"Nancy??! Si v poriadku??" Lea začala mať o mňa starosti, lebo už som jej dlho neodpovedala.
"Nie v pohode Lea, len som sa zamyslela". Ani neviem nad čím som premýšlala. Možno nad všetkým čo sa nám za posledný rok stalo. A to sa stalo toho dosť veľa. Moji rodičia pred pol rokom zomreli na otravu alkoholom a ja som sa s tým nemohla zmieriť. Proste som začala strašne vyvádzať. Už nemám skoro nikoho, len moja mama mala podľa nej fajn kamošku, len mne trvalo si na ňu zvyknúť. Je až veľmi starostlivá a bojazlivá, ale práve ona mi rozumiecelkom fajn, na to, že má 28 rokov. Aj ked jej už dosť lezem na nervy, ked skoro stále som v baroch a len pijem a podobné veci. A jediné čo ma drží pri živote je spev a moja skvelá kamoška už spomínaná Lea. Ona je proste niečo až veľmi podivno dokonalé. Vždy ma vo všetkom podržala a chránila a som jej za to strašne vdačná. Sme kamošky už od prvej triedy na základke a aj ked sme mali zopár nezhôd, tak vždy pri sebe stojíme. Obidve máme 17 rokov a divné je, že ona má narodky 16.9. a ja 17.9. To sme hned brali ako náš malý osud. Rohodli sme sa bývať spolu, kedže Lea už nikoho nemala. A bol to supernápad a som veľmi rada, že mi to Lilly dovolila. Z mojich myšlienok ma zmovu vytrhla Lea.
"Čo budeme dnes robiť?" "Ja neviem zlato, mohli by sme ísť niekam von alebo do parku, alebóóó do baru."Povedala som jej s nadšením. Ale one len pokrútila hlavou. "Nan, veľmi dobre vieš, žeby som sa rada zabavila, ale veľmi dobre vieš ako to skončí." Hrala som sa, že akože neviem o čom rozpráava, ale nevyšlo mi to. Prepukla a´maa zasa. " Nan pozri, mám ťa až priveľmi rada a nechcem, aby si sa otrávila s alkoholom. " V tom som si hned spomenula na našich rodičov a dosť ma to vzalo. Všimla si to aj Lea. " Nancy prepáč nechcela som... " . " Nie to je v poriadku, len ked si na to spomeniem som nahnevaná na rodičov a aj sama na seba." " Nancy veľmi dobre vieš, že za to nemôžeš." Moc som sa nechcela baviť o takýchto veciach a ešte, ked som vedela, že aj Leyny rodičia zomreli, alepri dosť veľkej autonehode. " Lea prosím ťa bavme sa o niečom inom. Ako sa má George? " George je Leyn priateľ, s ktorym chodí už pomerne dosť dlho aj cez väčšie hádky. Zoznámili sa v Preatri (nwm ako sato píše) v Rakúsku. Ano bývame v posratom Rakúsku a najradšej, by som sa hned odsťahovala. Moja opatrovateľka Lilly mi to už sľubuje veľmi dlho, ale stále sa nemá k činu. No, ale späť k Goergovi. Je celkom fajn , ale jedna vec mi na ňom nesedí. Ale stále som neprišla, že aká.
Tak čo hovoríte na prvú časť?? Dúfam, že sa vám páči. Prosím Vás nejaký koment, že ako sa vám páči a tak. Vopred Vám dakujem. :3 :*