18

90 5 1
                                    

,,Už je tady to jídlo" zavolal na nás sebík. ,,Už jdeme"řekla jsem. Sešli jsme dolů a vzali jsi svoje jídlo a zamířili jsme do obýváku. ,,Co takhle film"prohlásí Gabča. ,,Jojo Bylo by to super...co si pustíme"prohlásí mamka. ,,Hledá se dory"řekneme s Niallem souhlasně. Všichni se začneme smát. Já s Ninim začneme chrochtat. ,,Chrochtání-"nedořekne Louis a mi mu skočíme s Niallem zase souhlasně do jeho vtípku. ,,Je nedostatek sexu"řekneme. ,,Hele vy mi dneska kazíte každou srandu"řekne Louis na oko uraženě. ,,Jojo ale stejně nás Miluješ"řekne Niall pohotově.Po večeři a filmu nebo spíš po pohádce. Jsme si šli lehnout. Usnula jsem hned co jsem cítila Niallovu vůni. 


Ráno mě probudil chlad na záda. Otočila jsem se a viděla jsem jak se Nini někam obléká. ,,To jdeš za nějakou holkou hned tak poránu?"řeknu rozespalým chraplákem. ,,Jo jasně jmenuje se Poul a mám sním rande v nahrávacím studiu."řekl a dal mi pusu. ,,Tak ho pozdravuj"řeknu a přitáhnu si ho do dalšího polibku. ,,Lásko už mě pust jinak bude Poul řvát že jdu pozdě"řekne. ,,No tak běž kdy se uvidíme?"zeptám se jdu sním dolů kde už jsou kluci tak je všechny obejmu. ,,No  za 2 hodiny přijdeš do nahrávacího studia."řekne a dá mi pusu. ,,Ahoj zlato ahoj kluci užijte si to"zavolám na ně. Holky ještě spaly mamka taky ale sebiho jsem viděla dole. ,,co ty tu?"zeptala jsem se. ,,Budu volat s Danem"řekne. ,,Aha tak to mizím"řeknu. Vyjdu schody a přede mnou  prolítne Evča na záchod. ,,Jsi v pohodě? "zeptám se. ,,Jojo ranní nevolnosti"řekne. Nechám ji tam a jdu do pokoje. Vlezu do naší koupelny. Ranní sprcha je nejlepší ještě když máte rádio ve sprše. Zpívala jsem si písničky a přitom jsem si umyla hlavu a vyčistila pleť. Vylezla jsem ven a vyčistila jsem si pleť. Dala jsem si jenom řasenku a pudr. Navoněla se a šla ke skříni. Jelikož je už zima tak jsem vytáhla skiny sice měli díry na kolenou ale to bylo jedno. Vzala jsem si bílé tričko a na to mikinu černou. Šla jsem se najíst a vydala jsem se pěšky do studia. Vešla jsem tam a na recepci jsem se musela ohlásit. Vyjela jsem výtahem do 45 patra a hledala jsem dveře. Vešla jsem dovnitř a všichni mi hned skočili kolem krku. ,,Ahoj jak se vede tati?"zeptala jsem se a dala jsem mu pusu na líčko. ,,Jojo dobře posaď se potřebuji s vámi mluvit slečno."řekl mi a já jsem si sedla vedle Nialla. Chytla jsem ho za ruku a čekala co mi táta chce říct.



,,Hele víte co mě napadlo"řekl a my všichni zakroutili hlavou že nevíme. ,,No na předání musíte kluci vystoupit"řekl a já jsem se usmívala ale pak jsem dodala. ,,Co to má společné semnou?" ,,No víš Poul tím myslel že musíš vystoupit s námi"řekl Louis. ,,Ale já nepatřím do skupiny a taky nebudu, protože holka nebude ve skupině kde mají být jen kluci"řeknu. ,,Milá míšo proč si myslíš že by jsi nebyla ve skupině my jsme tě přijali a všichni souhlasily"řekl Liam a kluci přikývli. ,,No tak dobře"řeknu ale nemůžu tomu furt uvěřit. ,,Řekni mi že je to jen sranda"řeknu. ,,ne není je to vážné."řekne.  V studiu jsme pak ještě 3 hodiny zkoušeli. ,,Jo a míšo neboj Holky budou nám taky pomáhat hlavně Gabča tu potřebujeme nejvíc"řekl Niall a dal mi pusu. ,,Takže dneska na ocenění jo ??"řeknu. ,,Jedu totiž k perrie se nachystat"řeknu rychle. Políbila jsem Nialla a šla jsem s velkou taškou k Perrie.

*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Ahojky další část !!!!!!



Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat