7<3

183 7 1
                                    

,,Nialle vstávej" řekla jsem, ale nepomohlo, ani to když jsem to trošku zařvala. ,,Nialle zmizelo všechno jídlo"řekla jsem. ,,co? to nemůže být pravda."řekl vylekaně. ,,klid nic se nestalo" řekla jsem trochu se smíchem. ,,Tak co se děje?" řekl nechápavě. ,,Nemůžu usnout můžu jít na chvilku k tobě?"řekla jsem a udělala psí oči. Jen kývl na souhlas. Lehla jsem si k němu. objal mě a držel mě v obětí. Usnula jsem během pár vteřin. Ráno jsem se probudila a snažila jsem se vyplazit z jeho obětí. Bohužel se mi to nepovedlo. ,,Kam utíkáš?"řekl rozespale. ,,papat" řeknu a rychle se vypravím do kuchyně. Nic tam nebylo. Tak to je prekérní situace. ,,Tak si asi uděláme sušenky."řekne Ni za mnou. ,,Ni-ni když není z čeho"zasměji se. On jen dostane záchvat smíchu.


Pohled nialla:

,,Oznamuji ti to už po třetí dneska máme koncert." řekl mi Liam. ,,Jo stačilo to říct jednou"reknu a protočím očima. ,,Doufám že tam pozveš Míšu?" řekl. ,,co já?"řekla miška za mnou. ,,Nic sestřenko"řekl Liam a objal ji. Někdy mě docela štve že hned mi kazí moje plány.

,,Mohu s tebou mluvit o samotě?" řekl jsem a podrbal jsem se nervozně na zátylku. Kývnutím mě vyzvala k tomu abych začal. ,,No víš chtěl bych tě dneska na koncertě, víš jsi mojí oporou a potřebuji tě tam. Neboj holky jdou taky."řekl jsem a namířil jsem svůj pohled ze země na ni. Usměv měla od ucha k uchu. ,,Bude mi ctí pane Horane." Než jsem to dořekla tak jsme se už objímali.

Seděli jsme ve zkušebně. ,,Kluci" řekl jsem nervozně. Oni se na mě podívali a čekali co řeknu. ,,Paule a kluci mám menší plán. Na koncertě bych chtěl, aby si Miška zazpívala snáma dva songy."řekl jsem a sledoval co mi odpoví. ,,To by bylo super." řekl Paul.


Pohled Míši:

Konečně jsme byli v zákulisí a já jsem se nabídla že pomůžu Lily udělat klukům účesy. Dělala jsem ho louisovi a Niallovi. Pak jsem je všechny objala. Ni-ni mě držel strašně moc dlouho. První písničku zpívali. One Tinks. ,,No a teď si pozveme na podium naši kamarádku Michaelu Fabrikovou." řekl Niall a já myslela že ho zabiji. ,,ahoj Londýne"vyšla jsem na podium. ,,tak a teď si zazpíváme Little Things." řekl harry. Začala jsem zpívat jako první. Zpívala jsem za Zayna. Tenhle moment jsem si užívala. Vím ale že ten jekot byl furt jen pro kluky. ,,Tak co říkáte na Míšu?" řekl Liam. Jen jsem slyšela že jo. ,,Děkuji, Tak co by jste chteli za další song?" vzala jsem jednu malou holčičku na podium. Niall přiběhl a obejmul ji. tak to udělali všichni. ,,Tak co by jsis přála za písničku.?" řekla jsem a dala ji mikrofon k ustum. ,,Best song ever" řěkla a ja ju podala jejímu tatínkovi. ,,Tak jdeme na to kluci ?" Koncert skončil. Cítila jsem si bezvadně. Najednou mi někdo přetáhl přes hlavu pytel. Pusť mě!!!!

Oběvím se někde mě neznámo kde. ,,Všechno nejlepší" zavolali všichni. Já jsem si jen utřela uplakaný obličej. ,,Děkuji ale víte jak jsem se bála že už vás nikdy neuvidím."řekla jsem a mě se hrnuly další slzy. ,,Na tady máš odemne dáreček" řekl táta. Zacala jsem trhat papír. ,,Páni tati děkuji."musela jsem zamrkat aby mi netekly slzy. Dostala jsem Povlecení na postel. Měla jsem tam Nialla. Niall mi podal dárek. ,,Děkuji" dala jsem mu pusu na tvář. Začala jsem rozbalovat. Dostala jsem kytaru akustickou. Strašně jsem se u toho usmívala. Otevrěla jsem obal a ta kytara byla Nialllova. Byla podepsaná od kluků a na boku bylo napsáno malámi písmenky. I love you forever!! Podívala jsem se na Nialla a on byl celej rudej.

,,Musím si odskočit" řekla a niall pochopil co jsem tim myslela. Za 2 minuty vysel za mnou. ,,Nialle." nedořekla jsem. ,,To co bylo na te kytaře k tobe citim od te doby co jsi mi hrala na tu kytaru. Pochopím když to tak ke mně nebudeš cítit." řekl. ,, kdyby jsi byl ticho tak se dozvíš co ti chci říct." řeknu a zalapam po dechu. ,,Miluji te nialle Horane a nikdy se to nezmění"řekla jsem a rychle jsem ho polibila protože po tech slovech tam stál jak kdyby říkal: Prahnu po tvém polibku.



Ahojte daslii cast doufam ze se libi ? ano je to po delsi dobe ale nemela jsem cas a hlavne ted se pisou pololetni testy takze se moc šrotím


Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat