S Leou sme sa rozhodli ísť na také väčšie nákupy do Parndorfu ( hádam viete, kde to je :D ). Lilly pracuje ako doktorka vo Viedni, takže má super plat a samozrejme, že nám dáva peniaze.
" Lea ja mám už toho dosť.. No táák už to stopnime! "
" Ale Nancy ešte chvíľu, ved toho ešte nemáme až tak veľa. "
" NIe, vôbec toho nemáme veľa, len už sme boli asi trikrát v aute, aby sme si tam odližili tašky. -_- " Ale to akokeby som hovorila tam tomu dúhovému jednorožcovi. Tak sme teda prešli do Armaniho a Lea si tam pozerala také fakt brutálne šaty. Mali krásny čipkovaný vrch, sukň boal taká šedá s gombíčkami a v strede bol opasok s mašlou. Krásne jej sedeli. J som sa stále pozeral, či by tu nebolo niečo pre mňa, ale nič takého som nenašla. Všimlasi to aj Lea, že všade hľadám a stále nič. Zrazu predo mnou vyskočila Lea a v ruke mala jedny šaty.
" Tu máš a šup šup si ich chod obliecť!! " Ach tá Lea. Ale vkus má naozaj skvelý. zaliezla som do poslednej voľnej kabínky a obliekla som si ich. Mali krásnu krémovú farbu, na prsiach boli užšie , dole boli volánikové a obopínala ich tenší opasok. Boli krásne a prekvapivo mi sedeli až moc dobre. Pomyslela som si. No čo už rodičia zo mňa vychovali Narcis. :D Vyšla som von z kabinky, kde Lea už nedočkavo čakala a potom jej pohľad padol na mňa.
" Wááááááu Nancy, vyzeráš skvelo! Do pekla !! "
" Ale Lea prestaň! "
" Moja pekne si ich zoberieša žiadne reči, typu nie a podobne.!" Ved aj som si ich plánovala zobrať. Vošla som do kabínky a prezliekla som sa do mojich vecí. Vyšla som a Lea už čakala pri pokladni aj s jej šatami. Prišla som k nej a akurát sme boli na rade s platbou. Podakovali sme a vyšli sme konečne von. Bol to dlhý deň. Prišli sme k autu a Ley začal zvoniť mobil.
"Ano?? Ah ahoj láska.. MHH áno fajn, teraz som s Nancy na nákupoch, ale už ideme domov, takže potom ti zavolám a stretneme sa.. Ok maj sa.. Aj ja teba.. Pa" " Prepáč, lae to bol George, vraj sa chce stretnúť. "
" V pohode. Ale dúfam, žeto nie je nič vážne ! "
" Nie ani ja presne neviem, že čo chce, ale asi je to celkom dôležité. Neboj nebudem moc dlho. " Jsnné vždy to povie a príde na druhý deň.
" Ok, no podme už si ma totálne vyšťavila. "
" Dievča, ale ved ty toho vydržíš aj viac. Co sa to s tebou deje?! "
" Nič o čom by si nevedela Lea, proste si nákupný maniak. " Už konečne sme natúpili sdo našeho SUV a mohli sme vyraziť. Viem máme len 17, ale Lilly to ani neviem ako vybavila, aby sme mohli mať vodičák už teraz. Radšej som sa nad tým nezamýšľala. Celá cesta domov prebehla v tichosti. Skoro stále som rozmýšľala, že čo sa deje s Georgom. Čo je si tak chce povedať?
Taaak druhá časť. :d Čo myslíte čo sa bude diať?? Potešilo by ma, keby ste dali Vote alebo nejaký koment, či mám pokračovať alebo ako. :D VIem zo začiatku je to nuda, ale potom uvidít, že to bude drsné. Ale nechcem hovoriť moc dopredu. Vopred díky... :)
* Nina