*_* - dalam hati
**_** - perbuatan
_:___ - dialogHari ini, hari pertama aku bekerja di rumah agam ' TUAN KIM TAEHYUNG ' aku tidak gugup , cool jer.
Sampai saja di rumah agam Tuan , aku rambang mata dengan semua keretanya.
apa yang aku buat , aku hanya meminta izin dengan Pak Guard.Soijee : Pakcik ?
Pakguard: ye nak ? anak ni siapa??
Soijee: Saya Hailee Soijee. Saya datang , untuk bekerja. arahan dari Tuan Kim Taehyung.
Pakguard: oh okey. **bukak gate elektrik**Aku hanya tersenyum. aku berlari memasuki rumah agam tuan yang seperti istana. Aku tergesa-gesa , aku terlanggar Seorang yang cukup tinggi. habis kopi hitamnya tertumpah keatas baju hari pertama aku.
"Mian!"
Soijee: hey!! kenapa awak ni? tak nampak ke ? habis dah baju saya.. huwaaa
" urm. kau siapa ? aku tak pernah tengok kau kat sini"
Soijee: Saya ni orang gaji baharu ! Awak siapa ? awak pencuri ?!
" eh! Siapa yang arahkan kau ? "
Soijee: Tuan Kim Taehyung .
" kau tahu siapa tu ? "
Soijee: Ehh.. kenal!! siapa yang tak kenal jutawan macam dia ?!
" so. kau depan dia "
Soijee: sape ? awak ? ** gelak** jangan buat lawak yr.
" Siapa buat lawak "Tiba-tiba , ada seorang lelaki datang . " Tuan Kim Taehyung. kereta sudah siap. mari "
Taehyung : see ? jentik dahi soijee Lain kali.. jangan keluar jer perkataan tu.
Taehyung: Jom.
Driver: Baik Tuan.alamakk.. aku sudah buat salah dengan tuan! takpelah. aku kena keringkan baju dulu. basah baju kena kopi dia. tapi.. hensem juga si Tuan ni.
TKT POV
Taehyung : Kay. anything?
kay: Tuan , housemaid yang saya gantikan dengan mrs hailee tu datang ?
Taehyung: urm ? datang. she's so.. humble. saya tertumpahkan kopi atas baju dia and dia cakap saya pencuri? but. she's okay.
Kay: itupun. anak mrs hailee. tuan.
Taehyung: oh. apesal kita kena cakap pasal dia ? arini ada apa?
kay: oh. arini.. tuan perlu berjumpa dengan MRS TAE and your uncle
Taehyung: thanks.END POV
huih. penatnya kerja. besar betul rumah tuan ni. aku pun naik mengantuk sebab rumah dia bersih sangat.
" kringgggg kringggg "
TO BE Continue
B-T-S
Part 1
soijee: hey!!!+@@$-$-# tak ingat... *tepuk v*
v: *gelak*part 2
soijee: hey!! awak ni pencuri kan ??? woookr ape dialog? * gelak sambil tepuk v*
v: buing buingg..😘😘😘😘😄😘
COMMENT & VOTE
YOU ARE READING
Tuan Kim Taehyung (MALAY SUB)
Genç Kurgu" Apasallah saya tersayang tuan " Tuan Kim Taehyung adalah orang kedua paling kaya di korea. Kim Taehyung perlu menjaga seorang gadis yang tidak pernah dia kenal. tetapi , gadis pada mulanya ialah orang gaji baharu Tuan Kim Taehyung. Soijee aka aku...