Bojimm Se

1.2K 29 6
                                    

Znate one osobe koje stalno beze od svojih problema. Iskreno ne volim te osobe. Ja sam jedna od onih koji dodju i suoce se sa njima. Hehe ovaj... ali ovaj put sam nazalost mirala ja da budem ta koja je bezala. Mislim sta bi ste vi uradili? Odjednom niodkuda vas poljubi covek( veoma zgodan) za kojeg ste nedavno saznali da ste vereni. Ja iskreno nisam znala sta da radim. Hvala Bogu, majka priroda se smilovala i poslala kisu, tako da je nas strastven poljubac bio prekinut. Naravno Nikola kakav je hteo je da razgovaramo o tome a ja Defne kakva sam, slagala sam da mi nije dobro i pobegla sam u sobu. E da sam barem otisla u svoju, nego sam peovela noc kod Alekse. Znala sam da bi Nikola dosao u moju sobu i insistirao da prica. Iskreno ta prica mi je izgledala primamljivije nego Aleksino hrkanje, ali sta cu morala sam da se strpim.
____________

Umirem. Cele noci nisam ni oka sklopila. Jebem ti ja i Nikolu i poljubac i Aleksu, ma sve njih zajedno. Umorna ustajem iz kreveta i nekako uspevam da se dovucem do kupatila. Mogu vam reci da ono sto sam videla u ogledalu bilo je zastrašujuće. Na trenutak sam pomislila da ke zombi i htela sam da vristim, ali onda svatih, ne to sam samo ja.

Posto obavim higijenu i dovedem se u normalu, koliko je moguce, izlazim iz sobe usput moleci se Bogu da je Nikola otisao na posao. Jebiga ocito sam nesto zgresiča Bogu jer cim sam izasla naletela sam na Nikolu.

Nikola je stojao ispred mene i moglo bi se reci da je izgledao jako umorno. Pa izgleda da nisam jedina koja nije mogla oka sklopiti.

"Defne, mozemo li da pricamo?" - Joj ne, sta sad da mu kazem.
"Ovaj, mozemo li posle dorucka, umirem od gladi." - On i ne tako zadovoljan klimne glavom pa zajedno krenemo ka trepezariji.

Za stolom je bila tisina. Niko nije ni rec progovorio. Moram brzo nesto da smislim inace nece biti dobro.

"Joj Boze pa ja sam se sad setila" - Kazem naglo ustajuci i iznenadivsi sve za stolom.

"Gospodjo crvena.. Mislim gospodjo Adams pa rekli ste mi da ce mo danas ici kupovati."

"Jesam?" - Ona me zbunjeno pigleda a aja joj se samo osmehnem.
"Da rekli ste, a i stvarno bi htela da se malo bočje upoznamo." - Molecivo je pogledam i ona potvrdno klimne glavom i katze mi da je sacekam dok ona uzme par stvari. O Boze hvala ti na mojoj pameti.

"Um Defne tar nismo trebali..." - Usred recenice Nikolu prekine namrgodjeni govoreci mu da moraju da razgovaraju.
"Uredu dolazim. Nemoj mislitivda si se izvukla." - Joj Boze budi mi u pomoci.

_________

Pa sta da vam kazem osim da gori soping u zivotu nisam imala. Izgleda da je crvena vestica luda zabodecom i nakitom. U svakoj radnji mora bar po 10 stvari da kupi. Nikola ke par puta zvao da proveri kad se vracamo ali hvala bugu da ova zena toliko voli odecu tako da nismo brzo otisle. Ne znam da li je to lepa ili losa stvar. Ali to nije bilo najgore. Posle kupovine otisle smo jesti i bilo ke mucenje.
" Draga Defne pa znas li ti koliko to ima kalorija. Defne draga sta ti ke to. Fuj Defne draga pa to je uzasno" - Da, mozda voli modu ali hrana joj nije jaca strana.

Posto joj se ocito mek nije dopao, otisle smo u kucu zdrave hrane. Okej sad znam s kim vise ne idem kupovati.

