POV jai
'Kuch kuch' kucht kaj 'nep'. Kyra haalt haar lippen meteen van die van dioni af, en ze bloost, ze bloost enorm!! '
We.. ehm wouden jullie niet storen..' verontschuldigt Sam zich. Nu begint ook dioni rood aan te lopen, eigenlijk best wel schattig!POV dioni
Ik voel dat ik langzaam rood aan loop, Wrm komen ze nou altijd op de verkeerde momenten binnnen! Zo irritant, altijd de verkeerd timing.
Ik kijk voorzichtig naar Kyra, en zoals ik al had verwacht, bloost zij ook.
Ik krap aan m'n achterhoofd. 'Ik Euhm.. ga even naar de toilet' zeg ik en ik loop naar het toilet..al die momenten met meisjes zijn zo awkard! En allemaal door m'n vrienden.POV Kyra
'Jongens, misschien is het beter als ik gewoon naar huis ga' zucht ik. 'Nee! Het is net zo gezellig!' Grinnikt kaj.
Ik zucht. Ik weet het niet, dadelijk word het alleen maar erger, awkarder(W8 bestaat dat woord? Oké nu wel!)
'Guys,ik ga, bedankt voor de goede zorg, maar ik denk dat Het beter is..' mompel ik. 'NEE!! Jij blijft' schreeuwt jai. Net als ik opsta komt dioni van het toilet af. 'Kyra, niet gaan. Alsjeblieft?' Vraagt dioni, ik zucht zacht. Ik knik en ga weer terug zitten.'Ddw aan....Kyra!' Roept kaj door de kamer. Ik denk... 'euhm doe maar waarheid!' Zeg ik. 'Nee! Je moest doen doen' grinnikt kaj. Ik zucht. 'Waarheid' grinnik ik nog een keer. Kaj slaat een diepe zucht. 'Pfff....oke' zegt kaj en hij trekt een bedenkelijk gezicht. 'Maar ik weet geen vraag' zucht kaj. 'Ik wel!' Roept jai door de kamer en hij fluistert iets in kaj z'n oor, kaj grinnikt.. 'wat?' Vraag ik 'lachend'. 'Euhm, gast, Wrm deze vraag' slikt kaj. Ik kijk naar jai en hij heft z'n schouders. 'Vertel op!' Roep ik enthousiast. 'Ben je Euhm.. al ontmaagd?' Grinnikt kaj. Ik slik en kijk even heel serieus. Ik knik zacht en verlegen. Kaj knikt. 'Oke jij bent' zegt samuel. 'Euhm Ddw aan...Euhm...jai.' Zeg ik.
Het is nu 1.56 uur
En ik ben moe, die jongens zijn echt druk! Maar wel gezellig! Ik merk wel dat cassius de rustigste is, oké de rest is gwn super druk, en cassius is normaal.
Ik pak m'n telefoon om nog even een snap te maken en zie dat ik dan een appje van me zusje amber heb,Amber💓🦄: Heyy! Ik had gehoord van papa dat je met een jongen ging afspreken! Is hij knap?😂
Ik grinnik, als ze zou weten dat het dioni is Flipt ze helemaal, ik denk dat ik nog niet ga zeggen, ook al heb ik eigenlijk helemaal geen geheimen voor m'n zusje, maar dit is gwn anders.
U: JA TUURLIJK!! Anders spreek ik toch niet met hem af!! 😂❤.
Amber💓🦄: oh ja 😂 stuur foto! En hoe Heet hij?😏
Ik lach in mezelf, ze heeft echt 183735 foto's van dioni op haar telefoon. En als ik nu z'n naam zeg, dan flipt ze denk ik.
U: ik zeg niks 🤐
Ik maak nog snel een 'Gn snap' en leg m'n telefoon weg.
POV amber
OMG ik ben best blij voor Kyra, ze zat er heel erg mee dat onze ouders gingen scheiden, ik ook wel maar ik had het zien aankomen en Kyra vond het een stuk erger als mij! Maar toch vind ik Het flauw dat ze niet zegt wie het is! Ik ga haar niet uitlachen om haar smaak ofso, we hebben trouwens ook wel een beetje dezelfde smaak qua jongens.
Oké ik ben een echte braviour, en dat vind ze niks, een boyband tenminste. Ik heb haar mening eigenlijk nog nooit gehoord over de jongens zelf.
Maar nu ga ik echt slapen , het is al heel laat!! Papa zei dat Kyra bij Valentine blijft slapen. Eerlijk? Ik denk dat ze bij die jongen is.POV Kyra
*volgende ochtend*
Ik word wakker naast de rest van de jongens, ik hoor wat je nu denkt... sliep je alleen met dioni? Nee we hadden 6 matrassen beneden in de woonkamer gelegd en daar is iedereen gaan liggen, ik lag wel bij dioni. Ik kijk op de klok die er hangt en zie dat het al 13.12 uur is! Wat!? Hebben we zo lang geslapen. Ik tik op dioni zijn schouder en het enigste wat hij doet is kreunen en hij trekt z'n deken verder over z'n hoofd, ik zucht. 'Dioni?? Ik ga me omkleden en dan ga ik.' Zeg ik, ik wil opstaan maar dioni pakt m'n hand vast. 'Ik vond het gezellig' zegt hij , hij lijkt een stuk meer wakker dan net. Ik hoor jullie alweer denken... hoezo omkleden? Je had toch geen pyjama bij? Nee klopt! Ik had een trui gekregen van dioni..(hij had een trui bij kaj liggen 😂)
Ik sta op en loop naar de badkamer, ik pak m'n kleren en trek ze aan.
Ik loop nog even naar de jongens, die zitten inmiddels allemaal al op hun telefoon. 'Goeiemorgen! Bedankt voor alles! Maar ik moet nu gaan, ik zie je snel weer dioni' zeg ik, ik loop naar dioni en geef hem een kus op z'n wang.Ik loop naar huis, aangezien dioni me had opgehaald heb ik niet echt een andere keus. Ik moet straks wel zeggen dat ik bij val geslapen heb anders heb ik echt huisarrest...
Ik maak de voordeur open en zie iemand op de bank zitten die ik hier totaal niet had verwacht...
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanfictionKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave