Šta?

1.7K 59 2
                                    

I evo nas ovde. U dnevnoj sobi nepoznatog momka sa njegovom porodicom i ludim dedom koji lupeta gluposti. Dok su svi drugi skakali i grlili se ja sam stajala zbunjena na sred sobe i buljila u njih čekajući da mi neko obljasni. Zapravo više sam čekala da upadnu ljudi sa kamerama i kažu "Ee ovo je skrivena kamera." ali tako nešto se nije desilo. Bas suprotno sad su oni bili ti koji su stajali i Zbunjeno gledali u mene. Stajali smo tako jedno vreme i gledali se dok čiča sa lulom (moj novi naziv za dedu) nije progovorio.
"Šta se ovde dešava?"- Pa prvo pametno pitanje danas.
"Kako to misliš dragi tatice?"- Oglasila se crvena vestica( to ime sam dodelila njegovoj mami. Ne pitajte zašto, jer ni ja sama ne znam.)
"Zašto mlada se ne raduje sa nama. Šta spletkarite?"- To bi i ja htela da znam.
"Zašto mislite da ista spletkarimo dragi oce. Devojka je samo toliko srećna jer će postati član obitelji Adams da ne može da progovori."- Govorio je namrgodjeni( tata od misterioznog dečka) dok je prolazio rukom kroz njegovu dugu masnu kosu. Bas mi dobro ide davanje imena danas. Ovo moram kasnije da objavim negde, ali sad da se vratimo temi.
______
Nakon što smo se ispričali sa čičom( zapravo oni su pricali, ja sam bila idalje u blagom soku) on se vratio u svoju vilu a mi smo napokon ostali sami. Ha sad ima sve da mi objasne. Kad su se ponovo vratili u dnevnu sobu svi su seli na trosed a ja sam ko inspektor stala ispred njih i uputila im pogled koji je značio"Govori". I tako se oglasio gospodin misteriozni.
"Vidi znam da je sve ovo čudno"- Ma nemoj-" Ali veruj mi sve će mo ti objasniti."- Dogurala sam stolicu iz trepezarije i sela. On je duboko uzdahnuo i krenuo.-" Dakle kao što verovatno znaš mi smo veoma moćna porodica. Moj deda John Adams je jedan od veoma moćnih ljudi, ali na žalost on je ostario i razboleo se. Naime kako bi sačuvali sve ovo što je moj deda i svi oni pre njega napravili treba neko da ga zameni. A taj neko sam ja."
"Okej pa kakve ja veze imam sa tim? I kakve zaruke je on spominjao? I zašto bi ja morala da se udam za tebe?- Blago se nasmesio i pokazao savršene bele zube. O Bože kako je prelep..... Osvesti se Defne. Jesi li ti tu da mastas ili da saznas nešto. Nakon što sam završila glupa razgovor sama sa sobom Pogledala sam ga i dala mu doznanja da nastavi.
" Pa vidiš zapravo moj deda je veoma tvrdoglav i voli da je po njegovom. On tvrdi da mu je još malo života ostalo, i zato kako bi mi predao firmu moram da ispunim jedan uslov, a to je da se ozenim."- O Bože mislim da mi nije dobro. Imam osećaj da mi se vrti. Zašto vidim dva misteriozna momka. Defne. Šta je tebi. Probudi se.
"Okej ali zašto baš ja? Zašto ne neko drugi."
"Pa moja i tvoja mama se poznaju već duže vreme. Nakon što smo saznali da gospodja Nikol(moja mama) ima dete, i to ćerku koja nije jos udata"- Okej ovo je bolelo- " smatrali smo da si ti idealna. I nebrini se ovaj brak biće samo iz poslovnih razloga. Ni ti ni ja nećemo morati ispunjavali dužnosti muža i žene. Svako može da ima u svom životu koga hoće. Nadam se da je to uredu?"- Bože ovi ljudi su bolesni. Šta da radim. Mama. Da ona me sigurno ne bi izdala.
" Uredu, ali sumnjam da bi moja mama pristala na ovako nešto."- Haha sad će me sigurno pustiti.
"Ne zapravo  baš suprotno gospođa Nikol je odmah pristala na to."- Šta?  Je li to moja mama mene prodala bez problema. Pa naravno ona kad nanjusi novac sve joj je lako. Videće ona mene. Ovo nije gotovo. Bas ne može biti gore.
"Dakle pristaje li?"- Pa očito nemam izbora. A možda ovo i nije tako loše. Mislim nije ko da će biti između nas. Mogu da se obogatim samo uz pomoć jednog braka. Haha kako se ranije nisam stila ovoga.
" Uredu pristajem"- Neka igra počne.

Evo ga nastavak. Pišite mišljenja ili ostavite vote. Volim vas❤

UGOVOREN BRAKTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon