Z pohľadu Ley
Vysadila som Nancy a potom som vyrazila tam, kde mi nadiktoval George. Dúfam, že sa mu nič vážne nestalo. Už som začínala premýšľať na hrozné veci, ale potom som si povedala, že nebud paranoidná. Zaparkovala som na najbližšom parkovisku a išla som na naše dohodnuté miesto. Sadla som si na stoličku a čakala som Georga. Meškal 10 minút, ako inak. Po chvíly vyšiel spoza rohu a na tvári mal neutrálny výraz. " Ahoj zlato. " PObozkala som ho a objala. Silno si ma chytil ako keby sa so mnou nadobro lúčil.
" Ahoj ". Vyšlo z neho jedno slovo. Chytili sme sa za ruky a začali sa prechádzať po parku.
" George o čom si sa chcel porozprávať? Dúfam, žesa nič vážneho nestalo.. "
" Nie zlato všetko jev poriadku. " Uistil ma a mnetroch odľahlo, ale stále sme sa nedostali k veci.
" Lea vieš nehovorí sa mi to ľahko.... " pozastavil sa. " Ale vieš ako ťa milujem "
" NO tak už to vyklop. " Už som strácala nervy. Dúfam, že ma nepodviedol.
" Dostal som ponuku robiť v modelingu. " Rýchlo to z neho vyšlo. Bola som prekvapená, ale zároveň za neho aj veľmi rada, že dostal takú ponuku.
" ale zlato, ved to je úžasná správa."
" Ja viem, ale ty to nechápeš tá práca by nebola tu v Rakúsku. " To ma zaskočilo.
" A kde teda ?? "
" Je to dlhodobé a je to v New Yorku. " Ach nie tohoto som sa obávala. Zároveň som bola veľmi rada, že má takú ponuku, ale aj dosť sklamaná, že odchádza a viem, že by nám to nevydržalo na diaľku. Ale to mu nemôžem dať na javo. Taká ponuka sa predsa neodmieta.
" Ale nad tým ani nepremýšľaj a hned to zober, také niečo sa neodmieta. " Udržovalasom v sebe nával smútku a sĺz.
" Lea, ale ja odídem a to nebude len chvíľkový odchod ! "
" George ja viem, ale ved to je neskutočná príležitosť. Ja to tu nejako zvládnem a aj ked budem bez teba a nebudeme spolu, tak to nejako prežijem. " Snažila som sa o úsmev, čo sa mi aj trochu podarilo. " A kedy odchádzaš? "
" Zajtra o druhej poobede, ale janeviem, či to mám prijať Lea. Ani nevieš ako mi budeš chýbať a to všetko.. " Prerušila som ho jedným veľkým bozkom.
" George jednoznačne to zober. Ver mi ! " Chvíľu rozmýšľal, ale potom ma pobozkal a vedela som, že to bude náš posledný bozk. Dale som do neho všetko lásku, nehu, smútok a aj bolesť. Nakoniec som sa odtiahla.
" Mal by si ísť, zajtra ťa čaká veľký deň. " Usmiala som sa na neho falošným úsmevom a dala mu bozk tentokrát na líce.
" Zbohom George." Bol udivený mojou vetou, ale potom sa s tým asi zmieril.
" Zbohom Lea. " Povedal so smútkom v hlase. Pomaly som odchádzala a ešte raz sa nám stretli pohľady. Potom ako som ho videla odchádzať, už som to nevydržala a rozbehla som sa k autu a strašne som začala plakať. V tej chvíly som nevedelačo mám robiť a tak som zavolala Nancy. Zdvihla to po treťom zvonení.
" Lea čo sa stalo ?! " Hned započula moje vzlyky. " Lea halóóó !!! "
" Nan on ma opustil ! Chápeš on odišiel, dostal ponuku v modelingu a prijal ju a ide až do New Yorku na stálo. " Snažila som povedať jednu súvislú vetu pomedz moje vzlykz.
"Zlato Lea to bude v poriadku. Neboj my to zvládneme, len prosím neplač a radšej mi povedz, kde si a prídem za tebou ! " Povedala dosť starostlivo.
" Nie nejdeš za mnou, ale skočíme do klubu a poriadne sa opijeme. Chcem zabudnúť, lebo ak nie bude to ešte horšie." Povedala som jej, že kde sa máme stretnúť a hned som to aj položila. Už som tak neplakala ako predtým, ale stále to bolo vidno, že ma to bolí. Naštartovala som auto a vyrazila som tam, kde samáme stretnúť. Dnes sa poriadne spolu s Nan zvozíme.
Tak ako??? Dúfam, že sa vám to aspon rochu páči aj ked je tu len zopár čiatatelo. Hovorím vam, že tieti začiatky sú vždy nudne, ale potom táto story bude niečim zaujímavá. Tak prosím dajte Vote alebo koment. Veľmi by mi to pomohlo, aby som mohla písať dalej :)) xx
* Nina