11 <3

135 3 3
                                    

Dojeli jsme do vily. ,,Už mi to řekneš?" zeptal se snad po padesáté. ,,Nialle když se budeš pořád vyptávat tak ti to neřeknu už vůbec" řeknu už trochu naštvaně. Šla jsem nahoru a dala jsem si novy kryt na telefon. ,,Ni-ni chceš vidět dárek?" zavolala jsem provokativně. Za dvě sekundy už byl na hoře. Nevím jak to dělá. ,,Tady máš " řekla jsem a podala jsem mu krabičku a obal na telefon. ,,Děkuji"řekl a políbil mě. Rozdělal krabičku a usmál se. ,,Já vím je to spíš jako pro osobu, která se tak jmenuje,jenže já jsem ti to koupila, aby jsi si vždy cítil že jsi se mnou." řekla jsem. Políbil mě. Mezi polibky mi na rty zanechal sladká slova. ,,Miluji tě" Když mi to řekl přitáhla jsem si ho víc blíž. Jelikož seděl na posteli tak jsme to výškově měli skoro vyrovnané. Sedla jsem si na něj obkročmo. Jen jsme se věnovali svým rtům. Převrátil mě na záda a začal mě líbat na krku. Už se to jednou málem stalo, nevím jestli to vážně chci. ,,Nialle měli by jsme si promluvit, než dojde k  něčemu"řekla jsem a nabrala jsem zase červenou barvu. ,,No víš jak ti to říct....víš jak jsem ti říkala, že jsem měla jen jednoho kluka." řekla jsem a čekala na jeho odpověď.



Nialluv pohled:

,,No vím " řeknu nechápavě. ,,No prostě a jednoduše jsem ještě panna" řekne a sklopí svůj pohled dolů. Chytnu ji za bradu. ,,Lásko jestli to nechceš stačí říct"řeknu a usměji se na ni. ,,Ne jen jsem chtěla, aby jsi to věděl."řekne. Začnu ji líbat a rychle si přetáhnu tričko. Ona udělala to samé. Začal jsem jí líbat na krku a pomalu sjížděl dolů. Zastavil jsem se u její podprsenky. Rozepnul jsem ji a odhodil ji pryč na zem. Když si dohrál s jejími prsy, přešel jsem ke kalhotům. Stáhl jsem si svoje džíny. Pak následovali ty její. Hned letěli někam do kouta. Podíval jsem se na ni ,,Vážně to chceš"řekl jsem. Místo toho aby mi odpověděla tak nás převrátila a začala mě líbat.


Míšen Pohled:

Začala jsem ho líbat. Rukou jsem jezdila po jeho těle. Niall nás převrátil zpátky a já jsem mu provokativně přejela rukou přes jeho bouli v boxerkách. ,,Achhh" vzdychl a já jsem se vítězně usmála. Než jsem se nadála moje kalhotky byli už dole. Niall si začal hrát smím klitorisem a pomalu přidával prsty. Sundal si boxerky a nasadil si Kondom. Pomalu do mě začal vnikat. Vnikl do mě a mě začali téct slzy. Pořád ho ve mě měl a já jsem si už na to zvykla. Ni-ni začal přirážet a já začala vzdychat. Když už jsme docházeli k oba dva k vrcholu. Tak jsem zaječela Niallovo jméno a on mé. Pak se svalil vedle mě a já nás zakryla peřinou. ,,Bylo to úžasné" zašeptal mi do ucha. Po 20 minutách jsem vstala a šla jsem si dát sprchu. Niall šel taky. 


Vyšla jsem ze své koupelny a měla okolo sebe ručník co mi sotva zakrýval zadek. Niall ležel na mé posteli. Šla jsem ke skříni a vytáhla si tričko, chtěla jsem si vzít svoje oblíbené kalhoty, ale byly úplně na hoře ve skříni. Natáhla jsem se pro ně a mě se trochu vyhrnul ručník. ,,Neprovokuj nebo si to zopakujeme" řekl Niall. ,,Neprovokuji ale ty kalhoty jsou vysoko"řeknu s úšklebkem. Niall odešel a pak se vrátil s taškou v ruce. ,,Na tady máš to tričko." řekl a podal mi ho. Rozdělala jsem ho že si ho pověsím. ,,Omfg"řekla jsem a otevřela jsem pusu. ,,Bacha na mouchy" uchechtl se Niall. Na tom tričku byla ta věta co od něj teď hodně často slyším. MILUJI TĚ PRINCEZNO. Na jeho bylo napsaný JÁ TEBE PRINCI. Skočila jsem mu kolem krku a políbila jsem ho. ,,Děkuji, děkuji a ještě jednou děkuji." řekla jsem a tak jsem mu na tváři vykouzlila jeho úžasný a roztomilí úsměv. ,,Uvaříme si Špagety" napadlo mě. ,,Jojo stejně za 1 hodinu přijede ta naše bláznivá rodina. 


Šli jsme do kuchyně já jsem začala chystat potraviny. Jelikož má můj tatínek v kuchyni televizi Niall jsi ji zapnul a koukal na fotbal. Sedě děl na kuchyňské lince. ,,Gooool" zaječel a já jsem se lekla. ,,Nialle ještě jednou tak mě budeš muset oživovat"řekla jsem. Niall mi fur ujídal udělané špagety. Ještě jsem dělala omáčku. Plácla jsem ho po ruce jak nějaké malé dítě co furt mamince ujídá těsto když dělá koláče. ,,Ahojte"ozvalo se 5 hlasů z kuchyně. Přiběhly holky a já je objala Niall následně taky. Louise a Liama jsem objala. Na řadě bylo naše malé perverzní prasátko. Objala jsem ho a on mi zašeptal do ucha ,,tak co jaký to bylo s Horanem....nějaký tvrdý sex"na to jsem se uchechtla. ,,Harry Edwarde Stylesy ihned si běž odnést kufry umýt ruce a ke stolu"řekla jsem trochu přísně. ,,Ano maminko už běžím"řekl se smíchem a utíkal. Šla jsem za Niallem a dala jsem mu pusu. Jenže z jedné pusy vypuklo vášnivé líbání. Přiběhl harry a se slovy mě plácnul po zadku. ,,Nechte si to až tady nebudeme." ,,Harolde dneska máš malou porci večeře za to jak si drzí" řeknu a dám mu na talíř jednu špagetu a dám mu to. ,,Holky jak bylo" snažím se rychle mluvit abych nevypukla smíchy z Harryho jak dělá uraženého. ,,Jo super" řekla jsem. ,,Bratránku s tebou mám pak řeč." trochu jsem zavolala.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  ahojte dneska je tady jeste jedna část ......

co si myslíte o cem se budou bavit....

Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat