Celú cestu tam som rozmýšľala ako to bude celé prebieheť. Ako sa ho to mám spýtať. " Vystupujeme. " Z mojich myšlienok ma vytiahla Lea. Vysadla som z auta a moje ústa sa dali do tvaru "o". Tak v takomto klube som teda ešte nikdy nebola. SBS kári púšťali dnu, len tých ktorý boli pozvaný. Pred klubom bol strašný nával faniniek. Tak takúto prácu by som nechcela robiť. Všimla som si, že pred barom už stáli autá chalanov. Je pol tretej. Hm trošku meškáme. Lea mi schmatla ruku a prešli sme k zadnému vchodu. Stál tam jeden muž, ktorému Lea oznámila kto sme. Usmial sa a pustil nás dnu. Vošli sme dnu a bola som milo prekvapená ako to tu vyzerá. Vštko bolo prestreté. jedlo bolo prikryté na stoloch, poháre boli rozmiestnené po stole a aj ozdoba bola už skoro úplne hotová. Tak teda chalani sa prekonali. " Čaute ." Spoza nás sa objavil Louis. Pristúpil k nám vysmiaty od uch k uchu. Pravdepodobne bol spokojný so svojou robotou. " Ahoj Loui, vyzerá to tu naozaj super. Prekonali ste sa a milo ste ma prekvapili." Všimla som si na Ley aká je spokojná. " Ved ked sme to robili my, všetko musí byť úžasné. " Bože Louis tieto tvoje múdre poznámky. " A kde sú ostatný? " Spýtala som sa teraz pre zmenu ja. " Mali by bzť vzadu v sklade. Donášajú ešte potrebné veci. " Sú to naozaj skvelí kamaráti. Viem, že keby som mala usporiadať oslavu pre Leu, tak by som jej tam zniesla aj modré z neba, ale medzi chalanmi je to iné. Usmiala som sa nad tou myšlienkou, ked budem robiť oslavu pre Leu. Ale to je ešte daleko. Zo zadu vyšli chalani a v rukách niesli dalšie potrebné veci. Dúfam, že sú už posledné, pretože je tu toho strašne veľa. S Leou sme sa pobrali ku krabici s výzdobami. Musíme tú výzdobu ešte dokončiť. Teším sa na Harryho reakciu. Musí byť viac než spokojný.
O Pár hodín :
" Hej ľudia už ide. Rýchlo sa niekde skryte. " Rýchlo nám rozkázal Zayn, ktorý mal na starosti Harrzho príchod. Ani neviem, čo mu chalani povedali kde má za tú dobu byť. S Leou sme sa skryli zajeden stôl. Postupne k nám prichádzali aj další ľudia. Boli to pravdepodobne Harryho kamaráti, kedže som ich nepoznala. Po chvíli som počula ako sa začali otvárať dvere. " Je tu niekto ? Prečo je to tu také prázdne kurva ?! " Nad touto jeho vetou som sa musela potichu zasmiať. Všetci sme si naznačili, že na tri vyskočíme. Raz, dva, tri. " Všetko najlepšie Hazza ! " Všetci sme naraz vykríkli a dohodli sme sa, že oslovíme ho Hazza, aby to bolo originálnejšie. :D Všimla som si Harryho výraz a keby som mala pri sebe mobil, hned by som si ho odfotila. Ten jeho prekvapený výraz. Všetci sme mu začali spievať pesničku Happy Birthday a všimla som ji jeho jamky na lícach. Až teraz som si ich mohla všimnúť. Je omnoho krajší, ked sa usmieva. " Ľudia ani neviete, čo ste mi týmto spôsobili. Milo ste ma prekvapili. Ďakujem Vám, ale dosť bolo rečnenia. Ked ste to tu už takto pripravili je čas na zábavu. Tak všetci fľaše do rúk a bavte sa. " Zakričal na celý bar Harry. Nemyslela som si, že bude až tak prekvapený. Mne by to asi docvaklo, ked chalani niekam zmiznú a ani mu nepovedia kam idú na jeho narodky. Lea sa mi niekam vyparila. Tak som sa rozhodla, že si pôjdem dať nejaké tie poháriky. Nechcem sa, ale moc opiť. Sadla som si na stoličku oproti baru. " Čo si dáte slečna ? "Vôbec nevie flirtovať. " Dve vodky s džúsom. " Ozval sa za mnou chrapľavý hlas a mne hneddošlo kto to je. Prisadol si ku mne a barman na neho prikývol. " Hned to bude. " Otočila som sa celým telom k nemu. Obzrela som si ho až od hlavy po päty. Nebol zas až tak škaredý, to musím uznať. Bože ved som nemala ešte ani jeden pohárik a mne to začína udierať na mozog. " Aj ty si usporiadávala tento večierok?" Konečne prelomil to trápne ticho medzi nami. " Hej, ale hlavnou usporiadateľkou bola Lea. Dúfam, že si spokojný, lebo Lea nás týmto mordovala celý týždeň. " Prekrútila som očami a všimla som si Harryho jemný úsmev. Barman pred nás položil dva poháriky s vodkou. " Dúfam, že toto máš rada. " Prikývla som. Teraz nebol až taký odmeraný ako predtým. Jediná vec, ktorá mi vadila bola, ževôbec neviem o čom sa mám s ním baviť. Pravdepodobne ho nebude zaujímať môj život alebo niečo podobné. " Takže ty si sa sem prisťahovala pretože ? " Začal divnú konverzáciu Harry. " Pretože moja opatrovateľka tu dostala prácu a ja som išla s ňou." Nevedela som, že či mu mám povedať o mojich rodičoch. " A kde máš rodičov? Ked si sem išla s opatrovateľkou ? " Vedela som, že sa mana to spýta. Mám mu to povedať alebo nemám ? " No, no moji rodičia zomreli pred rokom. " Sklopila som hlavu a nevedela som či mám alej pokračovať. " Prepá nevedel som, že.. " Nestihol dopovedať a hned som mu skočila do reči. " Nie nechaj to tak. Nikto za to nemôže. Zabudni na to. " Zdvihla som hlavu a pozrela som sa mu do očí. Ale hned som odvrátila zrak a na ex som vypila svoju vodku. " Ďalšiu. " Povedala som barmanovi a podala som mu pohárik. Harry sa zasmial a taktiež vypil svoj pohárik na ex. Pozrel sa na barmana a ten hned pochopil o čo ide. Po nejakom čase som už cítila, že mám dosť. Harry sedel stále pri mne a v kuse sme sa naniečom smiali a nalievali do seba alkohol. Vypila som už asi svoj siedmy pohárik a povedala som si uz dosť. " Už nebudeš ?"