" Defne mozemo li popeicati" - Upita me crvena vestica ozbiljno.
" Naravno, recite" - Kazem pokusavajuci skloniti ovo zelenilo od sebe sto ljudi nazovaju hrana.

"Vidi duso znam da ti je sve ovo novo i cudno, ali molim te da mo verujes kad ti kazem da ce biti okej. Vidis ja to znam jer sam i ja kao i ti bila prinudjena na ugovoren brak. Znam verovatno ti je to sad cidno, ali stvarno jesam. Takodje je moj rok bio godinu dana i sve je bilo bez ljubavi. Ali kao sto znas zivot je nepredvidiv pa je tako spojio mene i Jemsa (namrgodjeni). U pocetku je bio grub i nismo se podnosili, ali smo se kasnije zavoleli i dobili Nikolu. "
" Izvinite sto vas prekidam ači jedna sravr me je stvarno mucila od pocetka kad ste rekli da ke i moja mama upletena i da ste drugarice. Kako to?"

" To ke dobro pitanje. Ja sam kao i vi bila pa ne mogu reci siromasna ali nisam bila ni bogata. Tvoja mama i ja smo isle u istu skolu i ostale smo jako bliske. Tako se i Nikoča i Aleksa znaju. Njoh dvoje su isto godiste dok si ti dve godinw mladja."

"To nisam znala." - Iskremo ovo mi mama nikad nije rekla.

"Vidki znam da je Nikola verovatno malo grub prema tebi, ali veruj mi da ke on istvari jako dobar momak i nikog ne bi povredio." - Nasmsila mi se i rekla je da mora do toaleta. Ovo sve me je jos vise zbunilo i uzburkalo.
___________

Posto se parkiramo ispred kuce Nikolina mama se odjednom seti da je zaboravila kupiti mesto i da xe kasnije doci. I tako ulazim u kucu ni malo spremna za ono sto ce se desiti. Cim sam krocila u lucu dve dnazne ruke su me uhvatile i pribile uz zid. Vau ostvarenje mojih fantazija.

Ispred mene je stojao i ne tako srecan Nikola.
"Zasto me izbegavas?"- E oa sad ce biti sranja.

"Ee ne izbegavam te."- Ma svaka cast Defne laz ce sigurno pomoći.

"Defne ne lazi me" - Oke hoce ostimu pa dobi ce je.
"Oces itinu okej istina je da se plasim. Moj zivot koliko god sam bila siromasna takodje je bio sladak i normalan sve dok ti nisi dosao. U jednom danu sam izgubila posao i bila sam prodata od strane moje mame za coveka kog sam prvi put videla. Pored toga iste te noci si me napao ko da sam ja kriva za sve sto se desilo i da sam ti najveci neprijatelj. Ali zo nije najgore jer tad sam znala bar na cemu smo, ali sad nemam pojma. Nekad so nezan a nekad se deres, nenad si mi toliko blizu a nekad tako daleko, i ne samo to odjednom me i poljubis. Eto hteo si da znas istinu pa sad je znas. "-Oboje se gledamo direktno u oci. U njegovim sam mogla da vidim strah, ljutnju, zbunjenost i pozudu, alinme to nije ni plasilo koliko me je plasilo to da ja sve isto to osecam. Polako mi je poceo da se prilazi dok nije samo nekoliko milimetara bio udaljen od mene. U tom trenutku sam nesto shvatila. Nesto sto je koliko lepo toliko i lose.
Meni se svidja Nikola Adams.
U trenutku kad sam trebala osetiti te pune usne pinovo na svojima vrata se otvorise uz glasan tresak.
Oboje se trgenmo i pogledamo ka vratima. Mogu vam reci da ono sto sam videla tamo mi se nije ni najmanje svidelo.
"Cao sekice" - Ma ubi te me.

I evo gaaa. Nema te pojma koliko se namucih da ovo napisem. Ovo bi i ranije izbacila da mi nije svaki put obrisao pola nastavka. Ali sad je tu tako da se nadam da ce te uzivati
❤️

UGOVOREN BRAKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora