Ahoj jmenuji se Michaela Fabriková.
Jsem uplně obyčejná holka,která má dvě nejlepší kamarádky. Gabču a Evču.
Studujeme školu v Praze. Na konzervatoři máme každá jiné, ale i společné studium.
Gabča - studuje Tanec a Zpěv
Evča - studuje umění
Já - studuji Zpěv a hraní na kytaru + herectvíSobota večer :
Seděla jsem na střeše a koukala jsem se na oblohu při tom jsem si dala do uší sluchátka a poslouchala písničky od One direction. Moje nejoblíbenější skupina. S holkama je posloucháme pořád. Najednou mi zavibroval telefon. ,,Ahojky tak co jak se vede?"vychrlila na mě Gabča. ,, Ahoj jo jde to za chvilku se jdu balit a ráno vyjíždím do školy ty ?skoro to ani neřeknu a Gabča začne na mě chrlit.
,,No ja jsem už v kampusu tak doufám že přijedeš brzo zajdeme někam jo a ja už musím končit jdu volat Evče ahoj." Ani jsem ji neodpověděla a už jsem slyšela pipaní, že to típla. Seběhla jsem schody a uviděla lísteček na lince. ,,Ach jooo" vzdychla jsem, jelikož to znamenalo že mamka musela zase do práce. Otevřu složený papír.Ahoj Míšo musela jsem do práce. Bráchovi a Danovi nachystej jídlo.
Seznam co si máš všechno vzít máš na ledničce.Tvá Maminka💜
Dočetla jsem dopis a šla jsem do ledničky. Vytáhla jsem si suroviny.
Šla jsem ke sporáku a ukuchtila něco klukům. Aby jste byli v obraze. Sebastian je můj bratr a Daniel je jeho nejlepší kamarád. Který se furt na mě divně koukal jako by se do mne zamiloval.,,Sebi máte tu jídlo."vykřikla jsem.
Kluci seběhli dolů. ,,Děkuji" řekl bratr a dal mi pusu na tvář. Jen jsem kývnula. Šla jsem nahoru a začla si skládat věci do kufrů. Sešla jsem dolů.
A pak jsem zalezla do takové mistnůstky. Kde se nachází moje kytara a klavír. Začla jsem si hrát písničku. This Town od Nialla Horana.Další den:
Vylezla jsem z pokoje a zalezla jsem si do koupelny. Osprchovala jsem se a dala jsem si make up. Bracha mi vzal kufr a nasedli jsme si do auta.Dojeli jsme do kanpusu a ja jsem se rozloučila s bratrem. Hned jak jsem otevřela dveře tak mi gabča s evčou skočily kolem krku. ,,Starbuks"volaly pořád do kola. ,, No tak jdeme"ušklebila jsem se. Dali jsme si frape a povilay jsme si o tom co jsme dělaly o prázdninách.
Došli jsme do kampusu a ja jsem si nachystala věci na další den. Jsme s holkama ve čtvrtém ročníku. Vyšla jsem na chodbu a uviděla jsem náš rozvrh. Vlitla jsem na pokoj azačala šílet ,,proč mame ve čtvrtém ročníku sexuální výchovu" ptala jsem se. ,,Stejnak nemají co učit " prohodila evča a my jsme se začaly smát.
Lehli jsme si večer do postele a povídaly si o novinkách. Pokecaly jsme o one direction, justi bieber atd.... Najednou bylo ticho a já jsem začla zpívat.
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me.Holky se začaly chechtat a já snimi. Náš smích byl dlouchý jen kvůli tomu když ležím tak se chrochtám.
Další den ráno :
Ráno jsem se vzbudila dříve než holky tak jsem rychle zalezla do koupelny a udělala ranní hygienu. Na sebe jsem si oblékla takový příjemný outfit. ( Media)
Holky se také konečně oblékly. Vyplazily jsme se ven. Nechápu proč ale my čtvrťáci se musíme hned první den učit.
************************************************************************************************************Takže ahoj je tu nový příběh doufám že se bude líbit.
Tak se mějte a přeji pěkné čtení!!!
Věnování:
GbinkaGabrielka a EvuleKohoutkovic