hoofdstuk 1

526 17 6
                                    

POV Kyra

''goeiemorgen schat!'' zegt m'n moeder  als ik de trap afgelopen kom. 'Heyy mam' antwoord ik.
Ik pak snel een broodje en rij met m'n beste vriendin naar school. M'n beste vriendin is Valentine, ze heeft me door de tijd heen geholpen toen m'n ouders gingen scheiden, Jepp m'n ouders zijn 3 weken geleden gescheiden, ik vind het vet erg want we waren altijd super close met z'n 3e. Maar Valentine was en is er altijd voor me, drm is ze ook m'n bestie. 'En hoe gaat het nou?' Vraagt Valentine terwijl we naar school fietsen. 'Kut..' antwoord ik droog. 'Daarom Heb ik iets bedacht! We gaan zaterdag met z'n 2e uit!' Roept Valentine enthousiast. 'Ik weet het niet hoor' antwoord ik twijfelachtig. 'Jawel je gaat gewoon gezellig mee!' Roept ze alweer.
'Maar m'n moeder! Ze laat me echt niet zomaar gaan! Soms behandelt ze me echt als een baby ' vertel ik. Valentine knikt. 'Zeg dan gwn dat je bij mij blijft slapen! Dat vindt ze vast wel goed' legt Valentine uit. Oké eigenlijk is dat niet een heel slecht idee.. maar nog.
Ik zucht. 'Oké ik ga mee' zucht ik.
Valentine krijgt meteen een smile van oor tot oor op haar gezicht.

Ik loop nog even met Valentine en max naar max zijn kluisje, Valentine en max hebben al een jaar een relatie, soms Ben ik wel het 5e wiel, maar dat hoort denk ik?
Ik kijk richting de balie en zie een jongen staan, ik zie hem best wel vaak daar, en het is ook wel m'n type , niet dat ik echt een type heb, maar hij is wel leuk. 'Kyra! Niet kwijlen' grinniken max en Valentine in koor. Ik kijk ze aan met een dodelijke blik. 'Kom we gaan' zeg ik en we lopen naar onze fietsen.
Max is ook wel knap hoor! Maar niet echt m'n type. 'Duss? Die Guy is leuk?' Vraagt max. Ik rol met m'n ogen.
'Jullie hebben gwn geluk niet iedereen vind op z'n 17e meteen de ware' vertel ik. Valentine kijkt me begrijpelijk aan.

'Mam ik ben thuis!' Zucht ik en ik Plof op de bank. Eindelijk weekend!
Srs soms word ik echt gek van die 2 alleen maar klef. Iedereen weet dat ik voor altijd loner blijf maar moet ik dat nou elke dag opnieuw zien?
'MAM!!' Schreeuw Ik door het huis. 'Ja schat!?' Roept m'n moeder terug vanuit de Keuken. 'Is het goed dat ik morgenavond bij Valentine logeer?' Vraag ik, oké ik lieg nu, Valentine en ik gaan uit, daarna blijf ik wel bij Valentine maar dat hoeft m'n moeder
Toch niet te weten!! En dan laat ze me sws niet gaan!

*volgende ochtend*
Ik word langzaam wakker en kijk op m'n wekker die naast me op m'n nachtkastje staat. 10.22 uur , ik heb om 11.00 uur met Valentine afgesproken dus ik moet echt gaan opschieten!

Ik loop met m'n badjas aan uit de badkamer naar m'n kamer. Ik zoek in de kast een leuk kledingssetje wat ik aan kan doen!
Uiteindelijk kies ik voor m'n wit met zwarte superstars, een lichte spijkerbroek en een shirtje waarop staat : 'no boyfriend No problem'

 Ik zoek in de kast een leuk kledingssetje wat ik aan kan doen!Uiteindelijk kies ik voor m'n wit met zwarte superstars, een lichte spijkerbroek en een shirtje waarop staat : 'no boyfriend No problem'

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik kleed me snel om en doe nog wat make-up op. Ik kan echt niet wachten tot vanavond! Eerst had ik er echt helemaal geen zin in, maar nu kijk ik er echt Naar uit.

'En deze?' Vraag ik aan Valentine als ik uit het kleedhokje kom lopen. 'OMG ja deze is echt leuk!' Gilt ze door de winkel. 'SST!' Sis ik.
Valentine grinnikt.
Ik kleed me weer om in m'n normale kleren en ik reken het jurkje af.
Het is een zwart jurkje.
We gaan ook nog even naar de nagelsalon, voor nieuw acrylnagels.
Ik neem zwarte en Valentine iets met panterprint

Ik neem zwarte en Valentine iets met panterprint

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Kyra)

(Valentine)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


(Valentine)

Valentine heeft net m'n haren gestijld! Ben er echt blij mee!
We gaan om. 23.00 en het is nu 22.48
'Oké  zullen we  gwn vertrekken?' Vraag ik. 'Wowow wacht! Sinds Wnnr heb jij zin om uit te gaan ?' Vraagt Valentine. 'Sinds nu! Ga je mee voordat ik van gedachten verander?' Vraag ik en ze knikt.
'Doeii mam we gaan!' Roept Valentine en ze trekt haar deur dicht.

*aangekomen in de club*

'Omg kijk die daar is ook wel leuk!' Schreeuwt Valentine boven de muziek uit. Ik grinnik. 'Kunnen we stoppen met zoeken naar jongen voor mij?'
Vraag ik. 'Maar kijk die daar! Die is ook wel schattig ' zegt ze. Ik rol met m'n ogen en trek haar mee naar de dansvloer.
Oké, we kunnen allebei niet dansen dus het ziet er nu uit of we een of andere rare aanval krijgen, but i don't care.
'Kom ff drinken halen' zegt Valentine naar ongeveer een half uurtje gedanst te hebben.
We lopen naar de bar, maar ik bots tegen iemand aan. 'Ohw Euhm sorry gaat het?' Vraagt een schattige jongensstem.

Heyy!! Ja jullie zien het goed😍
Ik heb een nieuwe story!! Ik blijf wel gwn verder gaan met ' de deal Ft Bbrave' maar ik had opeens inspiratie 🤗

Verliefd op m'n stiefbroer? Ft BbraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu