22

95 7 1
                                    

Jeli jsme do arény. ,,Kluci já mám strašný strach"řeknu. ,,Neboj se je to v pohodě"řekl mi Nini. Ach jo tak strašně se bojím že mě budou nenávidět. Tak strašný pocit jsem ještě neměla. Nejhorší pocit bylo to že mi začali chodit výhružné smsky. Přišli jsme dovnitř a Gabča nás nahnala do šatny. ,,Oblečte se do tepláků a jde se makat. Dávám vám 5 minut"řekla Gabča. Já jsem jen kývla a oblíkla jsem se tepláky a tílko. Došli jsme na pódium. Gabča nám začala vysvětlovat kdo co bude dělat. Já jsem to uměla tak mě poslala si odpočinout do šatny. Sedla jsem si a vytáhla telefon. Odemkla jsem ho a zapnula jsem si My talking Angela. Je to moje oblíbená hra. Najednou mi zavibroval telefon. Přišla mi zpráva. Byla od neznámého čísla.

Neznámé číslo: Doufám že si dnešní den užiješ,protože je to tvůj poslední den s Kluky. Jestli tě ještě u nich uvidím tak za to budeš pykat buď ty a nebo někdo z tvých blízkých.

Tuhle smsky jsem nemohla ignorovat. Začali mi téct slzy. Kluci si taky udělali pauzu. Když jsem je zaslechla na chodbě. Tak jsem vyběhla ven a narazila jsem do Harryho. ,,Pppppromiň"vzlykla jsem a utíkala pryč. Vyběhla jsem ven a tam byli fanynky. Utřela jsem si slzy. Všem jsem zamávala. Vyběhl za mnou bodyguard. ,,Jste v pohodě"zeptal se mě. ,,Ne nejsem"řeknu a rozeběhnu se směrem za arénu. 



Seděla jsem tam 5 minut. ,,Lásko co se stalo"zeptal se Niall a já mu skočila kolem krku. ,,Nialle miluji tě a nechci aby se ti něco stalo nebo klukům ale budu muset odejít"řeknu a Niall se na mě díval nechápavě a jeho modré studánky nabrali slzy. ,,Nemůžeš odejít řekni mi důvod"řekl a já jsem mu podala tu smsku. Niall mě vzal do náruče. Nesl mě dovnitř. ,,Kluci je to celé v píči"řekl Niall a já jsem si setřela slzy. Niall přečetl nahlas tu zprávu. Harry si mě vzal k sobě a hladil mě po zádech. Gabča mě držela za ruku. Niall běžel kamsi pryč. ,,Mišo nikomu se nic nestane"řekl mi Louis. ,,Já jen nechci aby se něco stalo vám protože mi na vás záleží."řeknu a podívám se na všechny. 


Evča si mě vzala a musela mě odlíčit a nachystat na koncert. Kluci se už oblékali. Já jsem si oblékla skiny a košili. ,,Kde je ten Niall?"zeptala jsem se a on hned vešel do šatny. Přišel ke mě a začal mě něžně ale vášnivě líbat. ,,Kde si byl ?"zeptala jsem se. ,,Už budeš mít klid"řekl a já jsem ho nechápala. ,,No byl jsem za tvým tátou a jeli jsme na policii. Tam vystopovali číslo a zjistili kdo to byl. Ta osoba mě znala protože jsem se s ní s tou mrchou rozešel 2 týdny před tím než jsi přijela."řekl a já jsem ho políbila. ,,Miluji tě a tohle ti nikdy nezapomenu"řekla jsem ale evča mi Nialla odtáhla a šla ho upravovat. Já jsem seděla na gauči a koukala jsem na to jak je dokonalý. Udělal vše pro to aby se nám nic nestalo. Za tohle jsem mu strašně vděčná. Tohle mu nikdy nezapomenu. 

,,5 minut"vběhl paul do šatny a ukázal na mě. ,,Už budeš v pohodě jestli chceš tak dnešní koncert nemus-"nedořekl protože jsem mu skočila do slova. ,,Ne tati zvládnu to. Nevím jak jsem bez Nialla mohla žít."řekla jsem a on mi na to jen kývl a pohladil mě po zádech. 


Gabča si mě odtáhla na bok a řekla mi. ,,Na tohle je ta píseň co jsme skládali spolu"řekla a mě bylo jasné proč mi to dává. ,,Děkuji" objala jsem ji a vydala se za kluky. 

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************


ahojky dalsi cast  doufam ze se vam bude libit


Životní sen !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat