Z pohľadu Nancy :
" Nan?! Kde si ?! Nan ? " Kričala na mňa Lilly cez celý dom. " Ano Lilly už idem dole." Ako som jej to hovorila pomaly som začala kráčať dole zo schodov. Som zvedavá čo zasa chce. -_- " Mám tu pre teba niečo zaujímavé. " Povedala to celkom naštvane, ale aj prekvapene. " Nooo dnes mi volal učiteľ matiky a neznel moc nadšene. Vieš, že prepadáš z matiky ?! A vieš aké tam máš známky ? Do kelu Nancy, ved ty máš na viac. "
" Ja viem, ale ty nepoznáš toho učiteľa. On si akokeby na mňa zasadol a veľmi mi to ľúto... "
" Ja to chápem Nan, ale zasa viem, že máš na viac.. Ale zasa musím ti dať za pravdu. že Ked som s níím volala, tak ked už začal rozprávať som si pomyslela niečo.. " Bola som prekvapená ako zareagovala. " A mám pre teba skvelú správu. Aj ked neviem či si to zaslúžiš, ale.... "
" No hovor a nenapínaj ma toľko !! " Už som to nemohla vytržať to jej napínanie .-_-
" Ponúkli mi prácu v Londýneeee !!! " Čoooooooo ?!!! Nie to nie je pravda. Ja sa budem sťahovať do Londýna ?! Do môjho vysneného mesta ?? Teda dúfam, že to má nastálo. :D Usmievala som sa na ňu ako na retarda a následne som ju objala. " A to máš nastálo alebo len na určitú dobu ?" V mojom hlase bolo počuť veľké nadšenie. " Noooo je to dlhodobšie a.. " Nestihla dopovedať. " OMG!!! To sa tam akože nasťahujeme ?!!! " Prikývla a ja som začala po celom dome ziapať a behať po po schodí.. No proste mi drbalo. -__- " AAAAAAAAA. Nie to nie je realita, ale to je len sen. Čím som si to zaslúžila ?! "
" Ty? Ničím.. Dostala som dosť dobrú ponuku, tak som ju zobrala. A so školou to nebude problém.. Aj tak si len tretička, takže nematuruješ.. To nebude problém Aspoň môžeč začať odznova. A čo ty vieš možno sa stretneš s Leou.. " A do riti Lea úplne som na ňu zabudla.. Ved sme si ani nezavolali, že ako došla a tak.. Och to je socka. -_- Hmmm, tak sa jej ani ja nebudem ozývať. Som až moc hrdá, ale tak mne strašne chýba.. Hrr. Stop! Teraz sa ideme sťahovať do Londýna ! Bože to je radosti. " A kedy odchádzame ?"
" No neviem, ale asi čoskoro. Školu už máš vybavenú, už definitívne na ňu nechodíš. Ale možno by sme začali s balením a s vybavovačkami okolo toho aj zajtra, kedže už nemusíš ídť do školy a ani ja do roboty." " A kde vlastne budeš pracovať ? " Spýtala som sa jej, aby to vyzeralo, že sa aj o to zaujímam. :D " v jednej súkromnej poliklinike. Je dosť dobre zabezpečená a stále budem zarábať veľa. Neboj budeš môcť chodiť na nákupy. " Hmm super. " Ale budeš si to musieť aj zasllúžiť. " Povedala prísne a ja som prikývla. Stále som tomu nemohla uveriť. My sa fakt sťahujeme z Rakúska a do Londýna.. Tak rada by som to oznámila aj Ley. Možno jej zavolám... Alebo by som ju prekvapila ?? To asi nie ved ani neviem, kde presne býva. Nejako to vyriešim..
Z pohľadu Ley :
" Bože chalani už dosť už nemôžem.. Bolí ma z Vás brucho. " Neskutočne sme sa smiali na jeden z Louisovich vtipoch. Je ako pokazené rádio stále hovorí nejaké kraviny furt dookola. -_- Ale aspoň mi zdvihol náladu. Niall s Harrym boli stále ticho a boli neskutočne divný. Ani sa skoro nezasmiali, ked Louis hovoril tie vtipy. Fakt sú divný. Niekedy som sa pozrela na Nialla jedným očkom a akokeby bol do mňa úplne zahľadený. Ja som následne hned uhla pohľadom, čo si on zakaždým všimol a potichu sa smial. Liezol mi totálne na nervy. Ani sa mu nečudujem, že je stále nezadaný. A Harry ? Ten vyzerá byť poriadny sukničkár a pravdepodobne aj je. " Lea pôjdeme už ? Neboj za chalanmi môžeme ísť hocikedy " Povedala Lou a ja som prikývla na súhlas. Nie sú až takí zlí ako sme si mysleli, teda až na tých dvoch tí sú fakt divný. Lou začala obliekať malú Lux. Bože ona je tak rozkošná. :3 Obliekla som si aj ja bundu a mohli sme vyraziť. " Tak rada som Vás spoznala chalani. Nieste až takí zlí ako sme si mysleli."
Počkaj prečo sme? " Stihol zaregistrovať Zayn. " No s mojou kamoškou sme Vás nemali moc v láske. " Usmiala som sa na nich. " A kde máš kamošku ? " Spýtal sa Louis. " No ona býva v Rakúsku. " Chalani asi pochopili, že sa o tom nemám chuť baviť, tak to nechali tak. Bože ja som úplne zabudla na Nan. Ups. Ona ma doslova zabije. Mala by som sa jej ozvať. Prišli sme k autu a nastúpili sme. Lux som posadila do autosedačky a Lou vdačne prikývla. Sadla som si aj ja a vyrazili sme. " Tak čo hovoríš na chalanov "
" Ale sú celkom fajn, ale Niall a Harry sú dosť divný. " Povedala som znechutene a Lou sa zasmiala. " No sú takí uzavretí, ale ked ich spoznáš lepšie sú fajn. " Zasmiala som sa nad tou myšlienkou, že by mohli byť fajn. Po chvíly som cítila ako môj mobil zavibroval vo vačku v gaťoch. Vytiahla som ho a pozrela som sa na displej a mala som tam správu od neznámeho čísla. Odomkla som mobila a otvorila som správu.
Dávaj si pozor kráska.. Prečítala som si ju asi stokrát a vôbec som nevedelakto to je a odkiaľ má moje číslo ?! Bola som celkom vystrašená. Krista kto to je ?!!!
So New part... Kto myslíte, že to je ?? Asi viete.. Už to tam začína byť drsné a uvidíte čo sa tam bude diať dalej. Prosím Vote velmi velmi velmi prosííím alebo koment .. Ďakujem Vám :333 :D
*Nina