Evo sedim za ovim stolom već sat vremena i slušam o Nikolinom poslu i tome kako druga agencija neće da potpise ugovor sa njima. Došlo mi je da ja odem i potpišem ugovor za njih. Mada ugovor i nije bio toliki problem koliko sve ove žene koje su sedele oko mene. Sve su pricale o venčanju i ispitivale me o mom privatnom životu, sem Elizabet. Ona je kako mi se čini više htela da sluša o ugovoru nego o mom ljubavnom životu sa čovekom za kojim je ona očito luda.
"Pa Defne dušo, kad planirate da se to venčanje odrzi."- Cim je to izgovorila svi za stolom su se utisali i pogledali u mene i Nikolu. Ma divno i šta sad da kažem. Ja čak nisam ni znala za moje venčanje do pre 4 dana.
" Pa nismo tačno isplanirali kada."- Kaže Nikola nervozno uispijajuci vino. Pa recimo da se ovaj odgovor baš i nije svideo cici.
"Kako to misliš niste još isplanirali. Sve kasnite. Ocu li ja i unucice toliko da čekam."- Na ovo smo se i Nikola i ja zagrcnuli. Kakvi sad pa unucici , ja ni ne želim da se udam.
"Ovaj.. deda...sve u svoje vreme, nego hajde da pričamo o nečemu drugom."- Nervozno kaže crvena veštica. Taman kad sam pomislila da je najgore prošlo oglasio se Nikolin sef.
"Ja zapravo hoću da pitam nešto. Defne dušo, ako smem da znam, šta se tebi to tačno svidelo kod Nikole?"- Joj gotova sam. Šta da kažem. Ka čak i ne mislim da ima nečeg divno u vezi ovog čoveka. Nikola mi je upućivao pogled koji je govorio "Bolje bi ti bilo da kažeš nešto dobro", dok su svi drugi željno očekivali moj odgovor.
"Da i mene baš zanima Defne"- Rekla je Elizabet dok noj je zao osmeh igrao na usnama. Ta veštica će mi platiti. Hajde misli Defne, misli.
I kao poklon sa nebesa, moj ovog puta divan brat, je uskočio u pomoć.
"Ooo vidite kako divna pesma. Elizabet bi li mi učinila čast i igrala samnom."- Elizabet vidno razočarana, jer to nije Nikola, ali u isto vreme srećna jer je moj brat zgodan, pristala je da igra.
"Defne, bi li plesala samnom?"- Ko iz vedra neba me upita Nikola, pružajući svoju ruku mojoj. Ja iz nekog sebi nepoznatog razloga prihvatim i tako se nas dvoje uputismo ka podijumu. Posto on obavije svoje snažne ruke oko mog struka, a ja moje oko njegovog vrata krenemo se pomerati u ritmu muzike. Neki čudan osećaj prolazi kroz moje telo ,i neću vas lagati. Zapravo mi se jako sviđa.
"Zar ti se stvarno ništa ne sviđa u vezi mene?" - Iz blagog transa me izvuče Nikola pitanjem koje nikad nisam mislila da će postaviti.
"Pa trenutno ne, ali ako će mo iskreno mi se ne poznajemo kako treba. A i prvi dan kad smo se videli ti si se ponašao prema meni kao kreten."- Malo se odmaknem kako bi ga Pogledala u oči. U njima san videla mnogo emocija, ali sam prilično sigurna da je jedna od njih bila tuga.
"Da li bi želela sutra da izadjemo?"- Cek šta?
"Molim?"
"Pa upravo si rekla da se ne poznajemo baš dobro, i ja bih hteo upoznati ženu za kojom ću se ozenoti. Šta kažeš?"- Posle malo razmišljanja svetih da i to ne bi bila tako loša ideja. Nasmesim mu se te kliknem glavom.
"Pristajem."- Tako se završio nas prvi ples.
Evo još jedan nastavak. Uživajtee❤❤
CZYTASZ
UGOVOREN BRAK
HumorDefne je obicna devojka, veoma vredna koja daje sve od sebe da odrzi porodicu koja zudi za novcem. Jednog dana i njen i zivot njene porodice ce se promeniti kad se u njihovom zivotu pojavi mladi Nikola koji da bi nasledio veliko bogatstvo treba da s...