Den po maturitě:
Ředitel si nás svolal do velkého sálu.
Nastoupili jsme si a začali vychlašovat kdo udělal maturu a kdo ne.,,Gabriela Kateřina Navrátilová."dořekl říďa a gabča k němu došla. ,,Gratuluji vám " gabca jen septla Dekuji. U evči to bylo taky tak. Když už jsem měla přijít na řadu tak mě ředitel přeskočil a ja nevěděla co to má znamenat.
Najednou se za nami stahnulo plátno.
A tam bylo natočené video se spomínkami u tohohle vide jsem plakala.,,Nakonec naše premiantka,ktera ma z maturity samé jedničky."vyvalila jsem oči došla jsem k ředitelovi a on mi misto diplomu předal obalku. Otevirala jsem jí pečlivě a pomalu.
Vytahla jsem to a najednou jsem uvidela..................................................................3x ..................l.......e.....t.........e....n......k.....u...........do.......l.....o......n......d......y......n.....a. jupí :))))))))Začala jsem plakat. Holky se jen usmivali, ale nevedeli o co go.!!!!
Holky furt do me rejpaly co tam mam. Nechtela jsem jim to rict.,, Vite co zajdeme si do parku naposledy ??"zeptala jsem se a vytahla deku. Holky jen kyvnuly. Posadily jsme se a ja furt mackala obsah v obalce. ,,Holky možná to s vámi šlahne ale doufám že se dožijete posledního písmenka co řeknu.
,,V obálce se nachazeji 3 papírky. Ano byla bych strasne hodná kdybych se o to podelila s rodinou,ale vim ze mi si tu věc užijeme líp.......jsou tam letenky do londyna na 2 mesíce."rekla jsem a Gabča ztvrdla...
Evča a Gabča začali ječet. Ja jsem se chytla za uši. Chvilkama jsem dělala, že je naznám.
,,Konečne jste doječely tak jdeme balit!!!"ani jsem to skoro nedorekla a holky mě už tahly na intr. Začala jsem si balit. Už jsem měla zbaleno a před kampusem stála limuzína. Rychle jsem drapla kufr a běžela. Najednou z te limuziny vyšel náš ředitel. ,, Holky nastupte ta je prý pro vás."my jsme jen otevřely pusu a nasedly si.
Sedla jsem si a najednou vidim na sedačce papír!! ,, Míšo to je pro tebe"rekla evča a podala mi obalku na ltere bylo napsáno........... Mé záhadné dceři.!!!!!