"OMG DIONI STAAT IN DE KRANT!" Hoor ik amber gillen. Oh No...
"Meiden komen jullie aan tafel zitten? Dan kunnen we samen ontbijten." Stelt mijn vader voor. Amber en ik gaan aan tafel zitten. Ik pak een croissantje. "Waarom staat hij in de krant?" Vraag ik geïnteresseerd. "W8, ik lees het voor!!" Roept ze blij.
"Zanger dioni jurado gomez is gisteren gespot in het winkelcentrum, de bbrave zanger leek depressi-" ze stopt met lezen. "NOO HIJ MAG NIET DEPRESSIEF ZIJN" roept ze. "Amber rustig! Het is nog vroeg." Waarschuwt mijn vader. Ik ruk de krant uit amber haar handen en lees in mijn hoofd verder. Het leken ook verschijnselen van liefdesverdriet. Zie ik staan en ik slik. "Geef terug! Sinds Wnnr geef jij iets om dioni? Of überhaupt bbrave?" Roept Mn zusje hysterisch. Ik maak snel een foto van het stukje krant en stuur naar Valentine.Val: oh My god..
U: 💔
Val: het komt vast wel goed!
U: I hope so🙏
Val: Jaa! Je ziet hem vnv toch? Vraag het hem dan!
U: nee das awkard😂
Val: het is je vriendje..
U: ik weet niet of dat nog steeds zo is😬
Val: K moet gaan😘 K spreek je vnv nog 😜
U: doegg😙Ik sluit de app af. "Kyra? Wrm geef jij iets om dioni?" Amber kijkt me vragend aan. "Mag ik me niet een keer met het nieuws bezig houden?" Zucht ik. Mijn vader begint te lachen. "Jij en nieuws?" Lacht hij. "Is dat zo vreemd?" Antwoord ik bot. "Er heeft er eentje last van ochtendhumeur" lacht mn vader. Ik zucht "Ik heb geen honger meer" ik schuif het bord iets verder van me af. Mijn vader kijkt me vragend aan. "Je bent dol op croissantjes" voegt mn zusje er aan toe. "Ik heb gewoon een beetje buikpijn" zucht ik. "Maandelijks probleempje?" Vraagt mn zusje. "Of liefdesverdriet?" Grinnikt mn vader. "Beide niet" zeg ik en ik sta op.
"Waar ga je heen?" Zegt mn vader streng. "Naar boven" vertel ik en loop naar mn slaapkamer, en laat me daar op mn bed vallen. Wrm is mijn leven zo moeilijk?? En die van iedereen om me heen zo geweldig, net als een sprookje!
Ik pakt mn telefoon uit mn broekzak en klik op het instagram icoontje. Het enige wat ik zie, zijn 'couple goals' foto's, normaal echt fcking cute! Maar nu, niet echt de perfecte timing..
ik zucht en gooi mn telefoon op de grond. Ik sta snel op en pak mn telefoon op. Er zit een kleine barst in de hoek. "Fuck!" Roep ik. Ik hoor zware voetstappen die de trap op komen lopen en 2 seconden later word er op mn kamerdeur geklopt. "Ja?" Antwoord ik, en de deur word open gedaan. Ik zie mn vader in de deuropening staan. "Gaat het wel?" Vraagt hij.HII, sorry mn wattpad is een beetje dood
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanfictionKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave