroz taj prozor ko da je nesto najzanimljivije sto je videla.
"Defnw pogledaj me!" - Nista ne kaze i samo nastavi buljoti kroz prozor. Okej sad je dosta. Polako krenem zaustavljati auto. E ima da me pogleda.
"Sta to mislis da radis?" - Upita me zbunjeno i ovaj put se udostoji pogledati me.
"Pricacemo." - Kazem joj, ali ona odmah se okrene i krene izlaziti iz auta.
"Defne sta to mislis da radis?" - Upitam ljuto, a ona krene da izlazi iz auta.
"Defen!" - Viknem ljuto i krenem za njom.
"Ostavi me na miru Nikola nike mi do razgovora." - Kaze ljuto bez okretanja.
"Ali ženi jeste. A sad me saslusaj." - Naglo je uhvatim za ruku i okrenem je ka sebi. Ljuto me pogleda, ali u njenim ocima pored ljutnje ugledam malu tecnost koja preti da klizne noz njeno lepo lice. Da li sam ja to nju rasplakao?
" Slusaj ja ne zelim da pricam, razumem, ne svidjam ti se. Ja sam tu samo da kako bi ti dobio ono sto ti zelis. Al sta je samnom. Sa mojim zeljama. Da li je mene neko pitao sta zelim. Majka me je prodala bez problema, moj brat me stalno uvlaci u sranja i jos se ti tako ophodis prema meni. Sta sam vam ja toliko zgresila. Okej ne svidjam ti se i ne verujes mi ali to ne znaci da... "- Pre nego sto je zavrsila uradio sam nesto sto sam zeleo uraditi tako dugo. Poljubio sam je.

Znam nemame dugo i nemam prava nista da kazem. Ne znam da li cu nastavoti sa pisanjem price, ali javicu vam sta ce se desiti. Nadam se da ce te uzivati u ovom nastavku❤️

UGOVOREN BRAKWo Geschichten leben. Entdecke jetzt