" Nie už mám dosť. " Ani neviem na čom som sa začala smiať ako blázon. Harry sa najskôr nechápavo pozeral, ale potom sa aj on začal váľať od smiechu. Ked sme už trochu utíchli došlo mi, že za ten celý čas som nevidela Leu. Bohvie kde je ?
Z pohľadu Ley:
" Zlato tu nie. Pod vybehneme hore do izby." Povedal svojim tajomným hlasom, ktorý ma vzrušoval ešte viac. Hovoril za mňa hlavne alkohol a preto som nevedela čo robím. Vyšli sme hore výťahom a vystúpili sme na treťom poschodí. Podišli sme k jednym dverám a otvoril ich. Sotil ma do vnútra a pritlačil ma na stenu. Začal ma divoko bozkávať na perách. Tvrdo mi zachrizol do spodnej pery a to ma donútilo zakňučať a pootvoriť mu ústa. Bral to ako príležitosť a do úst mi vopchal jazyk. Po dlhšom bozkávaní mi prešiel na krk, po ktorom mi robil vlhkú cestičku až na hrud. Ked bol na hrudi zastavil sa a odtaihol sa odo mňa. " Pod. " Schmatol ma za ruku a podišli sme pravdepodobne do spálne. Hodil na na posteľ a nahol sa nado mňa. Zasa ma začal všade bozkávať a ja som spolupracovala. Moja ruka sa presunula do jeho vlasov. Tichšie mi zakňučal do bozku, ked zistil čo robím. Pretiahol mi moje tričko cez hlavu a chvíľu si ma obzeral. Na tvári samu objavil drzý úsmev. Nalepil sa mi nahrud a začal mavšade bozkávať. Ked som pocítila ako jeho rukaputuje nižšie a nižšie začala som byť trochu nervózna. Jeho ruka sa dostala až k môjmu zapínaniu na gaťoch. Rýchlym ťahom ich rozopol a hned ich zo mňa aj strhol. Jeho bozky sa presunuli na moje brucho a jazykom si vytváral cestu až k môjmu vchodu. Bože čo so mnou on dokáže robiť. Prehla som sa v chrbáte, ked som pocítila jeho ruku na mojom vchode. Zasmial sa a jazykom mi obtrel môj klitoris aj ked som mala nohavičky.Začal mi krúžiť okolo vhcodu prstom až na koniec do mňa vsunul jeden prst. Celkom hlasno som zakňučala, na čom sa potichšie zasmial. Neskôr do mň vsunul aj druhý prst a začal ho vo mne pohybovať. Tento pocit bol neopísateľný. Pozrel sa na mňa a hned na to prisal jeho pery natie moje. Kedsom pocítila divný pocit v podbrušku cítila som, že už onedlho budem. " Niaall !" Zakričala som na celý byt jeho meno. Preboha. Víťazoslávne sa usmial, vytiahol zo mňa prsty a postavil sa. Ked som si všimla, že sa obúva nedalo mi to sa ho to spýtať. " Kam ideš ?" Bola som dosť prekvapená, že niekam pravdepodobne odchádza. " Idem sa zabaviť. Pokiaľ viem môj kamarát má dole oslavu. Počkaj, snád si si nemyslela, že sa s tebou vyspím." Áno Niall mylsela. Pomyslela som si. " Počúvaj zlatko, ja spávam výhradne len zo ženami, ktoré mi za to stoja. Ktoré nosia sukne nad zadok a ktoré majú odvahu sa o to pokúsiť. A ty nespĺnaš ani jedno. Tak si to uvedom ty suka ! Radšej si váž toho, že ťa tu dnes nechám prespať, lebo keby si v tomto stave došla dolu, neviel či by bola tvoja kamoška spokojná. Maj sa! " Dopovedal svoj presov a treskol dveami. Tak toto bolo tvrdé. On je fakthrozný kokot. Bože a ja hlúpa som sa mu dala nahovoriť. Toto sa v žiadnom prípade nesmie nikdo dozvedieť. Dúfam, že to ani Niall nikomu nepovie. Bola som, aletak unavená, že po chvíli som zavrela oči a zaspala som.
Hmm.. Moja prvá 13+ :DDD. Možno jeto trochu trápn, ale dúfam, že to je v pohode :D Vybila som si to na mojej kamoške. Sima dúfam, že sa ti to páčilo. :DDDDDDDDDD Nazabi ma prosím. Dúfam, že sa aj vám, ktorí tento príbeh čítate sa Vám to páčilo. Ďakujem :* :)
*Nina