Vyjeli jsme na pódium.,,Ahoj Los Angeles tak co jak se máte"zavolala jsem. Kluci jim něco říkali ale já jsem se dívala na svůj telefon. Jo vím je nevhodné během koncertu na telefonu ale zrovna když jsem se podívala na telefon mi volala máma a Sebi. Volali mi přes mesenger. Vzala jsem to. ,,Ahoj mami jsme na koncertě" řekla jsem a běžela jsem za Liamem. ,,Ahoj tak nám ukaž obecenstvo"řekla mamka jak kdyby je neslyšela jak piští. Otočila jsem mobil a řekla jsem. ,,Můžete mi věnovat pořádný jekot je to pro bráchu a mámu"řeknu a všichni začali ječet. Rozloučila jsem se s nimi a dál se věnovala koncertu. Přišel ke mě Niall. ,,Chceš?"zeptal se. Aby jste byli v obraze donesl kousek pizzy. ,,Jo"řekla jsem a chtěla si kousnout jenže on začal utíkat. Tak jsem se rozběhla za ním. Kluci začali zpívat Up All Night. A já jsem jsem nabrala hodně velkou nervozitu. Zrovna u této písně mám docela těžkou choreografii. Já tu gabču zabiji. Už přicházel refrén a moje chvíle. Tuhle píseň jsem přežila. ,,Hele pojď semnou"chytl mě za zápěstí Harry. Šli jsme do zákulisí a on mi podal talíř se šlehačkou. Rychle jsem šla a zezadu to plácla niallovi do obličeje.
To jsem neměla dělat hned si otřel šlehačku a utřel ji do mě. Dala jsem mu pusu a prohlásila. ,,Chutnáš skvěle" Niall se otočil a já jsem si šla sednout na schody. Další píseň byla Best song ever. Tady nám nechala Gabča volno. Když jsem zpívala tak jsem dělala s kluky vážně blbiny. ,,Harrolde nežer ty banány jsi gorila nebo co" řekla jsem mu do ucha a on vzal kousek banánu a rozetřel mi ho po obličeji. No super už na mě chybělo jenom těsto a sirup. Byla bych dokonalá palačinka. S kluky jsme tam pustily video a odešli do zákulisí protože můj obličej byl šlehačka a banán.
Niall si koncert dost užíval. Po videu jsme vešli na pódium. Já jsem se hned ujala slova. ,,Lidičky chtěla bych vám něco říct. Kluci já vás poprosím někam si sedněte."řekla jsem a šla jsem si pro kytaru. Stoupla jsem si k mikrofonu. ,,Děkuji své rodině a hlavně klukům, kteří mi umožňují tak super chvíle. Také děkuji tomu jak se v poslední době zachovali a že tu byli pro mě. Tahle píseň je pro ně."řekla jsem a začala hrát. Aréna mi mávala rukama.
Dozpívala jsem a kluci mě začali objímat. Všichni se na mě navalily a já spadla i s nimi na zem. Váleli jsme se tam tak 5 minut. ,,Děkujeme ti"řekl Louis. Vstali jsme a dál si užívali blbiny a koncert. Hned po něm byla autogramiáda. Doufám že se dožiji zítřka :D
*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Sice kratší ale je tu další část