~pov kyra~ik lig op mn bed netflix te kijken als ik zie dat ik een appje krijg!! OMG OMG OMG!! het is dioni!!! ik durf niet te kijken wat hij geappt heeft. dus ik bel valentine of ze komt.
k: DIONI HEEFT ME GEAPPT!!
v: WAT HEEFT HIJ GEZEGD?
K: geen idee, ik heb nog niet gekeken
v: kijk dan idioot!!
k: maar, ik durf niet, dus drm kom jij nu naar mij toe :)
v: omw
ik loop met een glimlach tot de maan naar beneden.. ''hey pap!'' roep ik enthousiast. ''lieverd, ik ga dadelijk eventjes naar de supermarkt!'' zegt mn vader terwijl hij zijn shoenen aandoet. ''valentine komt zo'' zeg ik terwijl ik een koekje in mijn mond prop, '' laat dan wat koekjes over!'' grinnikt mn vader. ik grinnik en ga op de bank zitten, ik zet de tv aan op xite , ik hou van die zender!! *DING DONG* oh, dat zou valentine wel zijn. Ik open de deur en zie valentine en max. ''ik zei niet dat je hem mee moest brengen'' zucht ik. ''oke ik ga wel weer'' zegt max die zich duidelijk beledigd voelt. '' nee sorry, zo bedoelde ik het niet!! maar ik ben gwn zenuwachtig..'' vertel ik en ik laat ze binnen. ''dus wat doen we hier eigenlijk?'' vraagt max die blijkbaar nog van niks wist.. ''heb je het hem nog niet verteld?'' vraag ik en val knikt.
''die jongen van de balie??'' grinnikt max als we het hele verhaal hebben uitgelegd, ik knik. ''oke pak je tel nou maar! ik ben echt benieuwd!!'' zegt val en ik knik. ik pak mn tel uit mn broekzak en ontgrendel hem. ''val, ik ben bang'' zeg ik nerveus. '' is toch nergens voor nodig?'' lacht val. ''jawel!! dadelijk staat er in het appje dat het allemaal een misverstand was en dat hij dronken was ofzo, weet ik veel'' vertel ik in een adem nerveus. ''dronken was hij sowieso niet! dat zag je zelf toch ook wel'' grinnikt val. ''nee, Kyra zag niks want ze was helemaal verblind door de liefde!!'' lacht max, ik kijk hem met een dodelijke blik aan en zn lach is meteen weg. ''moet ik het appje anders voorlezen??'' vraagt valentine en ik knik. ik geef mn telefoon en ze gaat naar whatsapp. net als ze het appje wilt gaan voorlezen komt mn vader binnen, are you kidding me? ''kom we gaan naar boven.'' zeg ik en ze lopen braaf achter me aan naar boven. ''oke lees voor dan!!'' roep ik. ''oke rustig!!, heyy Kyra, dioni hier!! ik wou eventjes zeggen dat ik het gister heel gezellig vond, Ookal was het maar kort! sorry dat ik zo laat app, maar ik had het druk. hopelijk vind je het niet erg!! wil je een keertje samen iets gaan drinken?? ik hoor het wel! x D'' Leest valentine voor. max schiet meteen in de lach. ''wat zit jij nou stom te lachen?'' vraag ik. ''nee niks'' antwoord max snel en zn lach is ook weer weg. ''wat moet ik reageren!?'' vraag ik aan valentine. ''zeg ja!!'' gilt ze. '' maar hoe moet ik dan ja zeggen, gwn ja of ja leuk! of ja is goed?'' roep ik hysterisch. ''VAL HELP ME !!'' zucht ik. '' jij hebt echt geen ervaring met jongens he?'' grinnikt max. ''hou je kop'' zeg ik zonder emotie en ik ben meteen weer helemaal gericht op het appje van dioni.
max en valentine zijn net weg, uiteindelijk heb ik nog even met dioni geappt! hij is echt heel lief! we gaan morgen samen naar het strand! hoe romantisch?! ik moet nog wel even kijken wat ik aan doe, maar dat doe ik morgen wel. ik loop naar boven en ga verder met netflix.
''kyra!!!!!! eten!!'' roept mn vader vanaf onder aan de trap. ik zet mn macbook uit en loop naar beneden, en ik schuif aan tafel. ''en hoe is het afgelopen?'' vraagt mn vader terwijl hij een hap van zn pizza punt neemt. ''afgelopen met wat??'' vraag ik. ''met die jongen..'' zegt mn vader op een 'duhh' toon. ik grinnik. ''pap soms ben je echt te nieuwsgierig..'' mn vader lacht en eet verder.
*volgende ochtend*
OMG OMG OMG VANDAAG IS DE DAG!!
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanficKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave