Berikut merupakan 12 quotes psiko kiriman dari Ema Mahmud. Setiap kata-kata 'mutiara' mempunyai maksud tersirat.
QUOTE 1: Kalau orang lain ada kapak, mereka dapat kerat badan kau. Kalau kau ada kapak sendiri, kau dapat kerat badan orang lain.
QUOTE 2: Mulut orang memang tak boleh ditutup dengan tangan, tapi boleh dijahit dengan dawai besi.
QUOTE 3: Siapa makan cili, dia terasa pedasnya. Siapa makan kulit durian, dia terasa peritnya.
QUOTE 4: Sabar tiada batas. Manusia sendiri membatasi kesabaran. Jaga adab dan tutur kata kalau tidak mahu ditukul sampai tulang retak.
QUOTE 5: Bermain dengan perasaan orang lain ibarat bermain dengan mesin gergaji. Silap sedikit, hancur satu badan.
QUOTE 6: Hari ini bunuh diri, esok tiada lagi.
QUOTE 7: Merosakkan hubungan orang lain umpama mercun di tangan. Jangan sangka ia tak meletup.
QUOTE 8: Sepandai-pandai manusia berlari, akhirnya jatuh ke lubang gunung berapi juga.
QUOTE 9: Usah mengata keburukkan orang lain. Hakikatnya kita turut sama makan daging orang lain.
QUOTE 10: Hari ini sambut piala, esok hari sambut mayat.
QUOTE 11: Muka suci bak patung Barbie, dalam hati bak patung Chucky.
QUOTE 12: Jangan takut kalau musuh simbah kau dengan air panas, tapi kawan palsu yang simbah kau dengan asid.
YOU ARE READING
WELCOME TO YOUR NIGHTMARE
HorrorBrave enough to read this ? Come, read some story. I promise it would be fun.