Probudila jsem se protože jsem slyšela nějaký rachot. Slezla jsem dolů do kuchyně. Odtud byli slyšet zvuky. Hned jak jsem zašla za roh tak jsem byla zastavena v chůzi. ,,Dobré ránko"řekl mi louis a obejmul mě a dal mi pusu na tvář. Nechápu co to do něj vjelo. ,,Do kuchyně teď nemůžeš"řakl mi harry a odvedl mě směr obývák. ,,Harry ale já mám hlad"řekla jsem trochu protivně. Pořád jsem byla taková přešlá. ,,Ahoj ty moje sluníčko"řekl Niall. Nejdříve roztáhl ruce a čekal jestli ho obejmu. Já hned v plula do jeho obětí. ,,Omlouvám se"řekl a já jsem jen kývla hlavou. Řeknu vám že bych už nikdy bez něj usínat nechtěla. Jo vím odpustila jsem mu to rychle ale když nekoho miluješ tak nad malinkými chybkami by se neměl ztrácet čas. Usedli jsme na gauč. ,, Jdu si dát sprchu jak to dneska je abych věděla jak se mám oblíct."řekla jsem. ,,Za tři et minut jsme tam tak se obleč do něčeho pohodlného"řekl mi. Šla jsem si teda pro věci. Vlezla jsem si do koupelny. Opláchla jsem se. Na poličce jsem měla nachystané oblečení. Dneska jsem se rozhodla pro pohodový styl. Oblekla jsem si volné ryflové kraťase a k tomu bílé tričko to od Nialla. Vybrala jsem si hned boty. Vzala jsem si Nike boty které měli po stranách fialové fajvky.
Došla jsem zase spátky do obýváku, ale nikdo tu nebyl. Byly jsme totiž už na místě. Sešla jsem ještě 5 schodů a zmáčkla tlačítko aby se otevřely dveře.
,,PŘEKVAPENÍ"zavoli všichni. Rozhledla jsem se okola. Byli tam lidi z nahrávajícího studia a táta a kluci a holky a ještě tam byla Eleanor. ,,Vždyť já nic neslavím"řekla jsem. ,,No slavíš ale i neslavíš. Vlastně slavíme všichni to že budeme mít na našem prvním albumu holku a hlavmě že jsi naše rodina"řekl Harry. Ano přiznám se jsem strašná citlivka. Začali mi téct slzy. ,,Děkuji vám všem"řekla jsem. Bylo hromadné objetí. Tohle jsem milovala nejvíc na světě. Teda až za Niallem.
,,Takže dneska se bude nahrávat píseň Never say Never"řekla gabča. Všichni jsme kývnuli. ,,Míša a Niall mají pauzu"řekla a ukázala na nás. ,,Teď jde nahrávat samotnej Louis"řekla a podívala se na něj. Já chytla evču za ruku a odtáhla jsem ji do autobusu. Sedli jsme si na gauc a já ji sundala boty a namasírovala jsem jí kotníky. Strašně mě baví se o ní starat.
Pohled Gabči:
,,louisi tady si stoupni a jdeme na to"řekl Ben. Ben je zvukař. ,,Louisi bylo to skvělí alr tady si to pohnojil tak ještě jednou"řekl ben. Louis to bude mít za chvilku hotové. Vyšla jsem si na chvilku na čerstvý vzduch a vytáhla si bloček s písničkami. Začala jsem zapisovat verše. Najednou jsem vyjekla. ,,Harry víš jak jsem se lekla ?" ,,Promiň babe co tu to píšeš?"zeptal se mě zvědavě. ,,Písničku"odpověděla jsem. ,,zazpívej mi" prosil jak nějaké malinkaté dítě co prosí o lízátko. Začala jsem zpívat první sloku. Druhou jsem ani nestihla začít a už ji zpíval harry. Bylo to sladký. Vynikalo to skvěle. ,,Tak tohle bylo překrásny"řekl. ,,Gabčo prosím tě ben tě potřebuje ve vnitř"řekl lukas a podíval se na mě svůdným pohledem.Harryho pohled:
Co to kurva mělo být. Řekl jsem si v hlavě. Gabča se na mně omluvně podívala a odešla. Lukas šel za ní a díval se ji na zadek. Ty vole já se neudržím. ,,Lukasi"vyjekl jsem a vstal. Gabča se hned zastavila a já jsem pokračovla k lukasovi. ,,Ještě jeden pohled a zmlátim tě ona je moje. Takže na ni nic neskoušej"řekl jsem a chytl gabču za pas a šel jsem sní do vnitř. ,,Miluji jak jsi majetnický harry"řekla a políbila mě. Spolupracoval jsem ale pak jsem se odtrhnul a šli jsme dál.Ahojky další část.
Doufám že se líbí.
Dekuji ze jste hlasovali moc vam
dekuji ❤Ps: pro jednu moji kamaradku nechávám menší anonimní vzkaz
Už se ti to vyplnilo !