Po koncertě jsme šli do tour busu a já jsem hned zalehla do postele. Taď jedeme do Mexika tam budeme 2 týdny a budeme nahrávat nové písničky. Docela se těším. Nikdy jsem to nedělala. Kluci mi říkali že je to sranda a že Niall nahrával album Take me home jen v trenkách. Někdy jsi říkám jestli je v pořádku. ,,Nialle nechceš se jít mačkat s harrym"řekla jsem a posunula jsem se na postely. ,,Já se chci mačkat se svou princeznou a né ježibabou co se jmenuje Harry"řekl a hned mu přistála facka. ,,Já to slyšel"řekl harry a Niall protočil očima. Pohladila jsem ho po tváři a dala mu pusu. On si mě přitáhl a náš polibek prodloužil. Všichni byli ve spodní části tour busu. Otočila jsem se k Niallovi zady a on si mě přitáhl blíž. Takhle jsme usnuli.
Probouzela jsem se a slyšela jsem chrápání. Můžete si typnout kdo to byl. Jo máte pravdu byl to Louis. Nejraději bych ho udusila polštářem. Najednou jsem dostala čůrání. ,,Nialle"zatřepala jsem sním. Nic ani nezakňučel. Tak jsem to skusila ještě třikrát. Nakonec mě napadlo
něco ďábelského. Zavrtěla jsem zadkem a tak jsem se otřela o jeho rozkrok. Udělala jsem to ješťě dvakrát. ,,Tak tomu říkám probuzení" zašeptal mi do ucha. ,,Musím jít na záchot pustíš mě?"řekla jsem. Nini zakýval hlavou že ne. ,,Jestli nechceš abych se počůrala tady tak mě pusť. Slezla a ja rychle petala na záchod. Vyšla jsem ven a zašla do kuchyně. Měla jsem hlad. Nachystala jsem si čoko křupky. Šla jsem se zeptat tátu jelikož nespal kde se nachází mlíko. ,,No tam ta polička to je lednice kde jsou tekutiny podívej se tam"řekl a ukázal na skříňku. Otevřela jsem ji. A vida mléko. Šla jsem ke kuchyňské lince a křupky nikde. Viděla jsem za rohem něčí stín. ,,Nialle Jamesi Horane Vrať ty křupky"řekla jsem vytočeně. ,,No to víš že ne"řekl. ,,Dobře jak chceš ale pak nedolízej"řekla jsem a nalila si mléko do skleničky a místo křupinek jsem si dala kakao. ,,Tati zastavíme se v Mc donalds. Niall mi sežral křupky"zeptala jsem se a udělala smutný oči. ,,Jo běž vzbudit ostatní. A za trest Niall zustane tady."řekl a tu poslední větu zašeptal. Začali jsme se smát.,,Harry vstávej"řekla jsem. ,,Nech mě Louisi ještě chvilku"řekl. ,,Harry" to už jsem zakřičela a harry si leknutím sedl. Jenže se bouchl do stropu. Ostatní se taky vzbudili. ,,Zachvilku zastavujeme u Mc Donalds ale Niall zustává tady za trest sežral mi křupky"zašeptala jsem. Přešla jsem k věšáku a z tama jsem si vzala černé šaty a přes ně jsem si dala červenou košily. Dojížděli jsme na místo. Niall zrovna usnul na gauči. Potichu jsme se vyplazili ven a Niniho zamčeli. Já vím že to dost hnusný ale chápete sníst někomu křupky. Vzala jsem si ještě něco do autobusu a Niallovi taky. Otevřeli jsme dveře a hned jsme uviděli Nialla sedět naštvanýho. ,,Kolikrát vám mám říkat že když zastavujeme někde na jídle máte mě vzbudit"řekl nasraně. Vzala jsem tu tašku jídla a mrskla mu to na stůl a naštvaně jsem odkráčela. Sedla jsem si na postel a oblékla jsem si tepláky. Jo já vím asi nemám právo být na štvaná, ale když na nás řval tak se celou dobu díval na mě. ,,Co se děje?"řekla mi Gabča. ,,Nic jen přemýšlím nad koncertem"řekla jsem. Gabča mi na to skočila. ,,Harry ?"zavolala jsem. ,,Ano?"řekl když přiběhl nahoru. ,,Mohu si k tobě lehnout a vyspat se ?"řeknu a on jen přikývne. Teď nechci aby za mnou Niall přišel. Usnula jsem.
Ahojky další část.
Doufám že se bude líbit.Mám vás ráda.❤