Hoofdstuk 16

204 9 5
                                    

POV Kyra
'Kyra wakker worden!' Zegt m'n moeder terwijl ze m'n kamer binnenkomt. 'Nehee..' kreun ik. 'We gaan vanmiddag lunchen met André en zijn zoon, dus je moet je gaan klaarmaken..' verteld m'n moeder en ze schuift m'n gordijnen open. Ik duik nog verder onder de dekens.

Ik lig nog steeds onder m'n dekens en het is al een uur later, als ik nu m'n bed niet uitga word m'n moeder echt boos. Ik pak m'n tel en zie een appje van dioni en ik ben in een groep gezet, ik besluit om eerst snel het appje van dioni te lezen.

Dioni❤: Goodmorning sunshine! We zouden vandaag lunchen, maar ik kan niet😢 andere keer?? X -D

U: Goodmorning bae, ik kan ook niet❤😢 andere keer is goed💓

Dioniheeft u toegevoegd in Squad🔥
Ik kijk wie er allemaal in de groep zitten, en dat ben ik, heel Bbrave, jasha , Jessey en een ander meisje: Marrina, dat is dan wss de vriendin van samuel.

U: heyy🤗
Kaj vdv: KYRA IN DA HOUSE!

Ik sluit de app en besluit om Valentine te bellen, in heb haar al lang niet gesproken en ik heb haar echt nodig nu, ik wil niet lunchen met die man en z'n rare zoon, ik wil m'n echte vader en m'n zusje gewoon terug als familie..

K: Kyra
V: Valentine

V: Heyy schat alles goed?
K: eerlijk? Nee niet echt..
V: oh wat is er dan?
K: m'n moeder, ze heeft een man gevonden en die man heeft dus ook nog een zoon, ze wil dat ik vanmiddag mee ga lunchen, ik wil niet.
V: zeg dat je ziek bent dan.
K: je weet dat m'n moeder overbezorgd is he? Dan gaan we meteen naar de dokter.
V: oh ja dat is waar.
K: wens me succes *zucht*
V: succes BAEE !!!
K: doei Hvj
V: Ly2 see you soon!

Ik druk het gesprek weg en loop naar m'n inloopkast, ik pak een setje kleren en loop er mee naar de badkamer.
Ik kleed me uit en stap onder de douche.
Ik was snel m'n haren en m'n lichaam.

Ik doe nog snel wat mascara op en loop naar beneden, we gaan dadelijk dus naar een restaurantje hier in de buurt. Zin in? Nee totaal niet. 'Heyy schat ik ben blij dat je meegaat, het betekend veel voor me' zegt me moeder met een glimlach. Ik zet een fake smile op en sms dioni nog snel.

U: mis you😓❤
Dioni❤: same😞❤

'Klaar om te gaan?' Vraag m'n moeder. Ik schud m'n hoofd. 'Wacht' zucht ik. Ik kijk nog een keer in de spiegel en doe m'n haar wat beter. 'Klaar om te gaan' glimlach ik. We lopen de deur uit en besluiten om lopend te gaan, het restaurantje is dichtbij dus de auto is de moeite niet waard. 'Dus een jongen' zegt m'n moeder met een zwoele blik. 'Mam, doe normaal' grinnik ik. 'Wat? Het is toch niet raar om met je moeder over jongens te praten?' Vraagt m'n moeder. 'Eerlijk? Eigenlijk wel' grinnik ik. M'n moeder rolt lachend haar ogen en we stappen het restaurantje binnen. We zoeken een tafeltje uit en gaan zitten, André en zijn zoon zijn er nog niet. Mannen, altijd te laat.

Ik zie andre binnen komen met een jongen, dat zal zijn zoon wel zijn. De jongen loopt meteen naar de wc. 'Hoge nood' lacht andre, ik grinnik en neem een slok van m'n cola.
De ober komt alvast voor onze bestellingen, ik bestel een salade. M'n moeder een broodje en andre bestelt 2 broodjes, ook 1 voor zijn zoon.

De jongen komt teruggelopen en schuift aan, ik kijk op van m'n telefoon en mijn mond valt open van verbazing. Dioni?? Dioni merkt mij ook nu pas op, zijn blik is hilarisch! Maar oké niet het juiste moment. Is dioni de zoon van André? Maar.. dat kan niet!! 'Kyra, dit is Dioni, dioni dit is kyra' verteld André. Ik knik en speel mee. Ik geef dioni een hand 'kyra' glimlach ik.

Dit is de ergste lunch die ik ooit in mijn leven gehad heb! Waarom moet dioni nou zijn zoon zijn? En waarom moet hij nou mijn vriendje zijn? Ik zucht diep. 'Wat is er schat?' Vraagt m'n moeder al meteen overbezorgd. 'Ik Euh, voel me niet zo fit, ik ga naar huis.' Zeg ik. 'Oh, ik ga mee'. Zegt m'n moeder en ze staat op. 'Het was leuk!! Moeten we vaker doen. En misschien kan je dan die jongen meenemen die je zo leuk vind' zegt m'n moeder met een knipoog. Ik rol met m'n ogen en loop het restaurantje uit.

Heyy!! Sorry voor dit slechte deel.
Maar ik had ff een vraag. Zal ik een snap account aanmaken? Dat ik bijvoorbeeld post wanneer er een nieuw deel van een van m'n boeken online staat? Laat het ff weten in de rea's! -xxx- K

// 814 woorden

Verliefd op m'n stiefbroer? Ft BbraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu