24

84 6 1
                                    

Autogramiáda. Ten pohled na kluky jak na ně stojí řady a za mnou byla jen jedna holka. Nic jsem si z toho nedělala. Věděla jsem že mě nebudou mít rády. ,,Lásko copak tak pojď za mnou"řekl Niall. Co jsem šla za ním tak hodně holek se semnou chtělo vyfotit. Pak jsem si zase sedla na své místo. ,,Ahoj můžu si udělat s tebou fotku a poprosit tě o podpis"řekne nějaký klučina  v mém věku. ,,Jaký jméno?"zeptala jsem se. ,,Lily je to moje mladší sestra,která se nedostala sem do místnosti jen kvůli vozíčku"řekl trochu smutně. ,,Kde je ?"řeknu. ,,Čeká s mamkou venku" ukáže tak na 15 letou holku. ,,Vydržte tak 30 minut na tom místě"řekla jsem a podala jsem mu cédéčko. ,,Nialle jedna holčička je na vozíčku a nedostane se sem"řeknu. ,,Co počkej tak to oznámím ať  že už končíme a půjdeme za ní"řekne a vezme si megafon. ,,Tak lidičky konec prosím všichni vyjděte z této místnosti"oznámil a všichni se na jeho oznámení odešli ven. Vyšla jsem ven z místnosti a přišla jsem za tou slečnou.
,,Ahoj lily vím že tě moc mrzí, že jsi se nemohla setkat s kluky a tak jsem dostala menší nápad"řeknu a chytnu ji za ruku. ,,Nojo kdybych neměla ten vozík tak bych mohla"řekla a bouchla do vozíku. ,,Co se ti vlastně stalo ?"řeknu a trochu sesmutním. Lily je jen 15 let a chápete co to je ?? ,,No jela jsem se svým Tátou autem a nabourali jsme já jsem bohužel to odnesla nejvíc, protože jsem si neco přeskřípla a ochrnula. Jo sice se to dá vyléčit, ale jen operací, která stojí moc peněz"řekne a vydechne vzduch z plic. ,,víš co pojď já vás vemu někam jo"řeknu a chytnuji za madla vozíku abych ji mohla vést. ,,Tak jsme tady chcete něco k pití nebo tak ?"zeptám se. ,,nene děkujeme"odpoví mi její matka. ,,Ahojte všichni"přiběhne Harry. ,, A dobrý den....Harry ty jsi vážně nevychovaný"pokárá ho Louis.
Niall jestě nepřišel a tak jsem mu šla na proti. ,,lásko mužu ti něco říct ? " zeptám se trochu nervózně. ,,cokoliv povídej"řekne a dá mi pusu na čelo.
,,Víš Lily je na tom vozíku jenom kvůli tomu že nemají peníze na operaci. Myslíš že by se táta zlobil kdybych jí dala peníze?"řeknu a podívám se do rozkošných modrých studánek. ,,Myslím si že to Paul přežije"řekna a chytne mě za ruku. Políbím ho. Jeho rty jsou tak dokonale měkké že se od nich nemohu odtrhnout.

Po našem něžném líbáním jsme se rozešli za ostatníma. Já jsem vytáhla obálku kde jsem měla peníze co jsem si chtěla uložit. Stála jsem v rohu a počítala peníze. Měla jsem tam 100 000. Ano říká te si proč ke tahám u sebe ale já jsem je tam chtěla dát po koncertu.

,,Lily rozhodla jsem se ti dát malinkatý dárek"podala jsem jí ruličku bankovek. ,,to máš na operaci je tam 100 000. Doufám že to stačí jestli ne tak ti ještě dám."řekla a dala je její mámě. ,,Promiňte slečno Fabriková ale tohle si nemuzeme vzit"řekne hned její máma. ,,Víte ona by vám to nedávala kdyby nechtěla"řekne Liam. ,,Lily a ty mi slib že přijdeš na další koncert po svých"řeknu a usměji se. ,,děkuji"vzlykla. ,,tady máš moje číslo kdykoliv napiš jo"řeknu a ina jen přikývne. Matty to je ten brácha od Lily. Matty vyskočil a obejmul mě. ,,děkuji ti" vlepil mi na tvář pusu. Doufám že Niall je v pohodě a nežárlí.

Dojeli jsme na Hotel. ,,Ninoušku miláčku můj" řeknu. ,,co se děje?" přijde ke mě. ,, co budeme dělat?"řeknu s úsměvem. ,,to jsi mě volala jen kvůli tomuhle?" řekl otráveně. ,,ne chtěla jsem ti říct"odmlčela jsem se a nadechla se. ,,Miluji tě půjdeme si lehnout?" zeptám se. ,,já tebe taky"řekne. Chci se k němu naklonit pro polibek,ale vzal mě jako pytel brambor a nesl me do ložnice.
***************************************************†********************
Ahojky lidičky

Je tu nová cást ano vim strasně po dlouhé době....omlouvám se.

Přeji pěkné čtení.

Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat