"Gospodjice spavalice. Budjenje!!"- Od jednom mi tako nedostaje moj budilnik. Kako li sam uopšte zaspala. Zadnje čega se sećam jeste hladna promena ovog kretena. Namrgodjeno ga pogledam i krenem da Ustajem iz kreveta. Ko me je uopšte pokrio? Čekaj malo..... da nije mozda on.
"Ej brže malo. Zakasnicemo na doručak."- Ma o čemu ja pričam. Ovaj kreten. Ha ha. Nikako. Obučem papuce i uputim se prema toaletu. Nisam juče obišla kupatilo. Prelepo je. Haha za kupatilo kazem da je lepo , ali veruj te mi i da ste vi ovde rekli bi ste isto. Pločice su bile čisto bele dok su razne stvari bile okvirne zlatnom bojom. Kad sam se okrenula ugledala sam odeću stavljeni na lavabo. Pretpostavljam da ovo teba da obučem. Svukla sam odeću sa sebe i prepustila se toplom mlazu vode.________________
Stavila sam poslednji sloj maskare i Pogledala se u ogledalo. Izgledala sam ko gospođa iz bogate porodice. Izgleda da su sve pripremili za mene. Pa da , ne žele da im ugrozim njihov publicitet. Na sebi sam nosila kratku ljubičastu haljinu sa crnim štiklama. Kosu sam ispeglala i blago se nasminkala. Zacudili ste bi se šta se sve ovde može naći. Izašla sam iz kupatila i ugledala Nikolu kako sedi na krevetu i gleda u telefon. Čim sam zakoracila on se okrenuo prema meni i na sebi je imao neki čudan izraz lica. U očima mu se videlo divljenje, čak mogu reči da je bio malo iznenađen. Mada to divljenje nije dugo trajalo jer se ubrzo pojavio onaj stari Nikola sa ledenom facom.
"Mislim da sam ti rekao da pozuris."- Ha mogao je bar da mi udeli komplement.
"Pa sad sam ovde. "- Drsko sam mu odgovorila. Ošinuo me je pogledom i izdahnuo. Nakon što je shvatio da nema šanse da pobedi u ovoj svadji, uozbiljio se i nastavio razgovor.
"Došli su nam neki porodični prijatelji. Znaš svi oni misle da smo ludo zaljubljeni zato bi bilo dobro da nabacimo osmeh na lice i ponasamo kao da ne možemo biti srećniji. Uredu?"- Ha da glumim. To je moja strast. Nema problema. Samo sam klimnula glavom kao znak da pristajem. Prišao mi je i uhvati za ruku. Na trenutak sam osetila blagi elektricitet u telu. Mora da mi je hladno. Da zato.
"Hajdemo."- Krenuli smo dole.Kad smo došli za stolom su bili Nikolini roditelji i još neki ljudi koje pretpostavljam su njihovi prijatelji. Tamo su bili dvoje malo starijih ljudi, pretpostavljam da su bračni par, i mlada devojka, negde moje godište. Imala je paz, crnu frizuru. Izgledala je veoma elegantno i lepo. Pili su vino i pričali. Prisli smo im a oni su odmah svu pažnju preusmerii na nas.
"Nikola. Kako si?"- Oglasila se prelepa plavuša koja se ubrzo našla ispred nas. Jako je zagrlila Nikolu i poljubila ga u obraz. Nakon što se odmakla, Pogledala je u mene i širok osmeh joj se pojavio na licu.
"Ovo mora da je tvoja zarucnica. Marija, drago mi je."- Pružila mi je ruku i blago mi se nasmesila.
"Defne.Zadovoljstvo je moje."- Ja sam takođe pružila ruku pa smo se rukovale. Nakon toga sam se sa svima pozdravila, ali kad je došla crna devojka između nas se stvorila neka neprijatna atmosfera.
"A Defne da vas upoznam. Ovo je moja ćerka Elizabet. "
"Drago mi je Elizabet ja, sam Defne."- Pružila sam joj ruku pa smo se rukovale. Taman kad sam pomislila da mi se ona mračna aura samo pricinila, ona se ponovo javila. A sad sam i bila sigurna jer me je Elizabet gledala kao da će me ubiti. Ja sam je upitno pogledala i taman sam krenula nešto da kažem kad me je Nikola privukao i zagrlio. Opa. Čemu ovo?
"Pa hajde da jedemo."- Rekao je namrgodjeni( ako ste zaboravili Nikolin otac). Svi smo seli za sto i ubrzo se pojavio batler od juče sa posluzavnikom . Sto je bio pun hrane, od američkih palacinaka visnjama na frhu, do kafe i iscedjenog soka od narandže. Ovo je krasno. I taman kad sam spremno raširila svoja krila ka raju, gospođa Marija me je vratila u groznu stvarnost.
"Pa deco, kako ste se vi uopšte upoznali?"- O ne.I evo ga kao što sam i obećala nastavak. Malo mi je duže trebalo da ga napišem, ali uspela sam. Jeej🎉. Nadam se da vam se sviđa. Usputa ako niste pročitali obaveštenje u vezi Q&A pa sad ću vam ovde napisati. Dakle na ovom nastavku u komentara ako hoćete možete napisati šta god ste hteli da me pitate u vezi prica. Usput pogledaj te moje dve nove priče. Za ovaj nastavak ako vam se sviđa ostavite vote ili komentar. Volim vass💓
ESTÁS LEYENDO
UGOVOREN BRAK
HumorDefne je obicna devojka, veoma vredna koja daje sve od sebe da odrzi porodicu koja zudi za novcem. Jednog dana i njen i zivot njene porodice ce se promeniti kad se u njihovom zivotu pojavi mladi Nikola koji da bi nasledio veliko bogatstvo treba da s...