34#

83 6 0
                                    

S Harrym a Niallem byla sranda. Došli jsme domů a já jsem se jen okoupala a šla jsem spát.

Další den jsme měli koncert. Akorát jsme vešli do haly a já měla strach. Protože měla nastoupit nová stylistka.
Došli jsme do šatny. Hned nás nahnali se převlíct. Došla jsem k věšáku. Dneska jsem netušila co si oblíct. Tak jsem si vzala Skinny a bílé tričko. Ještě jsme měli jít na podium a skusit si to. Já jsem tam byla první. Najedno začla hrát písnička od Justina Tiberleka Can't stop the fealling. ,,Nadherná holka stojí na podii. Kouká na tahle fotky. Na které jsme spolu. Tahle holka je pro mě vším. Je pro mě celý můj život. Jen se na ni podívejte jak je rozkošná. Už nikdy bych tě nepustil spátky do česka. Chci a by jsi jednou nosila mé děti. Tvůj smích. Tvoje tělo. Tvoje srdce. Je pro mě vše co mám. I kdybych tady teď s tebou nebyl. Tak bych tě stále hledal. Takže se tě ptám. Budeš moje žena?" zeptal se a vkročil na podium a klekl. Si rozeběhla jsem se k němu a podivala jsem se mu do očí viděla jsem tam chtíč, strach,radost,důvěru,zamilovanost. ,,ano,ano ano"řekla jsem a rozbrečela. Navlékl mi prstýnek. Skočila jsem mu kolem krku a políbila ho. ,,Miluji tě"řekla jsem. ,,Já tebe"

Koncert začal. Użívali jsme si ho strašně moc. ,,Londýne co by jste řekli na to kdybych vám zazpíval jednu piseň co složila má blízká osoba."řekl harry. Já jsem chytla kytaru a začla hrát. Harry začal zpívat píseň od Gabči. Niall běžel pro ni.

Gabčen pohled:
,,Gabčo rychle utíkej na podium"řekl mi Niall a já jsem se vyděsila že se něco stalo mému kudrnáčovi. Vyběhla jsem schody a uslyšela jsem harryho hlas jak zpívá mou píseň. Začla jsem zpívat druhou sloku a došla k harrymu. Dozpívali jsme písničku a harry mě otočit a někam se rozeběhl stála jsem a dívala jsem se na harryho a na publikum. Všichni zakřičeli naráz,,Vezmeš si Harryho" v ten momen si harry kleknul a otevřel krabičku. To mě poser. Podlomili se mi kolena a já spadla na zadek. A začala brečet. Vstala jsem a přiběhla k němu. ,,ano harry"řekla jsem. Políbila jsem ho.

Ahoj se blížíme ke konci

Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat