POV Kyra
Ik lees de schoolkrant aandachtig, onze schoolkrant is anders dan andere schoolkranten. Het is meer een roddelblad, en eigenlijk sta ik er best vaak in. Kennen jullie gossip girl? Nou soms voel ik met net serena, alleen maar geroddel. Er staat een mega foto van mij en dioni op de voorkant, wel van onze ruggen dus dioni is niet echt herkenbaar ofzo. Ik zucht diep, Valentine kijkt me meelevend aan. Ik stop de krant in m'n tas en loop met val naar De fietsen, we hadden vandaag 5e best chill! Ik voel dat m'n telefoon trilt.Dioni❤: zal ik je opkomen halen? Xx
Ik glimlach. ik wil wel maar Valentine dan? En onze fietsen.
U: hoeft niet maar toch bedankt💓 ik fiets met max en val.
Dioni❤: is goed! Wel uitkijken❤ tot snel. Xx
U: kan je vanavond afspreken? Is dringend.
Dioni❤: ja ben wel met de boys, maar dat is geen probleem. Vanavond 20.00 uur?
U: is goed! Tot vanavond. Xx
Dioni: tot vanavond X.
Ik glimlach naar m'n telefoon. 'Laat me raden, dioni?' Grinnikt val. Ik knik en stop m'n telefoon weer in m'n broekzak. 'Kom je nog slakkie?' Grinnikt val. Ik zucht lachend. En ren naar de fietsen. 'Wie is er nou sloom!' Roep ik buiten adem.
Ik gooi m'n tas op de grond (gooi het op me😂) en plof op de bank. Ik ben alleen thuis, dus het is veilig om de schoolkrant te pakken. Ik bekijk de foto nog is goed..
Wauw.. Wrm zou je zoiets doen? Je ziet gelukkig niet dat het dioni is, maar wel duidelijk dat ik het ben! Amber mag dit echt niet zien. 'Heyy wat doe je?' Vraagt amber terwijl ze hetzelfde doet als mij, tas op de grond, en op de bank ploffen. Ik stop snel de krant weg. 'Wat is er?' Grinnikt amber.
'Niks!' Zeg ik snel. 'Kyra, je weet toch dat je me alles kan vertellen? Ik heb echt het gevoel dat je iets Voor me verbergt, en ik mag niet eens weten wie die jonge is! We hadden nooit geheimen voor elkaar toch?' Zucht amber geïrriteerd. Ik zucht, ik voel me eigenlijk ook best schuldig. We hadden ook nooit geheimen. Maar ik denk dat het wel beter is als ik nog niks vertel.
'Drinken?' Vraag ik terwijl ik opsta en alvast naar de keuken loop. 'Nee dankje' zegt ze nog steeds geïrriteerd. 'Dan niet.' Zucht ik. Ik schenk voor me zelf een glaasje water in en neem een grote slok.
Ik kijk op m'n horloge en zie dat het inmiddels al 16.00 uur is. Ik zucht en loop met m'n rugzak naar boven.Ik pak m'n MacBook van m'n bureau en start de site op waarmee ik m'n Frans leer. Ik heb maandag een So, en Frans is niet m'n ding. Ik sta er een 4.7 voor. Ik krijg een Skype melding van dioni en ik accepteer meteen. (Met beeld)
Dioni: Heyy schat, wat is er?
Kyra: ik moet je iets laten zien, maak je geen zorgen het is niet heel erg.
Dioni: oke, lukt het met je Frans *lacht hij*
Kyra: niet grappig! Frans is echt niet m'n ding..*zucht*
Dioni: ik kan je wel helpen?
Kyra: wil je dat echt doen?
Dioni: ja tuurlijk *knipoog* maar ik zie je vanavond toch?
Kyra: ja tot straks!
Dioni: doegg!Ik sluit m'n laptop en focus me weer op
M'n Frans huiswerk. Ik zoek door alle laatjes van m'n bureau en vind een milka chocolade reep. MET OREO!! M'n Fave. Ik maak de reep open en neem een hap! Genieten dit, genieten.Ik heb me net omgekleed. Niet heel speciaal, maar toch.
Ik heb een truitje aangedaan, met gaatjes een witte.Ik loop naar beneden en zie dat m'n moeder ook al thuis is. 'Hey mam!' Zeg ik enthousiast en ik schuif aan tafel. 'Hey schat' zegt ze en ze schuift een pizza voor m'n neus. 'Mam ik ga dadelijk nog ff naar D... Euhm een vriend' verbeter ik mezelf.
'Is goed.' Zegt m'n moeder. Ik pak een pizza punt en eet die op.'DOEI!!' Roep ik en ik trek de deur dicht, dioni woont niet zo heel ver dus ik ga lopend. Ik pak m'n telefoon en app dioni dat ik onderweg ben.
Ik bel aan en er word al snel opengedaan, 'Hey schat' verwelkomt dioni me en hij drukt een kus op m'n mond. Ik glimlach. 'Hey'
Hij laat me binnen, zoals ik al had verwacht zitten de jongens al op de bank. 'Gefeliciteerd!!' Roept jai. Ik lach. 'Maar wat was er??' Vraagt dioni bezorgd..
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanficKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave